Foros ›
Autor
Mensaxe
santa

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/07/09
0 Carreiras
259 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Dom, 08 Mar 2015, 21:22
Asunto: Re: GMTA 2015 OFICIAL

Eso e unha inxusticia, moito merito ten terminar unha carreira tan dura.
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Dom, 08 Mar 2015, 21:35
Asunto: Re: GMTA 2015 OFICIAL

Ata que publiquen as clasificacions non sei nada.


dixenlle a Luis e a Mou.que o.xusto seria deixarnos 8 h, e que se aparecemos como eliminados , non conten conmigo para o resto das probas Gmta.

eu vou a disfrutar, e corrin moito excepto os derradeiros 5 kmts, que ibamos os seis camiñando rapido, non vou para reventar , je , je


polo demais , moi ben organizada , como sempre

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4743 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Dom, 08 Mar 2015, 21:51
Asunto: Re: GMTA 2015 OFICIAL

mi experiencia en el mini,es que aun siendo mas dura que el año pasado,me lo pase genial,con un dia precioso,y una organizacion perfecta.un placer saludar como siempre a guti y norris y a moncho.agradecer a angel el viaje y la grata compañia.saludos

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
Sushiman

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/10/12
20 Carreiras
51 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Mar 2015, 22:53
Asunto: Re: GMTA 2015 OFICIAL

Me encantó! Mi primera experiencia de competición Trail, me gustó mucho! Lo de embarrarme, me pierde, hasta en uno de los pasos del rio, caí como un saco al agua. El recorrido me pareció espectacular, tiene mucho mérito la organización para abrir esas pistas, ... además gran bocata. Lo pasé muy bien.
Tambien me gustaria hacer alguna critica, intento que sea constructiva ...
Es una pena, la localizacion de salida/llegada , no digo que falten cosas , que està todo, o eso creo , hasta hay un pequeño market especializado, pero el gusto por el montaje es escaso, en dias como el que tocó, hay que hacer lo posible por montar todo el evento fuera y hacer un poco màs de inversion en las infraestructuras, esa alfombra de llegada, es mejor que no estuviera ... Como ejemplo. Detalles que hacen que todo quede màs apañadito ... Las cosas entran por los ojos y ya que el resto de la organizacion està muy bien , les animaría a dar un paso en este sentido.
Por cierto, gracias por el esfuerzo de organizarlo!!
joseantonio

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/12/11
0 Carreiras
158 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Mar 2015, 9:01
Asunto: Re: GMTA 2015 OFICIAL

Trail divertido, sufrido e disfrutado. Noraboa e Felicidades á organización.

Seguide así (por certo, tedes que facer máis camisetas L que a min a M quédaseme pequena, jejejejej).
mlestonf

Montañés
Montañés
23/01/13
0 Carreiras
456 Mensaxes
Muros de San Pedro
Respostar citando Envío Lun, 09 Mar 2015, 9:15
Asunto: Re: GMTA 2015 OFICIAL

Gracias por la paliza. Vémonos.
Por cierto, el hombre del mazo existe. Ayer tuvimos un encuentro en el km 21-22 de campanillas.
Ron23

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/08/12
0 Carreiras
259 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 09 Mar 2015, 9:33
Asunto: Re: GMTA 2015 OFICIAL

Mi primera experiencia en una prueba del gmta.
Sin duda una prueba muy completa, zonas para correr, subidas duras y muy duras, bajadas rapidas y bajadas complicadas, ríos, barro..
Bien señalizada, muy bien los voluntarios y sus ánimos, avituallamientos correctos (aunque la distancia entre el segundo y tercero y con tanto calor paso factura a muchos, que tuve que dar agua a tres personas en ese tramo), comida final bien..
En resumen una buena carrera que era lo que esperaba de una prueba del gmta por lo que había leído de ellos.
Si el cuerpo y la familia lo permite habrá que repetir en el utac.
jorge

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/12/05
0 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Mar 2015, 11:05
Asunto: Re: GMTA 2015 OFICIAL

En general una carrera bien organizada , muy buena señalización , la dureza, viendo el perfil, se sabía lo que nos ibamos a encontrar, un pero : la falta de bebida isotónica el los avituallamientos, tal como estaba anunciado, para el día que tuvimos hacia mucha falta.
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Lun, 09 Mar 2015, 11:07
Asunto: Re: GMTA 2015 OFICIAL

Co que sufrin onte , nunca pensei en abandonar, me fixo pensar que se case non poido con 37 , que farei logo en 101 peregrinos , UTPE , UTAC....

