Lun, 23 Feb 2015, 10:49

Lun, 23 Feb 2015, 10:49            | derek escribió: | 
| Bós días a tod@s. Seguimos avanzando na organización desta media. Estamos preparando algunas nuevas ofertas que os mostraremos las próximas semanas. Una pregunta, runners: que preferís de avituallamiento sólido en carrera: fruta?... Non vos olvidedes de consultar a web www.mediasandocamino.com | 

Mar, 24 Feb 2015, 9:51

Mar, 24 Feb 2015, 9:51             

Xov, 26 Feb 2015, 9:50

Xov, 26 Feb 2015, 9:50             

Mar, 03 Mar 2015, 23:59

Mar, 03 Mar 2015, 23:59             

Mér, 04 Mar 2015, 16:42

Mér, 04 Mar 2015, 16:42             No 2014 non puido ser, pero este ano, se todo vai ben, sí...  acabo de inscribirme!  Non acostumo a facelo con tanta antelación, por se xurde algún problema, pero neste caso o considero un pequeno apoio pola miña parte ós organizadores: que vexan que vai habendo inscricións, oxalá sexan moitas...  espero que se cumplan as súas espectativas e a carreira sexa, unha vez máis, un éxito rotundo. Animádevos, compañeiros. Estou seguro que vai supoñer un esforzo, porque a carreira non é precisamente chan, pero o entorno é precioso e pagará a pena correla e entrar no Obradoiro unha vez máis
    No 2014 non puido ser, pero este ano, se todo vai ben, sí...  acabo de inscribirme!  Non acostumo a facelo con tanta antelación, por se xurde algún problema, pero neste caso o considero un pequeno apoio pola miña parte ós organizadores: que vexan que vai habendo inscricións, oxalá sexan moitas...  espero que se cumplan as súas espectativas e a carreira sexa, unha vez máis, un éxito rotundo. Animádevos, compañeiros. Estou seguro que vai supoñer un esforzo, porque a carreira non é precisamente chan, pero o entorno é precioso e pagará a pena correla e entrar no Obradoiro unha vez máis   

Mér, 04 Mar 2015, 16:52

Mér, 04 Mar 2015, 16:52             

Mér, 04 Mar 2015, 17:47

Mér, 04 Mar 2015, 17:47            | Correveidile escribió: | 
| Buenas. Lo primero enhorabuena por la prueba y agradecer a los organizadores el curro para sacarla adelante. Quería preguntaros como es la orografía. Quiero decir, si hay muchos repechos o se hace muy durilla, aunque me imagino que tiende a ser llana. Y por último ¿creeis que para alguien que corre +- 30 km semanales es factible acabar esta media (sin haber echo antes ninguna otra) en condiciones honrosas?   Muchas gracias. | 

Mér, 04 Mar 2015, 18:50

Mér, 04 Mar 2015, 18:50            | Correveidile escribió: | 
| Buenas. Lo primero enhorabuena por la prueba y agradecer a los organizadores el curro para sacarla adelante. Quería preguntaros como es la orografía. Quiero decir, si hay muchos repechos o se hace muy durilla, aunque me imagino que tiende a ser llana. Y por último ¿creeis que para alguien que corre +- 30 km semanales es factible acabar esta media (sin haber echo antes ninguna otra) en condiciones honrosas?   Muchas gracias. | 

Mér, 04 Mar 2015, 19:28

Mér, 04 Mar 2015, 19:28             

Mér, 04 Mar 2015, 21:15

Mér, 04 Mar 2015, 21:15            | Correveidile escribió: | 

Xov, 05 Mar 2015, 18:32

Xov, 05 Mar 2015, 18:32