Foros ›
Autor
Mensaxe
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4403 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 22 Mar 2015, 17:15
Asunto: Re: XVI VIG-BAY (22/03/2015)

Como mi carrera ha salido de pena voy a desviar el tema, como los malos políticos... Moi feliz Esto de los selfies, los móviles y demás cacharradas electrónicas a veces termina en disgusto. En la salida, justo a mi altura, una chica se puso delante de la marabunta tomando fotos y un corredor no pudo esquivarla, se la llevó por delante y la tiró al suelo, espero que la cosa no haya pasado a mayores. Que aunque estemos delgaditos un tío a 3:20 chocando contigo te puede hacer daño...
FUGUITIN74

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/03/11
5 Carreiras
316 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Mar 2015, 17:18

Buena carrera, buena organizacion dieron bolsa al corredor para que no haiga problemas,unica pega los cajones de salida no valieron para nada la cantidad de gente que se coloco adelante y tenian que estar muy atras,pero eso supongo que se trata de educacion y tendra que ir poco a poco.
enjapeneiva

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/04/10
40 Carreiras
182 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Mar 2015, 17:20

moyano escribió:
enjapeneiva escribió:
moyano escribió:
Todo fenómeno la verdad.genial como siempre. Menos championchip 40min antes les informó que perdí el chip y respuestas esto es la vig bay nohay nada que hacer? Como corro medio centenar de carreras con vosotros y no vais hacer nada??? Pues no estoy lliado.pero si estas mirando para el aire colega!!!!
Jo, y yo voy y cuando te paso te hice la broma de "estás descalificado"... perdona, no sabía nada del asunto
Si tan poco es por la marca 2:22 1hora mas de mis posibilidades pero habíamos echo equipo en trabajo y por los puntos de correr en galicia pero es esa chulería . que al final chsmpion chip no es una Ong es una empresa que le pagamos directa e indirectamente pues un respeto
Totalmente, seguro que no eres el único caso, y menos en una carrera multitudinaria como la de hoy. Cubrir esas contingencias con la tecnologia de hoy en dia no parece complicado en absoluto. En fin, cosas veredes...
moyano

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/11/12
98 Carreiras
471 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Mar 2015, 17:49

Y esto de las clasificación por colegas o tropa que había donde se ve clasificación?
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 22 Mar 2015, 17:54

Bueno,hoy no pintaban oros para mi,pues mi faringitis no me permitió disputar esta Media con garantias.
Aún asi creo que hice una digna Media,luchando hasta el final.
Puesto 99 para un discreto crono de 1:21:20 Sorriso
soneu

Novo foreiro
Novo foreiro
11/12/14
0 Carreiras
41 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Mar 2015, 17:55

Primeira vig-bai. Remastei de milagre, ao meu ritmo, pero sen deixar de correr. Sorprendeume a de xente que tivo que ser atendida nos kms finais.
O público, fantástico , para min foi decisivo para poder chegar
dalonso48

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/10/14
11 Carreiras
69 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 22 Mar 2015, 17:56

Carrera espectacular.En mi opinión,muchisimo calor.,yo iba para 2.15 y llegué 2.26 bastante cansado,aunque sin poner pie a tierra,luchando hasta el final.
Eché de menos algo solido en los avituallamientos,y al pasar yo(aun venían como 100 detrás),en 2 avituallamientos se quedaron sin agua,me pareció un error garrafal;entiendo q muchos se llevaron aguas de 2 en 2.
Lo mejor,los ánimos de la gente,la organización,los voluntarios,pol local,g.civil,protec.civil etc.Un 10 a todos ellos.
Coincido con Moussambani,la alfombra de Monte Lourido debia estar al final.
Y remato con mención al atleta q compitió en handbike,y los otros 3 con alguna discapacidad,unos héroes.Por cierto,al final si corrieron;espero q los q soltaron tanta bilis contra la organización ahora reconozcan q se habían equivocado,hay q ser más ecuánimes.
Charlyadhuso

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/03/13
0 Carreiras
247 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Mar 2015, 17:58

Lo de colocarse por cajones para salir ordenados fue un cristo, la gente se coloco dondele salio del moño.Tema dificil.
Govi

Maratoniano
Maratoniano
13/01/09
0 Carreiras
903 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 22 Mar 2015, 18:04

Organización impecable. Muchas gracias a todos los voluntarios por vuestro trabajo.
La VigBay tiene algo especial. Magnífica carrera.

