CORRIN escribió: |
Jaja pues podías haber echo ese entreno mañana en la media de Coruña!!! Yo mi máxima aspiración es llegar a hacer los 10km y ahí me planto(ni de coña sigo ampliando km...que mis trabajos me cuesta no perder más kg.ahora peso 52 y tendrías que ver lo que como los días que toca correrrrr |
CORRIN escribió: |
Maillot releyendo tu diario ,tus avances se multiplican por 3 comparándolos con cualquiera de los nuestros.pasaste de dar vueltas en un campo de fútbol a correr 15 km sin parar y ahora series.....como sigas así,te veo muy altooo |
piolliño escribió: |
Hola Maillotamarillo, Estou lendo varios diarios, sobre todo os dos terrenais, porque hai xente por aquí que vendo os entrenos e os tempos que fan non me atrevo a decir nada. Aínda que me gusta ler as opinions porque sempre se aprenden cousas. O teu vai ser un dos que siga por varias razóns: Ten poucas páxinas, compartimos aficción pola bici e podes servirme de lebre, jijiji, aínda que vendo a túa evolución non creo que te pille nunca. Eu levo tempo para baixar de 5 min/km e non hai maneira. Para ir ben e non rematar coa lingua fóra, teño que estar mais cerca de 6 que de 5. Eu penso que é moi positivo que estas evolucionando e non te estancas e como che dixo Meiga, cada un ten que ser consciente da súa forma física e non obsesionarse con obxetivos que tal vez nunca alcancemos. Hai que ir pouco a pouco que todo chegará Saúdos |