santidj escribió: |
Hola boas. Son novato nesto dos trails .estou mais acostumbrado o asfalto pero este finde parece interesante o trail de compostela pero teño unha dubida..para este trail podenme valer as zapatillas de asfalto?. Gracias |
nissanjose escribió: |
Levo vivindo en Santiago moitos anos pero son nativo dun pobo pequeno de Ourense, os meus findes son para buscar rutas imposibles e camiños o mais complexos posibles, como dicen "a cabra tira o monte", jeje. Nunca participei nunha proba organizada por xente de atletismo, simplemente porque non me gusta o asfalto nen as distancias curtas, necesito kms. e pisar o mais posible en terreno salvaje. Pero o ano pasado fun a I Carreira de Montaña de Teo, fai unhas semanas fun a Lestedo y vou probar este trail. O Pedroso é un dos poucos sitios onde os que vivimos en Santiago podemos pisar monte de verdad. Son o organizador dun maratón de montaña en Ourense, sei que é complicado organizar calquera tipo de proba, sempre hai criticas pero o importante e a iniciativa. Hay diferencia entre o mundo do atletismo e o da montaña pero eso non ten que ser unha barreira para que de vez en cando se xunten ambos mundos e disfruten unhos no terrenos dos outros Vai sair todo ben, eso seguro, animo os organizadores e a todos os participantes |
mac-ray escribió: |
No evento de facebook tes fotos do Track ! |
![]() |
|
Descrición: | Track de Comportela |
Nome do arquivo: | trail-compostela.zip |
Descargado: | 209 veces |
correro escribió: |
el problema que hubo con la bolsa del corredor es que los atletas federados anotados al campeonato gallego y quue la inscripcion era gratuita no tenian derecho a ella y se la dieron,entonces faltaron unas pocas para los populares que si tenian derecho a ella,en todo momento dijeron por megafonia que los que la quisieran y quedaron sin ella que la solicitasen a la organizacion y se les enviaria a su domicilio,por lo que me consta alguna gente la solicito y otras personas no la quisieron. |