Mond escribió: |
Hola a todos, Siento que al final no se celebre de "forma oficial", y al tiempo me alegro de que haya gente que defienda así sus proyectos, y de que haya valientes dispuestos a ir de cualquier forma. Chapeau. Por mi parte, había expresado en este foro la posibilidad de que igual iba a anotarme, pero que estaba pendiente de la disponibilidad de la fecha. Pero como al final no tenía el día libre, no me pude inscribir... ni puedo acompañaros tampoco. En otra ocasión será. Siento las molestias, y os mando ánimos a todos. |
denis1001 escribió: |
Constantino moledo rivero Me parece bien la hora Voy de Pontevedra y me alojó en el derby necesito mochila en Santiago... Si está todo señalizado intentaría bajar de 14 h |
Rufino escribió: |
Boas, poís eu tiña pensado ir sábado pola mañá dende Stgo xa que só son 55 min, aparcar e o domingo voltar cuns amigos sobre as 12:00 pa recoller o coche e aproveitar pa tomarlle un pulpiño. E que marchar do Carballiño sen probar un bó pulpo..... Un saudo. Pd:Habería a posibilidade de en caso de haber coche de apoio, que cada un deixe, se quere unha mochila ou bolsa con comida,isotónicos, barritas, etc.... e se non é moi lioso por exemplo no km50 Albergue de Laxe, que cadra a medio camiño poderíase recargar? |
guti290971 escribió: |
O meu colega Uruguasho, Ricardo, que o no pasado se inscribiu e se lle volveron os cartos, dixome hoxe que lle gustaria ir. hai posibilidade de que se poda anotar ainda ? fixo tres veces 101 peregrinos, e ten a experiencia necesaria para levar o ritmo apropiado |
asturindómito escribió: |
Va a ser el embrión de una gran prueba en el futuro... Ese día vamos a disfrutarlo... Tengo muchas ganas... eso sí... un asturiano entre gallegos... tendréis q cuidarme jejejeje |