mario.R escribió: |
Hola Imartsil,na segunda das veces q subimos o pico,xusto o pasar o fotógrafo se ibas pola izq(x donde estaban as cintas)ibas dar a capilla e posteriormente a furgoneta donde estaba o reloj e o avituallamiento,se ibas pola dereita atallabase considerablemente e ibas dar a carretera directamente,un pouquiño mais adiante do avituallamiento,podoche asegurar q eses dous corredores, q iban detrás miña antes da capilla, pasaron a ir uns 300m mais adiante,curiosamente sin adiantarme e vendo eu como ian polo atallo...O realmente curioso e q sin pasar por ali salgan nos tempos e con 3 minutos mais ca min...pero bueno asunto olvidao ala cada un coa sua conciencia. PD:casualidade q a miña familia estaba alí vendo a carreira e tampouco saen nas suas fotos. |
galitiming escribió: | ||
Boas , a furgoneta donde estaba o reloxo era o punto de control , ali , para evitar os problemas de este tipo , e como pasou en outras probas de xente que porta o chip de outra para gañar postos na clasificación (cousa que non entendemos) , tomamos os tempos todos por numero de dorsal , incluso moita xente tivo que abrir o cortaventos e realizar unha pequena parada ,para poder tomar o seu numero. (asi que pola nosa banda todos os que aparecen na clasificacion por ali pasaron , se atallan antes ou despois..... eso xa non sabemos). hola,en ningún momento dubidei da vosa cronometraxe,solo sei q 2 corredores non pasaron pola capilla e seino xq o vin eu e a xente q Ali estaba e son OS únicos q non salen nesas fotos.Sei qn son pero non teñointención de publicarlo xq en ganan se a eles mesmos.Ta en e curioso q xusto 2 forman OS q perdieron o dorsal,o cal levaba o chip. De todas formas tales datos foron contrastados cos da organizacion que tomou os dorsais dos corredores que foron pola ruta curta, os cales coincidiron perfectamente. Comentar que moita xente non parou no avituallamento e non pasou pola explanada senon que continuou polo asfalto. Tamen 2 corredores perderon o dorsal , o cal tomamos nota e comprobamos unha vez chegado a meta que fosen eles. Un saudo. |