Pero eso foi onte......hoxe penso que a polos retos.

a proba de onte , a baixada tras os muiños , e posterior subida e digna de xtremelagos polomenos.
o mellor , compartir kmts cos colegas.
O principio co Alberto , Montxo e Mingos , ata que escaparon.
Moito rato iba eu con cinco rapazas e Blas , o escoba.
Adiantamos a catro rapaces , que foron abandonaron.
peto as rapazas acabaron todas a proba, unhas maquinas.
No derradeiro tercio xa fun co Ivan e Monica , xunto con Blas e Carliños de Souto.
Ahi pouco corrimos , xa nos veiamos fora de tempo e sen forzas.

un saudo para Lihto , con quen non piden falar , e encantado de ver a tan boa xente que disfruta do monte , como Alfredo de Vigo , que chegou con nos a meta, Momtxo , Amador , Mingos , Os do Korpore , Os de Coutadas , sobre todo Txuki , Santa , os canicroseiros , , Bruno ,Ivan Lugris ,Fatima , a rapaza de Cee,e coma non , os meus compis de Boimorto , que esperaron duas horas , sen marchar a comer , para ver chegar a Monica e a min .
sodes grandes , Cesar , Susana , Norris e Alberto.
tamen Ice man.

o unico pero da carreira foi a ausencia de isotonica nos avituallamentos , bastante mais eficaz que a auga para recuperar electrolitos co sol como petaba.
nos vemos na saida da Utac.
na meta poucos me veran , pero tentarei non facelos esperar tanto.

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
bruneli5

Novo foreiro
Novo foreiro
21/04/13
35 Carreiras
28 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 09 Mar 2015, 14:10
Asunto: Re: GMTA 2015 OFICIAL

guti290971 escribió:
Co que sufrin onte , nunca pensei en abandonar, me fixo pensar que se case non poido con 37 , que farei logo en 101 peregrinos , UTPE , UTAC....

Pero eso foi onte......hoxe penso que a polos retos.

a proba de onte , a baixada tras os muiños , e posterior subida e digna de xtremelagos polomenos.
o mellor , compartir kmts cos colegas.
O principio co Alberto , Montxo e Mingos , ata que escaparon.
Moito rato iba eu con cinco rapazas e Blas , o escoba.
Adiantamos a catro rapaces , que foron abandonaron.
peto as rapazas acabaron todas a proba, unhas maquinas.
No derradeiro tercio xa fun co Ivan e Monica , xunto con Blas e Carliños de Souto.
Ahi pouco corrimos , xa nos veiamos fora de tempo e sen forzas.

un saudo para Lihto , con quen non piden falar , e encantado de ver a tan boa xente que disfruta do monte , como Alfredo de Vigo , que chegou con nos a meta, Momtxo , Amador , Mingos , Os do Korpore , Os de Coutadas , sobre todo Txuki , Santa , os canicroseiros , , Bruno ,Ivan Lugris ,Fatima , a rapaza de Cee,e coma non , os meus compis de Boimorto , que esperaron duas horas , sen marchar a comer , para ver chegar a Monica e a min .
sodes grandes , Cesar , Susana , Norris e Alberto.
tamen Ice man.

o unico pero da carreira foi a ausencia de isotonica nos avituallamentos , bastante mais eficaz que a auga para recuperar electrolitos co sol como petaba.
nos vemos na saida da Utac.
na meta poucos me veran , pero tentarei non facelos esperar tanto.
Aínda me apretaches un pouco e Guti !!jajajaja, pensei que te levaba ata a meta!!! un placer correr con xente coma vos!! sodes a caña!

Respeto a carreira, ainda que fun ao curto quedei moi contento tanto polo posto (un 4º posto que me sabe a jloria bendita) como pola organización.

Un saudo!
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Lun, 09 Mar 2015, 15:00
Asunto: Re: GMTA 2015 OFICIAL

Parabens Bruneli5 polo 4 posto.

cando me doblache tentei seguirte , pero foi efimero o meu esforzo

olvidouseme saudar aqui a Pablo Feijoo, que fixo un carreiron tamen no trail, e a Victor que iba segundo .

saudo tamen a Jeff, Banderas, Pili, Mou, Carmen, Luisrn, os irmans Agullò, e demais colaboradores que fixeron posible este evento

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4743 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Lun, 09 Mar 2015, 15:32
Asunto: Re: GMTA 2015 OFICIAL

enhorabuena guti,me alegro mucho por ti,te mereces estar en la clasificacion final,tu y todos los demas que acabasteis.de verdad que me alegro mucho,eres un crack

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
Sushiman

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/10/12
20 Carreiras
51 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Mar 2015, 21:37
Asunto: Re: GMTA 2015 OFICIAL

Lo de tiempos, clasificaciones ... No se lleva en esta modalidad?
Por el recorrido vi varios fotógrafos, sabeis si hay fotos en algún sitio ... Gracias!
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Lun, 09 Mar 2015, 22:22
Asunto: Re: GMTA 2015 OFICIAL

gmta.es/2-vilatuxe-trail/

Clasificacions.


si se leva que as haxa, pero hai que buscalas na pax da organizacion

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
Sushiman

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/10/12
20 Carreiras
51 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Mar 2015, 0:16
Asunto: Re: GMTA 2015 OFICIAL

guti290971 escribió:
http://gmta.es/2-vilatuxe-trail/

Clasificacions.


si se leva que as haxa, pero hai que buscalas na pax da organizacion

Molón moitas grazas





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos