Mellencamp escribió: |
Estaba pensando en ir pero cerrando la inscripción una semana antes me lo voy a pensar y buscar otras opciones. Somos muchos los que por motivos familiares, laborales, etc no podemos planear los eventos con tanta antelación y que requieren a veces un buen desplazamiento y aunque, lógicamente los organizadores necesitais vuestro tiempo, cerrar inscripciones a mediados de semana (como se hace en la mayoría de las carreras) me parece un plazo más razonable y es algo que agradeceriamos. De todas formas que vaya todo bien y si no es en esta espero estar en alguna otra edición. El año pasado fui a San Alberte y As Furnas y fueron dos grandes carreras. Un saludo! |
Edu_Iglesias escribió: | ||
Boa noite. Tendo en conta, esta e outras opinións que nos teñen chegado e xa nos tendes comentado. E tal e como me comprometín nunha entrada posterior a esta. Estivemos falando e mirando de prolongar o prazo de inscrición para poder darvos cabida aos que tedes algo pendiente de arranxar ao longo da semana. Polo tanto, alongamos o prazo de inscrición ata o MÉRCORES 25/02/2015 ás 18:00 h. Pero a partir de ahí, debemos ser inflexibles, e todo aquel que non teña confirmada a inscrición (realizando o pago) anularemos a súa solicitude. E aos inscritos o martes ou o mércores só se lles aceptará o pago en efectivo ou por PayPal (porque é inmediato, namentres que as transferencias tardan uns días en confirmarse). Esperamos que entendades que a partir desa data sí que non nos podemos permitir nengunha licencia pois precísanse os prazos para tramitar seguros, dorsais, chips, avituallamentos, etc. Non é doado. |
dponte escribió: |
Ola Edu, eu apunteime un pouco a cegas. O circuíto é moi complicado tecnicamente? Sería o meu primeiro trail e non quero pagar a novatada. A zona coñézoa de sobra (unhas tremendas zampadas de churrasco cando aínda se podían facer barbacoas no verán ) e, a priori, non me parece do máis difícil; espero non levar un chasco. Moitas grazas de antemán. |
isabel_G21 escribió: |
Fotos? Resuktados? Moi boa experiencia, espero repetir para o ano. Minitrail moi bo para novatos. Boss vistas (lástima da choiva). |