Nos vemos en el 2016.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
500 Carreiras
3808 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Mar 2015, 18:08

Esta é unha carreira que me encanta, por eso levo 11 anos seguidos participando. Ten unha boa organización, unha boa infraestructura e moita fama. E gañas de seguir mellorando, pero nalgúns aspectos, noutros parece que lle da igual, e estoume refirindo aos caixóns. Un tema que non vivira tan de cerca coma este ano, xa que sempre saín bastante adiante.
Pero este ano asignáronme dorsal vermello pola marca que contaba facer. Pero tiven a mala sorte de lesionarme.
Así que cando me puxen na saida a miña intención era colocarme no caixón azul o posterior ao vermello (para non estorbar).
Para alí me fun e ao pasar polo vermello había dorsais de todas as cores. Polo que me metín alí pero vendo a xente que estaba alí, decidín seguir progresando cara o caixón amarelo, e máis do mesmo dorsais de todas as cores, e polas apariencias dos corredores moitos deles/as non correran a menos de 5' Km. na sua vida (ese era meu obxetivo este ano).
Tardei algo máis dun minuto en pasar pola saida, e canseime de adiantar xente, frenar, zig/zaguear e acelerar, sobre todo nos primeiros Kms.
Despois decidín controlar un pouco xa que volvín a sentir algunhas molestias, e a alta temperatura estaba pasándome factura. (non levei nen gafas nen visera).
Pero ainda así mirando en championchip os postos nos P.k. 10, 14 e meta, sempre gañei posicións.

Eu non lle boto a culpa a xente (dixo o speaker que na saida máis de 3000 corredores facía a media por 1ª vez, e moitos deles seguro que era a sua 1ª media), botolla a organización, pola falta de control no acceso aos caixóns, a malísima visibilidade para diferenciar os caixóns (3 globos pequenos colgados das farolas).

E botando unha rápida visual nos resultados de Championchip, algunha xente de máis de 2 horas, tardaron menos dun minuto en pasar pola meta, incluso vin unha que tardou 3 segundos (debérona adiantar entre 3500/ 4000 corredores).
E a miña marca non é que fora para botar foguetes, xa que é a peor con diferencia nas miñas 86 medias de asfalto.
Nani_cq

Novo foreiro
Novo foreiro
27/10/14
0 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Mar 2015, 18:25

A mi me gustaria saber que paso con los premios, ya que la lista de championchip no se corresponde a los podiums. Al menos dos personas se acercaron a preguntar por lo mismo, y como una me toca de cerca puedo decir que no se le dio ninguna explicacion. Es mas, no lo puedo asegurar al 100% pero creo que a una de las chicas la premiaron en dos categorias diferentes.?? Esto ultimo ya digo que no es seguro, porque a veces recojemos premios de nuestros compañeros y tampoco me quedo con todos los nombres, pero la cara de asombro de la chica lo decia todo.
richiarg

Maratoniano
Maratoniano
19/12/13
108 Carreiras
323 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Mar 2015, 18:29

Kurty escribió:
Tardei algo máis dun minuto en pasar pola saida, e canseime de adiantar xente, frenar, zig/zaguear e acelerar, sobre todo nos primeiros Kms.

yo hasta me encontre a tres fenomenos con mochila haciendo caminata, solo le faltaban los bastones, por cierto SIN DORSAL.
Senfolgos

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/12/12
18 Carreiras
71 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Mar 2015, 18:33

Para min demasiado calor, o último tramo dende Ramallosa asustaba pola cantidade de xente parada ou camiñando.
O tema da saída é moi complicado, hai parte de xente que se pon onde lle da a gana e outra moita que o fai sen enterarse.
No meu caso, que son máis ou menos da metade (1:44) tardei máis de dous minutos en pasar pola saída.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
500 Carreiras
3808 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Mar 2015, 18:40

Estas queixas rescateinas no foro das fotos, e a do gardaroupa e certa.

choina escribió:
una pesima organizacion en los guarda ropas,y en samil por lo k nos cobran ya podrian ir pensando en poner algunos baños para los corredores .

En Samil había baños portátiles, non sei se postos pola organizació ou non.

O do gardarroupa coincido con vos, eu cheguei de 1500 e pico, e onde estaba miña mochila unha marabunta de xente nin cola nen nada que se lle pareza, culpa nosa claro está todos queren chegar e encher, e nos outros lados case que ninguén.
Eu safei que vin a miña nun lado e douma unha voluntaria que estaba no cubículo do lado.
pacotero

Novo foreiro
Novo foreiro
24/11/13
0 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Mar 2015, 18:42

Hola, alguien sabe si se van poder ver los tiempos netos en algún sitio, por que en la pagina de championchip solo sale el oficial.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos