Foros ›
I Ultra Trail Camiño dos Faros (25-26/7/2015) 203 Kms, 48 h
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
UTCdF

Novo foreiro
Novo foreiro
16/12/14
0 Carreiras
33 Mensaxes
Costa da Morte
Respostar citando Envío Mér, 18 Feb 2015, 19:20
Asunto: Re: I Ultra Trail Camiño dos Faros (25-26/7/2015) 203 Kms, 48 h

JURADO, RECLAMACIONES, PENALIZACIONES Y DESCALIFICACIÓN


La Organización será la responsable de velar por el correcto cumplimiento de las normas que rigen la carrera, aplicando las penalizaciones y/o descalificaciones que crea oportunas de acuerdo con el listado de infracciones (no limitativo) que figura a continuación:

- Salida del recorrido marcado.
- Dorsal tapado, doblado o no visible claramente.
- Acompañamiento por parte de una persona no inscrita en la carrera.
- Distancia mayor de 100 metros entre los miembros de un equipo.
- Asistencia fuera de los avituallamientos
- Usar transporte no autorizado durante el transcurso de la carrera.
- Abandono voluntario de basura.
- Cualquier comportamiento o actitud que perjudique o degrade el entorno (incluido el hacer excesivo ruido).
- Mostrar una actitud antideportiva.
- No disponer de algún elemento del equipo obligatorio.
- No asistencia a una persona en dificultad (herida, gran agotamiento, hipotermia, etc.).
- No pasar por un punto de control o no fichar.
- Otra falta al reglamento la ética de la carrera.
- La organización podrá tomar la decisión de establecer los puntos de control que crea oportunos en cada etapa, sin previo aviso y sin necesidad de informar previamente de su localización.

Los miembros de la Organización serán también los responsables de valorar las posibles reclamaciones que pueda haber en relación a la clasificación, penalizaciones y/o descalificaciones que se hayan aplicado.
Las reclamaciones se deberán comunicar a alguno de los miembros de la Organización en el siguiente punto de control.


Antes de continuar, lee el reglamento donde están definidas todas las claves de este reto - www.caminodosfaros.com...-20152.pdf

UTCdF

Novo foreiro
Novo foreiro
16/12/14
0 Carreiras
33 Mensaxes
Costa da Morte
Respostar citando Envío Mér, 18 Feb 2015, 19:23
Asunto: Re: I Ultra Trail Camiño dos Faros (25-26/7/2015) 203 Kms, 48 h

Recordando la Edición Piloto del Ultra Trail Camiño dos Faros 2014... los pelos de punta




...los pelos de punta.

mcorredoira

Montañés
Montañés
21/12/10
0 Carreiras
966 Mensaxes
la coruña
Respostar citando Envío Xov, 19 Feb 2015, 17:07
Asunto: Re: I Ultra Trail Camiño dos Faros (25-26/7/2015) 203 Kms,

¿el camino va estar balizado con cintas? Lo digo porque yo no tengo gps de esos.
pablobaio

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/04/08
0 Carreiras
234 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Feb 2015, 22:41
Asunto: Re: I Ultra Trail Camiño dos Faros (25-26/7/2015) 203 Kms,

Antes de nada dicir que non vou participar neste ultratrail porque morro no medio do camiño jeje. Pero o que si tiña pensado era ir facendoo por etapas aproveitando que a partires do domingo 22 de marzo, e cada 15 días, os trasnos van facelo andando (o meu plan é facelo correndo claro). Se poño isto neste fio é por se alguén que ten pensado facelo trail enteiro (ou non, como é meu caso) se anima. O meu gran temor é perderme pois non sei como está iso de sinalizado. Miña muller, que xa ten participado anos anteriores (andando) di que si. Fiareime... Moi feliz
UTCdF

Novo foreiro
Novo foreiro
16/12/14
0 Carreiras
33 Mensaxes
Costa da Morte
Respostar citando Envío Mar, 24 Feb 2015, 1:08
Asunto: Re: I Ultra Trail Camiño dos Faros (25-26/7/2015) 203 Kms,

mcorredoira escribió:
¿el camino va estar balizado con cintas? Lo digo porque yo no tengo gps de esos.

