Foros ›
Autor
Mensaxe
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 06 Abr 2015, 7:32
Asunto: Re: III Carreira Vikinga Carnota

cada ano vos superades,xa llo dixen a Xabou no alto do cortalumes donde estaba animando,levo participando desde a primeira edicion a cal foi a miña primeira carreira de montaña e seguireino facendo mentras se poida,carreiras asi hai poucas e hai que coidalas.Gracias Carnota.
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
425 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Lun, 06 Abr 2015, 14:50

boa tarde;
primeira experiencia nun trail e me encantou... moi duro, eso sí, sobre todo esos cortalumes onde hai anos que non pasan nin as cabras jejeje.... e a baixada final alucinaaaante.
Darvos as gracias a organizacion polo trato recibido.... marchei moi contento e desexando repetir para o ano... saudos Carnota !!!
mlestonf

Montañés
Montañés
23/01/13
0 Carreiras
456 Mensaxes
Muros de San Pedro
Respostar citando Envío Lun, 06 Abr 2015, 15:24

E para os que queiran ultra, imos a darlle unha volta ao Pindo e volvemos...pffff.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
654 Carreiras
4855 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Lun, 06 Abr 2015, 21:31

felicitar a la organizacion,carrera excelente y preciosa,la dureza ayer se la dio el calor,buen precio,avituallamiento final,duchas y aparcamiento cerca,yo pondria otro avituallamiento intermedio,sobretodo con temperaturas como las de ayer,por lo demas,chapeau,dudo mucho que sea la ultima vez que vaya a la vikinga,y llevare a mas gente.un placer saludar a moncho,ines eliseo,maria y javier

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
XABOU

Maratoniano
Maratoniano
19/01/11
389 Carreiras
405 Mensaxes
CARNOTA
Respostar citando Envío Lun, 06 Abr 2015, 22:19

un placer tervos a todos nesta carreira....pois siiii foi dura...fixo calor....kerias mais auga....baixada cruel....aljo mais????.......preparadevos pro ano k ven!!!!.....gracias a todos por vir.....sin vos non haberia carreira
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1683 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mar, 07 Abr 2015, 12:41

Creo que xa esta todo dito polos compañeiros, pero eu tamen quero felicitar a organización por esta pedazo carreira que nos ofrecestes e a un coste de risa. Moito teñen que aprender outros. En canto o trazado, encantoume (xa preguntei o rematar a proba quen fixera o trazado e xa o felicitei), eso si, quizas botei de menos o ultimo cortalumes polo que baixamos o ano pasado que este ano foi cambiado pola pista forestal pero ainda asi, moi ben , moi ben. Quizas por poñerlle unha peguiña......tratar de señalizar algo mellor pois en algun sitio faciase dudoso por donde tirar. Eu non me perdin (alguns si), pero en algun cruce iba con moitas dudas. O de mover o avituallamento do km 7 o 9 ....outro acerto.
En definitiva UN CARREIRON.
Para o ano repito sin duda!!!!!!!!!!
OPion

Montañés
Montañés
10/03/13
0 Carreiras
181 Mensaxes
Lariño
Respostar citando Envío Mar, 07 Abr 2015, 19:40

Gracias a todos por un evento fantástico.
Para el año, mas.

Praia de Carnota Runners está en Facebook & Twitter
Lemacial

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/10/13
1 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Abr 2015, 11:54

XABOU escribió:
un placer tervos a todos nesta carreira....pois siiii foi dura...fixo calor....kerias mais auga....baixada cruel....aljo mais????.......preparadevos pro ano k ven!!!!.....gracias a todos por vir.....sin vos non haberia carreira
Po ano que vén??? home aínda falta moito.... pero po ano que vén mínimo pasar por diante da casa de meu sogro, en las Pajareiras de Abajo e montamos alì o avituallamento
XABOU

Maratoniano
Maratoniano
19/01/11
389 Carreiras
405 Mensaxes
CARNOTA
Respostar citando Envío Mér, 08 Abr 2015, 13:36

boas Lemacial!!!.....dime por onde vive teu sogro....xa que queria facer pasala pola subestacion cerca dos eólico....pero salianme moitos kms e moi dura....pero pro ano ...ken sabe??
Lemacial

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/10/13
1 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Abr 2015, 20:40

XABOU escribió:
boas Lemacial!!!.....dime por onde vive teu sogro....xa que queria facer pasala pola subestacion cerca dos eólico....pero salianme moitos kms e moi dura....pero pro ano ...ken sabe??
se nos mandas a subestación e despois pillamos a dereita por un camiño ata chegar o cortafuegos más largo que hai, creo que é 1 km de largo xusto antes do que subimos o outro día e baixar por el.. eso xa e espectacular.... pero claro vas os 25 kms ven seguro
pa ir as paxareiras hai que cruzar a carretera e xa e un lío...
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1313 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 08 Abr 2015, 21:38

Gran carreira, ambiente extraordinario e un día estupendo.

Eu perdinme dúas veces, unha por culpa miña jeje, o saír da zona máis pechada entre árbores ao principio, seguín polo monte arriba en vez de baixar pola pista de terra, feo detalle un que viña detrás e se dou conta e nada me dixo... ufumm

Logo xa cara o final había un cruce con 3 opcións donde varios participantes estivemos parados un bo anaco decidindo por donde tirar pois non había marca ningunha e tampouco máis adiante de confirmación, neste punto houbo xente que perdiu moito tempo, nos tivemola sorte de que un que chegou por detrás sabía o camiño e indicounos.

salvando este detalle todo perfecto, noraboa !
XABOU

Maratoniano
Maratoniano
19/01/11
389 Carreiras
405 Mensaxes
CARNOTA
Respostar citando Envío Mér, 08 Abr 2015, 22:17

mac-ray....xuro e prometo k a ruta estaba ben marcada...hai xente k vai tirando das cintas e sacando marcas....deixan botellas de auga no monte...plasticos d geles...etc...etc.....
mlestonf

Montañés
Montañés
23/01/13
0 Carreiras
456 Mensaxes
Muros de San Pedro
Respostar citando Envío Xov, 09 Abr 2015, 11:49

Para o ano poderíamos baixar pola das leiteiras e subir polo outro lado, jejejeje
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1313 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 10 Abr 2015, 18:41

Non o dubido Xabou, eu participei no marcado do Trail de compostela e sei o que é, nos o que fixemos foi mandar a dúas persoas media hora antes ds salida a confirmar que estaba todo no seu sitio.

Na meta en Carnota xa nos comentou un municipal que alguén quitara marcas nalgún punto do percorrido, unha pena que exista xente así.
XABOU

Maratoniano
Maratoniano
19/01/11
389 Carreiras
405 Mensaxes
CARNOTA
Respostar citando Envío Dom, 12 Abr 2015, 0:22

mac - ray.....gracias por vir ...e gracias polo comentario...nesto non pensara....pro ano k ven tomo nota....enviar unha persoa diante marcando a ruta...

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos