Dom, 22 Mar 2015, 18:08
Asunto: Re: XVI VIG-BAY (22/03/2015)
Esta é unha carreira que me encanta, por eso levo 11 anos seguidos participando. Ten unha boa organización, unha boa infraestructura e moita fama. E gañas de seguir mellorando, pero nalgúns aspectos, noutros parece que lle da igual, e estoume refirindo aos caixóns. Un tema que non vivira tan de cerca coma este ano, xa que sempre saín bastante adiante.
Pero este ano asignáronme dorsal vermello pola marca que contaba facer. Pero tiven a mala sorte de lesionarme.
Así que cando me puxen na saida a miña intención era colocarme no caixón azul o posterior ao vermello (para non estorbar).
Para alí me fun e ao pasar polo vermello había dorsais de todas as cores. Polo que me metín alí pero vendo a xente que estaba alí, decidín seguir progresando cara o caixón amarelo, e máis do mesmo dorsais de todas as cores, e polas apariencias dos corredores moitos deles/as non correran a menos de 5' Km. na sua vida (ese era meu obxetivo este ano).
Tardei algo máis dun minuto en pasar pola saida, e canseime de adiantar xente, frenar, zig/zaguear e acelerar, sobre todo nos primeiros Kms.
Despois decidín controlar un pouco xa que volvín a sentir algunhas molestias, e a alta temperatura estaba pasándome factura. (non levei nen gafas nen visera).
Pero ainda así mirando en championchip os postos nos P.k. 10, 14 e meta, sempre gañei posicións.
Eu non lle boto a culpa a xente (dixo o speaker que na saida máis de 3000 corredores facía a media por 1ª vez, e moitos deles seguro que era a sua 1ª media), botolla a organización, pola falta de control no acceso aos caixóns, a malísima visibilidade para diferenciar os caixóns (3 globos pequenos colgados das farolas).
E botando unha rápida visual nos resultados de Championchip, algunha xente de máis de 2 horas, tardaron menos dun minuto en pasar pola meta, incluso vin unha que tardou 3 segundos (debérona adiantar entre 3500/ 4000 corredores).
E a miña marca non é que fora para botar foguetes, xa que é a peor con diferencia nas miñas 86 medias de asfalto.