Foros ›
Carreira de Monte Porreiro 2015 (CCCP) - Pontevedra 12/04/15
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 13 Abr 2015, 9:05
Asunto: Re: Carreira de Monte Porreiro 2015 (CCCP) - Pontevedra 12/04/15

Isto me pasa, por non ler o regulamento de monteporreiro antes de escribir. Me está ben.
O da hora é perfecto, así debería ser en todas.
Pido desculpas, e me autofustigo. Muro

Pero sego pensandoque o da renuncia, non ten sentido.
Musgo escribió:

En el reglamento específico de Monte Porreiro decía.... "13. PROTOCOLO DE PREMIACIÓN. A cerimonia de entrega de premios efectuarase a partir das 13.15 horas na zona de meta. Os/as atletas con dereito aos premios deberán estar presentes na mesma, non podendo delegar noutra persoa. Se non estivesen presentes, entenderase que renuncian ao premio."

sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 13 Abr 2015, 9:08
Asunto: Re: Carreira de Monte Porreiro 2015 (CCCP) - Pontevedra 12/0

Eu pulsei o cronómetro xusto o pasar debaixo do arco de saída, e me sae unha diferencia de 6 segundos, que creo que son máis ou menos os que tardei en chegar o arco.

Mickhellon escribió:
Yo lo que no acabo de entender (y distingo entre tiempos netos y absolutos, y en esta carrera no hay distinción) es como puede haber tanto desfase entre el tiempo "oficial" y el del cronómetro personal. He dado a start justo en el pistoletazo de salida (no al pasar por la alfombra) y a stop al pasar por la alfombra, y aún así, la diferencia ha sido de 13" a más, ya que según mi reloj mi tiempo sería de 35:30, y no de 35:43.
Obviamente mi clasificación sería la misma, pero me parece un desfase importante. ¿No le ha ocurrido a nadie más?

maillotamarillo

Maratoniano
Maratoniano
28/11/14
90 Carreiras
439 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Abr 2015, 11:28
Asunto: Re: Carreira de Monte Porreiro 2015 (CCCP) - Pontevedra 12/0

Mickhellon escribió:
Yo lo que no acabo de entender (y distingo entre tiempos netos y absolutos, y en esta carrera no hay distinción) es como puede haber tanto desfase entre el tiempo "oficial" y el del cronómetro personal. He dado a start justo en el pistoletazo de salida (no al pasar por la alfombra) y a stop al pasar por la alfombra, y aún así, la diferencia ha sido de 13" a más, ya que según mi reloj mi tiempo sería de 35:30, y no de 35:43.
Obviamente mi clasificación sería la misma, pero me parece un desfase importante. ¿No le ha ocurrido a nadie más?

Desde el pistoletazo de salida hasta que paro el crono pasada la meta 36:00, el tiempo oficial 36:07. También me extraño.
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Lun, 13 Abr 2015, 15:44
Asunto: Re: Carreira de Monte Porreiro 2015 (CCCP) - Pontevedra 12/04/15

Musgo escribió:
sanmikel escribió:
É certo que no regulamento por exactamento que di a organización
Cita:
13. ENTREGA DE PREMIOS
Ao remate de cada proba individual entregaranse só os premios de cada carreira, non os do CCCP que só se entregarán ao remate do circuíto en data a definir. Os/as atletas que non se presenten á recollida do seu premio no seu momento, perderán o dereito a recollelo.

Pero tería que quedar claro tamén, a que hora se entregan os premios. Pois moitas veces, empezan 30 ou 40 minutos despois de chegar o último participante. E tamén por megafonía non decir que xa se entregará noutro momento....
Non sei, me parece unha norma estúpida. Se o que queres e non crear maís gastos a organziación, con so indicar que a persoa gañadora do trofeo se fará cargo da recollida do trofeo, sería máis que suficiente.
Por non querer pensar, ou por non coñecer a alguen que se lle entregase o trofeo, sen haberse presentado no podium, que seguro que algún caso pode existir.
Unha rabia.

En el reglamento específico de Monte Porreiro decía.... "13. PROTOCOLO DE PREMIACIÓN. A cerimonia de entrega de premios efectuarase a partir das 13.15 horas na zona de meta. Os/as atletas con dereito aos premios deberán estar presentes na mesma, non podendo delegar noutra persoa. Se non estivesen presentes, entenderase que renuncian ao premio."
" a partir " das 13.15 h. se pode interpretar "non antes" das 13.15 h. por tanto a colquer hora de ahí en diante. A organización cumpliría co reglamento si logo da carreira foran a comer e logo voltasen a zona de meta a entregar os premios. Pensando Confuso

Friends forever
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 13 Abr 2015, 17:35
Asunto: Re: Carreira de Monte Porreiro 2015 (CCCP) - Pontevedra 12/04/15

