Foros ›
Autor
Mensaxe
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Xov, 26 Feb 2015, 10:17
Asunto: Re: XVI VIG-BAY (22/03/2015)

Si hai participantes que queiran medalla, podería existir unha posibilidade na inscricion para pedila ( como a talla da camiseta ), pero que non repercuta no precio dos que non a queremos. Que a paguen se o organizador así o entende.
Bastiagueiro

Novo foreiro
Novo foreiro
1/09/14
4 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Feb 2015, 12:37
Asunto: Re: XVI VIG-BAY (22/03/2015)

Aínda haberá que desculparse por pedir medalla finisher Abraiado

Cada un expresará o que lle apeteza ou o que lle gustaría que houbese. Se ás carreiras só fórades os "PROS", non habría premios nin patrocinadores porque non se vendería publicidade, así que o respeto debe existir igual para o que queda de primeiro como para o que queda de último.



Sobre o tema do avituallamento post carreira, na C21 daban unha bolsa e ías pasando con ela por unha barra onde te poñían na bolsa o que te correspondía, e así garantíase que todos puideran ter acceso ao mesmo.
iRattle

Maratoniano
Maratoniano
6/06/14
0 Carreiras
94 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Feb 2015, 12:46
Asunto: Re: XVI VIG-BAY (22/03/2015)

JacoboDC escribió:
A ver si nos centramos un poquito por favor,después nos quejamos que si las carreras suben de precio y que si tal y que si cual. De verdad que sólo se tiene satisfacción de acabar una carrera si te dan una medallita?Vamos a dejar de correr detarminadas carreras porque no nos dan una medalla diciendo que la has acabado? La mayor satisfacción es verte cruzando la linea de meta.Si empiezan a dar medalla de finisher por todas las carreras de pueblo a las que uno vaya,se empieza a ir la cosa de las manos. Por una Maratón lo veo logico,por una media,lo puedo hasta ver aceptable,que no necesario,pero por todas las carreras....menuda chatarreria se puede montar uno en cada. Es mi opinión,que no significa que todos tengan que estar de acuerdo.Creo que se está llegando a niveles extremos de postureo en las carreras (totalmente aceptable por quien los hace)y después pasan cosas como la de la Maratón de Sevilla.



Aplauso Aplauso Aplauso
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
942 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 26 Feb 2015, 13:37
Asunto: Re: XVI VIG-BAY (22/03/2015)

Sobre o da medalla: cando é a primeira carreira ou sencillamente unha na que na fixeches unha boa marca, agradécese o detalle dun recordatorio (medalla, figuriña...). (Estiven a punto de comprar unha no Decathlon cando fixen a primeira media, non che digo mais).

Hai xente que somos mais sentimentais que outros, respetables ambolos dous casos. Eu por exemplo teño gardados tódolos dorsais nunha carpeta e o primeiro deles na parede da habitación.

Despois hai xente que critica as medallas en medias e non en maratóns. Sen comentarios.

E digo máis, postos a escoller camiseta ou medalla, prefiro medalla. Ou polo menos foran variando con calcetíns, bragas, gorras...

E desde o punto de vista económico, concretamente nesta carreira, ben podían darnos medalla e invitarnos a un churrasco. Eu irei coma moitos por primeira vez pola experiencia e tal, pero se manteñen estes precios... non volvo.
soneu

Novo foreiro
Novo foreiro
11/12/14
0 Carreiras
41 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Feb 2015, 15:42
Asunto: Re: XVI VIG-BAY (22/03/2015)

piernas_locas escribió:
soneu escribió:
Xa sei que na web hai o perfil e comentarios do percorrido, pero algún consello derivado da experiencia para quen o afronta por primeira vez?
Grrazas

A primeira vez que corres unha media, a primeira vez que corres a Vig Bay ou ambas? E que depende claro.
A primeira Vig-hai, non en xeral
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Xov, 26 Feb 2015, 15:50
Asunto: Re: XVI VIG-BAY (22/03/2015)

Bastiagueiro escribió:
Aínda haberá que desculparse por pedir medalla finisher Abraiado

Cada un expresará o que lle apeteza ou o que lle gustaría que houbese. Se ás carreiras só fórades os "PROS", non habría premios nin patrocinadores porque non se vendería publicidade, así que o respeto debe existir igual para o que queda de primeiro como para o que queda de último.



Sobre o tema do avituallamento post carreira, na C21 daban unha bolsa e ías pasando con ela por unha barra onde te poñían na bolsa o que te correspondía, e así garantíase que todos puideran ter acceso ao mesmo.
Volve ler os meus comentarios,e disme exactamente onte lle faltei ao respecto a alguén.
Eu non me considero "PRO" no atletismo como dis ti. Considerome "PRO" no meu traballo que,ata o de agora,é como me gano a vida.O deporte é unha afección. So opino que si comezan a dar medallas por todo, a onde imos parar? Chegará un punto que mudarán de dar a camiseta a dar unha medalla,e que faremos con ela? Pois a caixa, antes coleccionabanse camisetas,agora medallas. Respeto tanto ao vecedor das probas coma ao último participante,e ás veces aseguroche que se leva máis aplausos o último que o primeiro. E ese si que é un gran recoñecemento.
piernas_locas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
14/11/12
0 Carreiras
201 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Feb 2015, 16:31
Asunto: Re: XVI VIG-BAY (22/03/2015)

soneu escribió:
piernas_locas escribió:
soneu escribió:
Xa sei que na web hai o perfil e comentarios do percorrido, pero algún consello derivado da experiencia para quen o afronta por primeira vez?
Grrazas

A primeira vez que corres unha media, a primeira vez que corres a Vig Bay ou ambas? E que depende claro.
A primeira Vig-hai, non en xeral

-Pois sobre todo que disfrutes as vistas, que teñas en conta un par de repechos a subida de Canido ata o cruce de Mide (mais empinada o principio e mais tendida despois), non te emociones o baixar a praia America e ver Baiona enfronte, ainda queda carreira, logo ven o segundo repecho que é Monte Lourido, un km e pico rompepernas, o rematar vólvese a carreteira xeral, aquí se tes forzas apreta, e se vas xusto aguanta que xa queda pouco.
O rematar uns dos maiores praceres e meter as pernas na auga do mar que está o carón da meta.

- Por certo que pasou en Sevilla?? Porque eu estiven alí e non tiven problemas de ningún tipo, carreira perfecta.

-Co tema das medallas, a min personalmente gústame ter algún recordo da según que carreiras, pero se vai influir no precio do dorsal pois pasando, a medalla que derán na VigBay fai un par de anos nin a collera, había que facer cola cousa que odio e ademais era feucha jeje
Bastiagueiro

Novo foreiro
Novo foreiro
1/09/14
4 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Feb 2015, 17:04
Asunto: Re: XVI VIG-BAY (22/03/2015)

JacoboDC escribió:
Bastiagueiro escribió:
Aínda haberá que desculparse por pedir medalla finisher Abraiado

Cada un expresará o que lle apeteza ou o que lle gustaría que houbese. Se ás carreiras só fórades os "PROS", non habría premios nin patrocinadores porque non se vendería publicidade, así que o respeto debe existir igual para o que queda de primeiro como para o que queda de último.



Sobre o tema do avituallamento post carreira, na C21 daban unha bolsa e ías pasando con ela por unha barra onde te poñían na bolsa o que te correspondía, e así garantíase que todos puideran ter acceso ao mesmo.
Volve ler os meus comentarios,e disme exactamente onte lle faltei ao respecto a alguén.
Eu non me considero "PRO" no atletismo como dis ti. Considerome "PRO" no meu traballo que,ata o de agora,é como me gano a vida.O deporte é unha afección. So opino que si comezan a dar medallas por todo, a onde imos parar? Chegará un punto que mudarán de dar a camiseta a dar unha medalla,e que faremos con ela? Pois a caixa, antes coleccionabanse camisetas,agora medallas. Respeto tanto ao vecedor das probas coma ao último participante,e ás veces aseguroche que se leva máis aplausos o último que o primeiro. E ese si que é un gran recoñecemento.

Jacobo, daste ti por aludido. Non te preocupes, a miña crítica pretende ser constructiva, e non digo que ninguén faltase ao respeto, pero certo é que as veces un comentario mordaz é mais ofensivo que un insulto, como iso que decía alguén de que xa que estamos que deran medalla starter antes de empezar. Iso é un xeito indirecto de decir outra cousa.

Pero penso que é moi respetable que a xente pida medalla finisher. A min tamén me gusta e a pido. Depois o concederán ou non segundo a economía e o número de solicitantes.

Non critico o tema dos cartos porque se eu me metese a organizar unha proba tan grande como a Vig-Bay tamén querría remuneración, pois non é un tipo de proba que organices en un ratiño, precisas adicarlle tempo. Seguro que a maioría preferimos ter probas dese precio a non ter probas.

