guti290971 escribió: |
Co que sufrin onte , nunca pensei en abandonar, me fixo pensar que se case non poido con 37 , que farei logo en 101 peregrinos , UTPE , UTAC.... Pero eso foi onte......hoxe penso que a polos retos. a proba de onte , a baixada tras os muiños , e posterior subida e digna de xtremelagos polomenos. o mellor , compartir kmts cos colegas. O principio co Alberto , Montxo e Mingos , ata que escaparon. Moito rato iba eu con cinco rapazas e Blas , o escoba. Adiantamos a catro rapaces , que foron abandonaron. peto as rapazas acabaron todas a proba, unhas maquinas. No derradeiro tercio xa fun co Ivan e Monica , xunto con Blas e Carliños de Souto. Ahi pouco corrimos , xa nos veiamos fora de tempo e sen forzas. un saudo para Lihto , con quen non piden falar , e encantado de ver a tan boa xente que disfruta do monte , como Alfredo de Vigo , que chegou con nos a meta, Momtxo , Amador , Mingos , Os do Korpore , Os de Coutadas , sobre todo Txuki , Santa , os canicroseiros , , Bruno ,Ivan Lugris ,Fatima , a rapaza de Cee,e coma non , os meus compis de Boimorto , que esperaron duas horas , sen marchar a comer , para ver chegar a Monica e a min . sodes grandes , Cesar , Susana , Norris e Alberto. tamen Ice man. o unico pero da carreira foi a ausencia de isotonica nos avituallamentos , bastante mais eficaz que a auga para recuperar electrolitos co sol como petaba. nos vemos na saida da Utac. na meta poucos me veran , pero tentarei non facelos esperar tanto. |