Hola mcorredoira. El Camiño dos Faros dispone de una marcación perpetua a base de flechas, puntos, pies y trasnos de color verde oliva a lo largo de los 203 kms.

Vamos a utilizar esa marcación y reforzarla con marcación nocturna en los tramos nocturnos.

No obstante el GPS sea el típico Forerunner de Garmin o de otras marcas como Suunto, etc serán de grandísima ayuda para que los participantes tomen decisiones en momentos de duda.

UTCdF

Novo foreiro
Novo foreiro
16/12/14
0 Carreiras
33 Mensaxes
Costa da Morte
Respostar citando Envío Mar, 24 Feb 2015, 1:14
Asunto: Re: I Ultra Trail Camiño dos Faros (25-26/7/2015) 203 Kms,

pablobaio escribió:
Antes de nada dicir que non vou participar neste ultratrail porque morro no medio do camiño jeje. Pero o que si tiña pensado era ir facendoo por etapas aproveitando que a partires do domingo 22 de marzo, e cada 15 días, os trasnos van facelo andando (o meu plan é facelo correndo claro). Se poño isto neste fio é por se alguén que ten pensado facelo trail enteiro (ou non, como é meu caso) se anima. O meu gran temor é perderme pois non sei como está iso de sinalizado. Miña muller, que xa ten participado anos anteriores (andando) di que si. Fiareime... Moi feliz

Boas noites pablobaio. Desde fai duas edicións hai xente que fai as rutas correndo e disfrutando do Camiño. Tes razón cando dís que é unha boa forma de recoñecer o Camiño dos Faros se algún quere facer a proba en xullo. E unha forma de perderlle medo ou de collerlle o respeto que se merece esta aventura.

Se segues as pegadas verde oliva non te perderás. Disfrutao con saúde
pablobaio

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/04/08
0 Carreiras
234 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Feb 2015, 14:55
Asunto: Re: I Ultra Trail Camiño dos Faros (25-26/7/2015) 203 Kms,

UTCdF escribió:
pablobaio escribió:
Antes de nada dicir que non vou participar neste ultratrail porque morro no medio do camiño jeje. Pero o que si tiña pensado era ir facendoo por etapas aproveitando que a partires do domingo 22 de marzo, e cada 15 días, os trasnos van facelo andando (o meu plan é facelo correndo claro). Se poño isto neste fio é por se alguén que ten pensado facelo trail enteiro (ou non, como é meu caso) se anima. O meu gran temor é perderme pois non sei como está iso de sinalizado. Miña muller, que xa ten participado anos anteriores (andando) di que si. Fiareime... Moi feliz

Boas noites pablobaio. Desde fai duas edicións hai xente que fai as rutas correndo e disfrutando do Camiño. Tes razón cando dís que é unha boa forma de recoñecer o Camiño dos Faros se algún quere facer a proba en xullo. E unha forma de perderlle medo ou de collerlle o respeto que se merece esta aventura.

Se segues as pegadas verde oliva non te perderás. Disfrutao con saúde

Ok, moitas grazas. O malo é que son daltónico jajaja, pero bueno, se non hai máis cores pintadas no camiño non haberá problema Guiño
pablobaio

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/04/08
0 Carreiras
234 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Mar 2015, 14:17
Asunto: Re: I Ultra Trail Camiño dos Faros (25-26/7/2015) 203 Kms,

Este domingo día 29 un grupiño de corredores temos pensado facer correndo, pola nosa conta, a segunda etapa deste ultratrail (Niñóns-Ponteceso, 26.2 km). Todos aqueles/as que queirades acompañarnos tan só tedes que aparecer por Ponteceso a iso das 9 e 20 da mañá. O plan é deixar un coche en Ponteceso e ir noutro a Niñóns para empezar a correr a iso das 10. Calculamos unhas catro horas pero, por suposto, cadaquén irá ao ritmo que lle apeteza pois o percorrido está perfectamente sinalizado polos trasnos. Xa sabemos que o día 5 farase esta mesma etapa camiñando pero ese día moitos non poderemos acudir (a carreira Vikinga de Carnota manda Guiño , daí que vaiamos este domingo. Se tedes pensado vir estaría que ben que, se podedes, avisarades para darnos unha idea de cantos seremos.
Sportvag

