Foros ›
Padrón-10K - XIII Carreira P. Concello de Padrón (07/03/15)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5766 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Mar 2015, 10:18
Asunto: Re: Padrón-10K - XIII Carreira P. Concello de Padrón (07/03/15)

Esténtor63 escribió:
Bo día a todos.
Teño 52 anos e levo pouco máis de un ano correndo. Esta era a miña segunda carrerira. Quería baixar da hora e conseguino por pouco (59:42).
Para min o peor de todo foi o avituallamento, un desastre. Non sei se o sabedes, pero os que íamos detrás da lebre sub-54 non podemos beber auga porque xa se agotara. A cambio déronnos un powerade requente que non se tragaba. Houbo compañeiros e compañeiras que recollían as botellas de auga que había polo chan para poder refrescarse. Afrontar a última volta nestas condicións non foi nada doado.
Non entendo cómo non foron quen de prever as necesidades de avituallamento.
Por certo, ao chegar á meta, máis do mesmo, sólo powerade quente.
Polo que eu valoro a organización cun cero patatero.
Para os que facemos os 10 k en máis de 50 minutos, hidratarse ben é fundamental.
Espero que este problema non volva a repetirse, sería de agradecer que se algún de vos coñece a xente da organización lle faga chegar a miña máis enérxica protesta.
Grazas a todos e perdón polo rollo.

"EU MÓVOME POLA ESCLEROSE MÚLTIPLE".

Eu coñezo a xente da organización a así o trasmitirei, quedarse sen auga nos avituallamientos e sempre un gran erro, está claro.
Polo demais pa min todo perfecto.
Esténtor63

Novo foreiro
Novo foreiro
18/08/14
4 Carreiras
2 Mensaxes
Padrón
Respostar citando Envío Lun, 09 Mar 2015, 10:56
Asunto: Re: Padrón-10K - XIII Carreira P. Concello de Padrón (07/03/15)

yomismo escribió:
Esténtor63 escribió:
Bo día a todos.
Teño 52 anos e levo pouco máis de un ano correndo. Esta era a miña segunda carrerira. Quería baixar da hora e conseguino por pouco (59:42).
Para min o peor de todo foi o avituallamento, un desastre. Non sei se o sabedes, pero os que íamos detrás da lebre sub-54 non podemos beber auga porque xa se agotara. A cambio déronnos un powerade requente que non se tragaba. Houbo compañeiros e compañeiras que recollían as botellas de auga que había polo chan para poder refrescarse. Afrontar a última volta nestas condicións non foi nada doado.
Non entendo cómo non foron quen de prever as necesidades de avituallamento.
Por certo, ao chegar á meta, máis do mesmo, sólo powerade quente.
Polo que eu valoro a organización cun cero patatero.
Para os que facemos os 10 k en máis de 50 minutos, hidratarse ben é fundamental.
Espero que este problema non volva a repetirse, sería de agradecer que se algún de vos coñece a xente da organización lle faga chegar a miña máis enérxica protesta.
Grazas a todos e perdón polo rollo.

"EU MÓVOME POLA ESCLEROSE MÚLTIPLE".

Eu coñezo a xente da organización a así o trasmitirei, quedarse sen auga nos avituallamientos e sempre un gran erro, está claro.
Polo demais pa min todo perfecto.
Grazas, yomismo.
Tes razón, e é de lei recoñecelo. Deixando a un lado o problema do avituallamento, o resto da organización foi perfecta. O próximo ano repetirei con máis ganas.
Un saúdo e grazas de novo.

"EU MÓVOME POLA ESCLEROSE MÚLTIPLE"
copasdeyate

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/09/09
0 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Mar 2015, 11:07
Asunto: Re: Padrón-10K - XIII Carreira P. Concello de Padrón (07/0

Me parece unha esaxeración o que decides do avituallamento. Eu cheguei pola cola e non había auga, pero si powerade. Non estaba requente para nada. Igual algún algún colleu un que estaba o sol O que che teñen que dar é avituallamiento, e houboo, líquido e sólido, por certo. O de esperar, uns minutos, pero sólo os que chegabamos atrás. Para min sen problema, vamos.

Se non che dan avituallamento, hay que dar caña. pero non foi o caso.
Se había un día para que se acabase a auga, era este. Porque ninguén valora que houbo moita xente repetindo auga e se lle deu a todo o mundo, que vin a xente con power e con auga, e fruta e barritas.

Para min TODO con boa nota, por certo, vin atender a varios desfallecidos e incluso un rapaz da organización pasar un bo cacho cun atleta na liña de meta. Eso sí que é importante.
tripeco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/12/14
1 Carreiras
127 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Mar 2015, 12:54
Asunto: Re: Padrón-10K - XIII Carreira P. Concello de Padrón (07/0

copasdeyate escribió:
Me parece unha esaxeración o que decides do avituallamento. Eu cheguei pola cola e non había auga, pero si powerade. Non estaba requente para nada. Igual algún algún colleu un que estaba o sol O que che teñen que dar é avituallamiento, e houboo, líquido e sólido, por certo. O de esperar, uns minutos, pero sólo os que chegabamos atrás. Para min sen problema, vamos.

Se non che dan avituallamento, hay que dar caña. pero non foi o caso.
Se había un día para que se acabase a auga, era este. Porque ninguén valora que houbo moita xente repetindo auga e se lle deu a todo o mundo, que vin a xente con power e con auga, e fruta e barritas.

Para min TODO con boa nota, por certo, vin atender a varios desfallecidos e incluso un rapaz da organización pasar un bo cacho cun atleta na liña de meta. Eso sí que é importante.

Imagino que tú te refieres al avituallamiento en meta y el compañero en el punto intermedio.
Yo iba en el medio y en el avituallamiento en el punto intermedio era bastante caos, algún compañero para no pararse se tuvo que conformar con la que le cedió otro participante.

Para mi gusto demasiado calor en la carrera, un asfalto bastante deficiente (pero eso ya se sabía) y negativo en el avituallamiento intermedio, por el resto una nota positiva para la organización.

Un saludo.
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
829 Mensaxes
Santiago Compostela
Respostar citando Envío Lun, 09 Mar 2015, 13:24
Asunto: Re: Padrón-10K - XIII Carreira P. Concello de Padrón (07/03/15)

Para mí la carrera ha estado muy bien, bastante bien organizada, salvo los dos puntos ya antes comentados.
La entrega de dorsales fue muy fluida, la organización de los corredores en la salida estuvo creo bien ordenada con los colores y cajones, los globos, y la puntualidad. Km, señalizados y cruces cortados al tráfico.
Agradezco, además, que la carrera de menores fuese también por la tarde lo que creo que facilita el trabajo a las familias (al contrario del pasado año que fue por la mañana los menores y yo tuve que ir dos veces a Padrón).
Solo creo que hay que mejorar el tema del avituallamiento intermedio, yo que soy del final, no suelo beber en los 10K pero con el calor que hacía el sábado si que necesité de agua, mas que para beber para refrescarme, y no había, solo un powerade color rojo; y claro con eso no te refrescas la cara, máxime sabiendo que al fondo del circuito y al otro lado del río estaban los mosquitos esperándote.
Del tema del empedrado y estado del asfalto no me quejo porque ya lo sabia del pasado año.
Por lo demás sin queja salvo mi marca, venía contento de Ordes dónde mejorará 1 minuto mi tiempo y espera algo igual o mejor en Padrón, pero fué 25 segundos peor. Además acabé con rozaduras en los sobacos algo que no me pasaba desde la media de Pontevedra (otro día de mucho calor).

Queda para el próximo año el mejorar en Padron (sin el calor del sábado ni la lluvia del pasado año espero). Al igual que otros para mi las carreras mejor de mañana que de tarde.
copasdeyate

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/09/09
0 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Mar 2015, 14:29
Asunto: Re: Padrón-10K - XIII Carreira P. Concello de Padrón (07/0

tripeco escribió:
copasdeyate escribió:
Me parece unha esaxeración o que decides do avituallamento. Eu cheguei pola cola e non había auga, pero si powerade. Non estaba requente para nada. Igual algún algún colleu un que estaba o sol O que che teñen que dar é avituallamiento, e houboo, líquido e sólido, por certo. O de esperar, uns minutos, pero sólo os que chegabamos atrás. Para min sen problema, vamos.

Se non che dan avituallamento, hay que dar caña. pero non foi o caso.
Se había un día para que se acabase a auga, era este. Porque ninguén valora que houbo moita xente repetindo auga e se lle deu a todo o mundo, que vin a xente con power e con auga, e fruta e barritas.

Para min TODO con boa nota, por certo, vin atender a varios desfallecidos e incluso un rapaz da organización pasar un bo cacho cun atleta na liña de meta. Eso sí que é importante.

Imagino que tú te refieres al avituallamiento en meta y el compañero en el punto intermedio.
Yo iba en el medio y en el avituallamiento en el punto intermedio era bastante caos, algún compañero para no pararse se tuvo que conformar con la que le cedió otro participante.

Para mi gusto demasiado calor en la carrera, un asfalto bastante deficiente (pero eso ya se sabía) y negativo en el avituallamiento intermedio, por el resto una nota positiva para la organización.

Un saludo.

Tes toda a razón tripeco. Desculpas.
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Lun, 09 Mar 2015, 14:59
Asunto: Re: Padrón-10K - XIII Carreira P. Concello de Padrón (07/0

Excelente carrera esta de Padrón.

Muy buena organización, un tiempo inmejorable para correr y una participación de lujo, no sólo por los que ganaron, que hicieron que Padrón se llenase de gente un sábado por la tarde, que normalmente, está vacío. Si es que el trote popular contribuye a la economía de las villas.


Y viendo el tiempo el primero Alejandro Fernández, considero que he mejorado con respecto a la media de Coruña, ya que allí me sacó casi 25 minutos y en esta no fue capaz de sacarme más de 10. Satisfecho



Fuera bromas, la carrera de Padrón me encanta, si cabe me gustaba más antes, cuando el circuito no era homologado y se corría en el otro sentido, pero hay que agradecer que alguien se preocupe que en Galicia haya carreras homologadas donde los cada vez más corredores buscamos nuestras marcas para “fardar”. Molón



Como no hay muchos 10000 homologados, no tenía marca acreditada, así que en la inscripción no puse nada, así que salí desde el último cajón, pero estaba tan bien organizada la salida, que a pesar de todo, sólo tardé 17 segundos en pasar por el arco de salida.



Quería hacerlo bien, ya que había una clasificación por equipos y no quería que mi resultado lastrara mucho dicha clasificación, así que, cosa rara en mi, salí a darlo todo, pero al estar situado muy atrás en la salida, sabía que en los primeros kms. me iba a costar mucho adelantar, y aunque no me quería agobiar porque era muy difícil pasar, sobre todo, cuando tres o cuatro deciden hacer la carrera juntos, y como es normal van en fila de melé, pero aún así, me acordaba de mis compañeros y trataba de pasar por donde no se podía. Payaso



Llegado al km. 2, a pesar de todo, me sorprende mi tiempo, por mi crono, ya que no llega a 8’, pero al final yo creo que fueron los kms. más rápidos y como no estoy acostumbrado a ir “tan deprisa”, ya que no hago series y sólo de vez en cuando ritmos alegres, las piernas llega un momento que dicen que no pueden y aunque trato de distraerme con pensamientos positivos la segunda vuelta se me hizo muy larga, pero pude acabar en 40’50”, que sino me equivoco es mi segunda mejor marca en un 10000, así que muy contento, aunque no sirviera de mucho para el equipo.



Me acordé y mucho de los buenos momentos que pasé en Padrón, en otras ediciones con compañeros del foro, que por unos y otros motivos ya no coincido pero que me ayudaron y mucho a querer cada vez más este deporte.



Y el que pueda (yo no), que no se pierda la carrera del Sábado de Pascua, también en Padrón, en mi opinión aun si cabe todavía mejor (lo que es la carrera en si)

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Mar 2015, 18:28
Asunto: Re: Padrón-10K - XIII Carreira P. Concello de Padrón (07/03/15)

Que calor y que caca de asfalto, por el resto todo ok!


pd: La liebre de 38 cumplió a la perfección Sorriso
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 09 Mar 2015, 19:33
Asunto: Re: Padrón-10K - XIII Carreira P. Concello de Padrón (07/03/15)

Lecop escribió:
Que calor y que caca de asfalto, por el resto todo ok!


pd: La liebre de 38 cumplió a la perfección Sorriso

Nooo,la caca de la vaca es en Silleda el 29 de marzo. Guiño
Coincido contigo,el chico del globo rojo,sub-38,lo hizo a la perfección. Sorriso
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Lun, 09 Mar 2015, 19:39
Asunto: Re: Padrón-10K - XIII Carreira P. Concello de Padrón (07/0

Yo cogí un powerade rojo en el avituallamiento intermedio y me dio la vida. Si bien entiendo la postura de quienes necesitan agua, porque al final para tener que tirar la botella casi entera, casi es mejor el agua que refresca más y no empalaga tanto.
Por lo demás la organización ha sido perfecta a mi entender.
No sé si repetiré porque me queda lejos, pero me voy con muy buen sabor de boca. Moi feliz

Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
FUGUITIN74

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/03/11
5 Carreiras
316 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Mar 2015, 21:53
Asunto: Re: Padrón-10K - XIII Carreira P. Concello de Padrón (07/0

Carrera bonita pero el calor despues de este invierno me mato,organizacion muy buena, asfalto penoso aunque esta carrera sea llana con este asfalto no creo que sea ideal para hacer marca,pero felicitar a la organizacion y voluntarios , por lo que oigo tubieron un fallo de havituallamiento que sabran resolver en futuras carreras,un saludo.
Panchetti

Maratoniano
Maratoniano
3/03/14
0 Carreiras
68 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Feb 2016, 10:40
Asunto: Re: Padrón-10K - XIII Carreira P. Concello de Padrón (07/03/15)

Estoy apuntado este año.... Es tan rápida como dicen??

Perdón...Me equivoqué de año Disimulando





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos