JacoboDC escribió: |
Hai 3 semanas polo menos que xa se sabe a data da carreira e as inscripcións levan abertas unha semana. Evidentemente non as van abrir con meses de antelación coma a Maratón estimado Lestrove. |
gefreiter escribió: |
Con los dorsales ya han avisado que serán flexibles, si quieres te lo pillo yo. |
sanmikel escribió: |
Acabo de informarme un pouco por enriba da historia da batalla, e aínda que non teño o teu perfil, so podo decir que me interesou, e espero ler un pouco maís. Me parece interesante o tema do levantamento galego en sí contra a opresión, non todo van a ser cataláns e vascos. E isto está moi recente, non queda tan lonxe no historia. Se teñen algo único, por que non o publicitan así? Tamén é unha pena, que non a publicasen antes, pois seguro que entre que entra no circuito, ten máis coeficiente, e queda a case 1hora da maior parte de sitios de Galicia, houbese levado un pico máis de corredores. Aínda que coincidise con 42 de coruña e o 10k. Vou a ver se organizo, e se me recolles os dorsais, igual podo facer un pelín de oco maís. Teño que falalo e organizalo, pois ademáis de ir correr, me gusta facer ruta turística despois coa familia, e iste parece un bo sito para intentar aferrar un puouco espírito galegista, pois no colexio mo perdeu todo. (Non me refiro a radicalismo, so os nosos orixes e o que nos fai ser galegos. non quero trolls.... que xa o vexo vir...) |