Si "corroseguro" a aprecicion e correcta, pero xa e algo mais q non por nada. E ademais debe ser algo estandar no cccp, pois nas outras os reglementos son calcados, e nos do ano pasado tamen.(salvando horas e outrosn) detalles). Me extraña q ue non houbese mais casos o ano pasado coma iste. Ou non sairon a luz, ou os premiados non o esperaban. Non sei.
En xeral non se pode falar mal da organizacion das carreiras do cccp. Por o menos as 3 que fun.
juan

Novo foreiro
Novo foreiro
2/09/08
0 Carreiras
21 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 13 Abr 2015, 20:33
Asunto: Re: Carreira de Monte Porreiro 2015 (CCCP) - Pontevedra 12/04/15

este comunicado se lo mande a la organizacion y me contestaro lo que viene mas abajo que por cierto esto del reglamento es la primera vez en mi vida que me a ocurrido ni en los campeonatos me ha ocurrido tal cosa. hoxe corrin por primeira vez a carreira de monte porreiro e a verdade quedei con unha frustacion enorme, na mais chegar a meta voume a duchar como e loxico a o terminar 13,20 aproximadamente subo para a zona de premiacion e miro a clasificacion 1º na categoria e boume hacia os responsables e me contestan que xa se deran e que si eu non estaba non habia trofeo eso e o que pon o reglamento, da cordo o reglamento reviso a chegar a casa e efetivamente era a partir das 13,15 horas a primeira vez que me contestan de esta forma e a os meus anos non bou a discutir pero a verdade non creo que volva, si de esta forma tan groseira a o meu parecer respetan os corredores que lle dean
Me gusta · Comentar · Compartir

A Circuito de Carreiras de Pontevedra le gusta esto.
Atosigador De Corructos Cabreado
Escribe un comentario...
Circuito de Carreiras de Pontevedra Lamentamos moito que non poideras acudir á entrega (xunto coas outras 21 persoas que tamén faltaron, cada un coa súa causa, á mesma entrega de premios).

Esperamos que podas entender que o Regulamento non se fai polo noso capricho, e que todos (a Organ...Ver más
Me gusta · Responder · Ayer a las 17:01
Atosigador De Corructos Cabreado estou de acordo o reglamento esta para cumplirse pero dudo moito que se cumlira por parte da organizacion xa digo eu cheguei as 13,20 aproxidamente e xa estaban cos ultimos premiados pero eu o que critico son as formas si queremos crecer creo hay que coidar as formas un saudo
juan

Novo foreiro
Novo foreiro
2/09/08
0 Carreiras
21 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 13 Abr 2015, 20:42
Asunto: Re: Carreira de Monte Porreiro 2015 (CCCP) - Pontevedra 12/04/15

carreira monteporreiro:Atosigador De Corructos Cabreado‎Circuito de Carreiras de Pontevedra
Ayer a las 16:42 ·

hoxe corrin por primeira vez a carreira de monte porreiro e a verdade quedei con unha frustacion enorme, na mais chegar a meta voume a duchar como e loxico a o terminar 13,20 aproximadamente subo para a zona de premiacion e miro a clasificacion 1º na categoria e boume hacia os responsables e me contestan que xa se deran e que si eu non estaba non habia trofeo eso e o que pon o reglamento, da cordo o reglamento reviso a chegar a casa e efetivamente era a partir das 13,15 horas a primeira vez que me contestan de esta forma e a os meus anos non bou a discutir pero a verdade non creo que volva, si de esta forma tan groseira a o meu parecer respetan os corredores que lle dean
Me gusta · Comentar · Compartir

A Circuito de Carreiras de Pontevedra le gusta esto.
Atosigador De Corructos Cabreado
Escribe un comentario...
Circuito de Carreiras de Pontevedra Lamentamos moito que non poideras acudir á entrega (xunto coas outras 21 persoas que tamén faltaron, cada un coa súa causa, á mesma entrega de premios).

Esperamos que podas entender que o Regulamento non se fai polo noso capricho, e que todos (a Organización a primeira), temos que cumplilo, entre outros por respeto ao resto de deportistas, público, medios de comunicación, patrocinadores,...

Agardamos volver a verte en Monte Porreiro e que todos podamos cumplir cos horarios e as expectativas previstas.
Me gusta · Responder · Ayer a las 17:01
Atosigador De Corructos Cabreado estou de acordo o reglamento esta para cumplirse pero dudo moito que se cumlira por parte da organizacion xa digo eu cheguei as 13,20 aproxidamente e xa estaban cos ultimos premiados pero eu o que critico son as formas si queremos crecer creo hay que coidar as formas un saudo
Me gusta · 1 · Ayer a las 17:06
Atosigador De Corructos Cabreado
Escribe una respuesta...
fernando2

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/11
10 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Abr 2015, 21:15
Asunto: Re: Carreira de Monte Porreiro 2015 (CCCP) - Pontevedra 12/0

Buenas,

Para empezar gracias a los voluntarios, pues están para ayudar.
En cuanto a la organización, varios aspectos que son mejorables:
1.- El guardarropa: Quise dejar mi mochila a las 11:45 y no había nadie
2.- Necesaria una valla señalizadora que evite atravesar los bolardos en el primer giro a la izquierda tras la salida; Pude esquivar el primero, pero con todo el mogollón delante no ví que había más y me llevé un golpe importante en el vientre (tengo un hematoma) y corrí tocado toda la carrera.
3.- Tampoco entiendo por qué no se publican tiempos netos, ya que hay alfombras en la misma salida/llegada, y para algunos no importa pero para otros muchos (me atrevo a decir que a la mayoría sí les importa)
4.- Siendo domingo, tal vez se podría adelantar la salida 1/2 hora y eso propiciaría mayor presencia de participantes y público en la ceremonia de premiación

Finalmente, dos aspectos positivos: buena señalización de los puntos kilométricos y avituallamiento final fantástico con frutas, agua e isotónicos para una carrera de 8 km.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 13 Abr 2015, 21:44
Asunto: Re: Carreira de Monte Porreiro 2015 (CCCP) - Pontevedra 12/04/15

Se o do horario é certo, si que deberían ler eles o reglamento... ( e non vou ser ordinario, porque gañas non me faltan)
juan escribió:

hoxe corrin por primeira vez a carreira de monte porreiro e a verdade quedei con unha frustacion enorme, na mais chegar a meta voume a duchar como e loxico a o terminar 13,20 aproximadamente...

De acordo con "fernando", non había gardaroupas, eu fixen un viaxe en valde, e non perdín a saída da nena por segundos, por ter que voltar o coche a deixar a mochila.
E o tema dos bolardos de 1m, tes toda a razón... debía estar valado. Os que ían diante ían indicando .. e eu non me peguei con él.


Última edición por sanmikel o Mér, 15 Abr 2015, 8:18; editado 1 vez
JoseDuran

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/06/13
46 Carreiras
154 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Abr 2015, 16:38
Asunto: Re: Carreira de Monte Porreiro 2015 (CCCP) - Pontevedra 12/04/15

Como padre, decir que las carreras de los niños me parecieron bien organizadas, puntuales y tratadas con cariño, algo que no es tan habitual. Tenían un bonito recorrido, con guías, medalla, y pequeño avituallamiento con regalos.
Como corredor, y al ser la primera vez que corría aquí, sorprendido por el trazado; no sé si fue el calor o los continuos repechos, pero acabé muy cansado.
Bien delimitado el circuito, marcados los km y los giros,aunque terrible la zona de bolardos, como ya se ha mencionado: avisé a los que pude cuando me lo encontré entre la montonera.
El avituallamiento del km 4 bien, pero creo que no tenía mucho sentido repetirlo en el mismo lugar a 200 m de meta, aunque supongo que ya estaba allí y repartieron el agua que quedaba. Hubiera sido más útil ponerlo en el 7, por ejemplo, aunque teniendo en cuenta que eran 8 km, el del 4 y meta me parecían suficientes.
Encantado con el ambiente en la meta y el lugar. Buen avituallamiento y aunque fría, agua abundante y sin estrecheces en el vestuario.
Hablais de tiempos inexactos, pero ¿que hay de la distancia? A mi no me dieron los 8...
Un saludo
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 14 Abr 2015, 19:19
Asunto: Re: Carreira de Monte Porreiro 2015 (CCCP) - Pontevedra 12/0

O meu Garmin 620 8.02 km.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 14 Abr 2015, 21:37
Asunto: Re: Carreira de Monte Porreiro 2015 (CCCP) - Pontevedra 12/04/15

Bueno como me pareceu peculiar o tema da entrega de premios, e para aclarar un pouco, estiven buscando fotos do podium ,e ata esta tarde non topei as que tiñan a información adecuada, as que tiñas a hora na que se sacou a foto.

Xuzgen por vostedes mesmos, so se da información.

A primeira entregando un dos premiados recollendo non sei que categoría, pero non é dos primeiros clasificados, 13:09



A segunda xa rematada a entrega de premios, unha foto en familia, 13:26




Última edición por sanmikel o Mér, 15 Abr 2015, 8:16; editado 1 vez
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mér, 15 Abr 2015, 7:41
Asunto: Re: Carreira de Monte Porreiro 2015 (CCCP) - Pontevedra 12/0

Si foramos a fixarnos en detalle e con máximo rigor no texto das reglamentacions das carreiras, encontraríamos bastantes "inexactitudes". Normalmente non pasa nada, as pasamos por alto, pero a sua correcta interpretación pode dar pé a posibles reclamacions, etc. Hai que ser cuidadosos e non "copiar e pagar". Confuso

Friends forever





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos