Esténtor63 escribió: |
Bo día a todos. Teño 52 anos e levo pouco máis de un ano correndo. Esta era a miña segunda carrerira. Quería baixar da hora e conseguino por pouco (59:42). Para min o peor de todo foi o avituallamento, un desastre. Non sei se o sabedes, pero os que íamos detrás da lebre sub-54 non podemos beber auga porque xa se agotara. A cambio déronnos un powerade requente que non se tragaba. Houbo compañeiros e compañeiras que recollían as botellas de auga que había polo chan para poder refrescarse. Afrontar a última volta nestas condicións non foi nada doado. Non entendo cómo non foron quen de prever as necesidades de avituallamento. Por certo, ao chegar á meta, máis do mesmo, sólo powerade quente. Polo que eu valoro a organización cun cero patatero. Para os que facemos os 10 k en máis de 50 minutos, hidratarse ben é fundamental. Espero que este problema non volva a repetirse, sería de agradecer que se algún de vos coñece a xente da organización lle faga chegar a miña máis enérxica protesta. Grazas a todos e perdón polo rollo. "EU MÓVOME POLA ESCLEROSE MÚLTIPLE". |
yomismo escribió: | ||
Eu coñezo a xente da organización a así o trasmitirei, quedarse sen auga nos avituallamientos e sempre un gran erro, está claro. Polo demais pa min todo perfecto. |
copasdeyate escribió: |
Me parece unha esaxeración o que decides do avituallamento. Eu cheguei pola cola e non había auga, pero si powerade. Non estaba requente para nada. Igual algún algún colleu un que estaba o sol O que che teñen que dar é avituallamiento, e houboo, líquido e sólido, por certo. O de esperar, uns minutos, pero sólo os que chegabamos atrás. Para min sen problema, vamos. Se non che dan avituallamento, hay que dar caña. pero non foi o caso. Se había un día para que se acabase a auga, era este. Porque ninguén valora que houbo moita xente repetindo auga e se lle deu a todo o mundo, que vin a xente con power e con auga, e fruta e barritas. Para min TODO con boa nota, por certo, vin atender a varios desfallecidos e incluso un rapaz da organización pasar un bo cacho cun atleta na liña de meta. Eso sí que é importante. |
tripeco escribió: | ||
Imagino que tú te refieres al avituallamiento en meta y el compañero en el punto intermedio. Yo iba en el medio y en el avituallamiento en el punto intermedio era bastante caos, algún compañero para no pararse se tuvo que conformar con la que le cedió otro participante. Para mi gusto demasiado calor en la carrera, un asfalto bastante deficiente (pero eso ya se sabía) y negativo en el avituallamiento intermedio, por el resto una nota positiva para la organización. Un saludo. |
Lecop escribió: |
Que calor y que caca de asfalto, por el resto todo ok! pd: La liebre de 38 cumplió a la perfección |