Lun, 13 Abr 2015, 20:42
Asunto: Re: Carreira de Monte Porreiro 2015 (CCCP) - Pontevedra 12/04/15
carreira monteporreiro:Atosigador De Corructos CabreadoCircuito de Carreiras de Pontevedra
Ayer a las 16:42 ·
hoxe corrin por primeira vez a carreira de monte porreiro e a verdade quedei con unha frustacion enorme, na mais chegar a meta voume a duchar como e loxico a o terminar 13,20 aproximadamente subo para a zona de premiacion e miro a clasificacion 1º na categoria e boume hacia os responsables e me contestan que xa se deran e que si eu non estaba non habia trofeo eso e o que pon o reglamento, da cordo o reglamento reviso a chegar a casa e efetivamente era a partir das 13,15 horas a primeira vez que me contestan de esta forma e a os meus anos non bou a discutir pero a verdade non creo que volva, si de esta forma tan groseira a o meu parecer respetan os corredores que lle dean
Me gusta · Comentar · Compartir
A Circuito de Carreiras de Pontevedra le gusta esto.
Atosigador De Corructos Cabreado
Escribe un comentario...
Circuito de Carreiras de Pontevedra Lamentamos moito que non poideras acudir á entrega (xunto coas outras 21 persoas que tamén faltaron, cada un coa súa causa, á mesma entrega de premios).
Esperamos que podas entender que o Regulamento non se fai polo noso capricho, e que todos (a Organización a primeira), temos que cumplilo, entre outros por respeto ao resto de deportistas, público, medios de comunicación, patrocinadores,...
Agardamos volver a verte en Monte Porreiro e que todos podamos cumplir cos horarios e as expectativas previstas.
Me gusta · Responder · Ayer a las 17:01
Atosigador De Corructos Cabreado estou de acordo o reglamento esta para cumplirse pero dudo moito que se cumlira por parte da organizacion xa digo eu cheguei as 13,20 aproxidamente e xa estaban cos ultimos premiados pero eu o que critico son as formas si queremos crecer creo hay que coidar as formas un saudo
Me gusta · 1 · Ayer a las 17:06
Atosigador De Corructos Cabreado
Escribe una respuesta...