Ata se me ocurre que poden poñela opcional, camiseta ou medalla, e así a organización non ten moito mais gasto, poderíase picar na inscripción ata unha data concreta. Os últimos terían que conformarse co que houbese.

E reitero un saúdo a todos vós, para min sodes compañeiros, non enemigos, así que non vexades críticas persoais nos comentarios se non aportacións.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Xov, 26 Feb 2015, 17:17
Asunto: Re: XVI VIG-BAY (22/03/2015)

Bastiagueiro, entonces iba por mí el comentario. Bueno, pues te diré que todos somos compañeros en esto, los que sois populares y los que somos pros. Pero también te digo que es muy sacrificada nuestra vida, y que no es nada fácil sobrellevar tanto entreno que luego me permita hacer 1:53' en la Vig-Bay (si no hace calor). A veces, cuando uno va volando a cinco minutos el kilómetro se olvida de los que no tienen las mismas capacidades.

Saludos reconciliadores desde la élite.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
mosquera9599

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/03/13
81 Carreiras
583 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 26 Feb 2015, 17:32
Asunto: Re: XVI VIG-BAY (22/03/2015)

Vale. Pues después de pasarme un buen rato leyendo todas las opiniones de los compañeros, diré que una medalla (sólo de finisher) en las medias maratones más multitudinarias estaría muy bien. No me refería yo a cualquier carrera, ni incluso me refería a carreras inferiores a 21K (que eso ya queda a criterio de los organizadores).
Aquí en Galicia, que yo sepa, 21K multitudinarios creo que sólo los hay en Coruña y en Vigo, así que no creo que se llene en poco tiempo un cajón de medallas. De todas maneras, y aún así, como dijo un compañero, siempre queda la opción de si te la dan, no cogerla...

Aiquirindo

10.000 METROS: 47.49 - OFICIAL
21.097 METROS: 1.50.15 - OFICIAL
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Feb 2015, 17:41
Asunto: Re: XVI VIG-BAY (22/03/2015)

mosquera9599 escribió:
De todas maneras, y aún así, como dijo un compañero, siempre queda la opción de si te la dan, no cogerla...

Efectivamente, pero volvemos a lo mismo de siempre, con tanta parafernalia que rodea a las carreras los costes cada vez son más altos y al final eso se ve reflejado en el precio de las inscripciones.

No es por quedar de tacaño, pero lo que me molesta de pagar una inscripción de 20 € es pensar cuantos de esos 20 € se destinan a cosas totalmente prescindibles... Y ya. No protesto más por el precio, para que no me manden aquí. Mr. Green

Los Perros del Anuncio - 2014/15
adrivigl

Maratoniano
Maratoniano
24/07/13
0 Carreiras
97 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Feb 2015, 18:22
Asunto: Re: XVI VIG-BAY (22/03/2015)

Cosas que para unos pueden ser prescindibles, para otros pueden ser recuerdos para toda la vida o trofeos para enseñar a los nietos dentro de 40 años y recordar todas las carreras a las que fuiste.

Por ejemplo a mi me encantaría poder hacer un cuadro con todas mis medallas colgadas de todas las carreras a las que he ido a lo largo de los años.
De momento tengo una cajita con un montón de dorsales arrugados jeje
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Xov, 26 Feb 2015, 18:47
Asunto: Re: XVI VIG-BAY (22/03/2015)

Si tuviera una medalla de cada carrera que he corrido, madre mía...




Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
Bastiagueiro

Novo foreiro
Novo foreiro
1/09/14
4 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Feb 2015, 23:23
Asunto: Re: XVI VIG-BAY (22/03/2015)

DoctorSlump escribió:
Bastiagueiro, entonces iba por mí el comentario. Bueno, pues te diré que todos somos compañeros en esto, los que sois populares y los que somos pros. Pero también te digo que es muy sacrificada nuestra vida, y que no es nada fácil sobrellevar tanto entreno que luego me permita hacer 1:53' en la Vig-Bay (si no hace calor). A veces, cuando uno va volando a cinco minutos el kilómetro se olvida de los que no tienen las mismas capacidades.

Saludos reconciliadores desde la élite.




Aplauso Aplauso Aplauso

Moi boa, rin un rato. Agradécese o talante.
Charlyadhuso

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/03/13
0 Carreiras
247 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Feb 2015, 9:23
Asunto: Re: XVI VIG-BAY (22/03/2015)

Que paren los listos de criticar lo de las medallas, hay mucho profesional sobrado de medallas.Como si correr una 21 k fuera tan facil.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos