Vimanoe escribió: |
La ambulancia no estaba en la salida de adultos y está en todas las carreras pirque es obligatoria y a partir de 750 participantes son obligatorias 2 ambulancias, si no lo sabías entérate para la próxima que organices y no mintais pirque para la salida de la absoluta no estaba, estabais pidiendo el teléfono del jefe de la ambulancia |
Fast escribió: |
A las carreras que yo voy se entregan 3 trofeos por categoría y masculino y femenino, independientemente del número de participantes de cada sexo. Y la ambulancia es cierto que llegó después de la salida de la absoluta, pero aún un buen rato después, desde luego no mintáis con que estaba en la salida de la absoluta. La suerte es que no hizo falta... |
zeusyx escribió: | ||
Que rancios sodes ...a primeira vez que escribides no foro(vese polo número de mensaxes) e facedelo para esto...dades pena. Notase moito que sodes da mesma familia (incluso Fast ....se creou hoxe só para isto jajajja como dades a nota¡¡¡...Vimanoe moito tempo libre tes se o usaras para algo productivo) , non vedes que en xeral a xente quedou contenta ca carreira (nos que me incluo). Vemonos o ano que ven no na Carreira da Filloa¡¡¡ jajjajaj |
Thor escribió: |
So quero dar a noraboa aos organizadores,sobre todo polo fermoso percorrido polo que vai a carreira,a pesar da dureza.Polo demais,avituallamento completo,aparcamento ao lado da saída,etc.Por outro lado,decir que eu fun dos que se equivocaron de percorrido unha vez subido o Pico.En principio nin conta me din,xa que seguin aos que ían diante miña,pero logo xa na pista que baixaba hacia a meta,vin que me adiantaba xente que subindo ía diante miña.Algún iluminado que me adiantou,chegou a miña altura e á de outros atletas que nos confundiramos,e púxonos a parir!!!,en plan sodes uns trampóns etc..,eu flipei e dixenlle que non sabía nada pero que tranquilo que pasara diante miña,que eu non ía as carreiras a atallar e a facer trampa.Pois non lle chegou ir dando gritos a todo o mundo,que aínda chegou a meta decindo que si perdera de sacar trofeo,que a xente atallara,etc.En fin algún pensa que é un profesional é ao final xa se sabe o que é.Un saúdo a todos. |