Novo foreiro
Novo foreiro
31/03/14
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Abr 2015, 21:45
Asunto: Re: I Ultra Trail Camiño dos Faros (25-26/7/2015) 203 Kms,

Cales son os puntos para cambiar os membros dun equipo e cantas veces se pode facer?
UTCdF

Novo foreiro
Novo foreiro
16/12/14
0 Carreiras
33 Mensaxes
Costa da Morte
Respostar citando Envío Mar, 21 Abr 2015, 18:46
Asunto: Re: I Ultra Trail Camiño dos Faros (25-26/7/2015) 203 Kms,

Sportvag escribió:
Cales son os puntos para cambiar os membros dun equipo e cantas veces se pode facer?

Boas tardes Sportvag, os únicos puntos onde podedes intercambiarvos os equipos son os seguintes:


En canto a cantas veces podedes cambiar de membros do equipo, mentras existan dous membros do equipo na competición e tendo en conta que os cambios só pódense facer nos indicados, non haberá problema. Co gráfico anterior xa sodes quen de facer as vosas programacións.

Seguimos traballando ...
Mond

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
626 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2015, 22:00
Asunto: Re: I Ultra Trail Camiño dos Faros (25-26/7/2015) 203 Kms,

mcorredoira escribió:
¿el camino va estar balizado con cintas? Lo digo porque yo no tengo gps de esos.

Corredoira, ¿al final vas a ir a este ultra de los faros?

www.sportgumby.blogspot.com
Mond

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
626 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Mai 2015, 13:20
Asunto: Re: I Ultra Trail Camiño dos Faros (25-26/7/2015) 203 Kms, 48 h

Buenas,

Alguien sabe cuánto suelen tardar en confirmar si tienes dorsal o no?

Saludos.

www.sportgumby.blogspot.com
UTCdF

Novo foreiro
Novo foreiro
16/12/14
0 Carreiras
33 Mensaxes
Costa da Morte
Respostar citando Envío Dom, 17 Mai 2015, 13:27
Asunto: Re: I Ultra Trail Camiño dos Faros (25-26/7/2015) 203 Kms, 48 h

Mond escribió:
Buenas,

Alguien sabe cuánto suelen tardar en confirmar si tienes dorsal o no?

Saludos.

Buenas tardes Mond. Esta noche te confirmamos dorsal. Estamos fuera de la Comunidad.

Saludos y disculpa
Mond

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
626 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Mai 2015, 15:33
Asunto: Re: I Ultra Trail Camiño dos Faros (25-26/7/2015) 203 Kms, 48 h

UTCdF no tienes que disculparte para nada; en todo caso yo, que soy el rezagado, jeje. Sólo preguntaba porque queda poco tiempo para conseguir el apadrinamiento y quería saber si se tardaba mucho en conseguir la confirmación.

Conste que la culpa es mía, porque vengo de un periodo de inactividad por un problema de salud, y como no estoy bien estuve dudando si anotarme o no. Pero me fastidiaba porque el año pasado ya quise estar (de hecho llegamos a hablar por mail), pero al final me coincidía con otro evento en Francia y decidi tirar para allá. Por eso este año no me lo quería perder, aunque sea para ir penando, jeje.

Saludos.

www.sportgumby.blogspot.com
lmartsil

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/13
0 Carreiras
114 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Mai 2015, 20:51
Asunto: Re: I Ultra Trail Camiño dos Faros (25-26/7/2015) 203 Kms, 48 h

Boas noites, a min pásame algo similar a ti Mond. Quero ir, pero non me decidin ainda...pero claro, queda pouco tempo para xuntar esa cantidade...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos