Lun, 09 Mar 2015, 9:50
Asunto: Re: XV Corre con Nos (Lugo) 2014/2015
CCNOS escribió: |
Cronometradas estan ben cronometradas......o que non estaran é ben medidas quereras dicir!!!;-) trataremos de axustar os percorridos e averiguar donde foi o fallo de medición, se ben non se voltou a medir desde algunha tempada e haberá que facelo de novo sen dubida....eso si cando midamos ben, por favor se sae menos, debera de ser porque os atletas ou ben se adiantan á saída oficialmente medida ou non van polo trazado que deberían de ir....se se recorta e atalla nunca saen nin as medidas nin os tempos por moito GPS que leve cada un...
Un saudo e gracias polas vosas aportacións, para máis dubidas deportes @ concellodelugo.org |
Cronometradas están ben pero medir un tempo nunha distancia incorrecta non vale para nada. Así eu podo decir que fago os 10.000 en 30 minutos, se no canto de 10 kms corro 6, e estar perfectamente cronometrada.
O que non entendo é que se os demáis anos están ben medidas e o percorrido non cambia, porqué este ano se publica unha distancia diferente. O ano pasado a carreira das Termas en championchipnorte estba medida coma 5650
ChampionChipNorte As Termas 2014
Non hay máis que compara-lo ritmo de gañador do ano pasado e máis este: Juan Pena Holguín correu ontes 22'' por km máis lento que hai un ano. Se eu fose Juan Pena Holguín e me fiase do publicado, a pesares de gañar non estaría moi contento
Non acabo de entender que nos tempos nos que estamos onde somos capaces de consegui-lo difícil, que é medir con precisión os tempos de miles de corredores simultáneamente, se descuide desta forma o fácil, que é medir a lonxitude dun circuito, ou acordarse do que medía hai un ano.