Foros ›
Autor
Mensaxe
salgueiro

Novo foreiro
Novo foreiro
16/05/06
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Set 2007, 16:03
Asunto: Autenticas carreiras de monte.

Onte estiven correndo polo monte da Siradella, sito no Grove, pensaba rodar 40 ou 50 minutos, pero gustoume tanto que perdín a conta do tempo que votei monte arriba e monte abaixo. Hai unha ruta marcada que lle chaman "Lagarteiros". Non e moi longa, pero imaxinaba mentras corría por ela unha carreira, e sería brutal.
Gostariame mandarlle un reto a Supermorais, agora que está metido na montaña coa maratona de Penedos do Lobo, coma está afincado ali, e ademais e un estupendo organizador de carreiras, a que organizase unha proba neste percorrido que sería brutal.
Non faría falla moito, nin tan siquera premios, pois ós que nos gosta correr polo monte ese o mellor premio de todos.
Moita sorte a Supermorais en Penedos do Lobo, a todo-los participantes e moi en especial a Suso o vixente campeonisimo.
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Ven, 07 Set 2007, 16:38
Asunto:

A verdade, salgueiro, é que eu xa me imaxinaba que o teu era o monte. Xa sabes o que din; cara onde tira a cabra... no teu caso cabrito por ser fino e non dicir o macho de idade adulta. Xa postos a pedir, que tamén se organice por esa rota un canicross, e ti levas o teu can i eu o meu.
vidalix

Novo foreiro
Novo foreiro
7/05/07
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Set 2007, 19:47
Asunto:

salqueiro cabrito, tu en el grove y nosotros esperando media hora por ti para entrenar, que tío. Lo mejor es que el entrenamiento al no estar tu estuvo bastante bien, incluso dejamos tirado al vicman (menudo corte de pelo se mandó el tío) y el alvarito aún debe de estar llegando.
En fin que suerte para los de penedos do lobo.

saludos cordiales
salgueiro

Novo foreiro
Novo foreiro
16/05/06
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 08 Set 2007, 0:44
Asunto:

Estiven o venres a tarde rodando co Jonki e mais co grupo do Forneiro ¡¡xa me entendedes!! e dixome que hoxe sabado iriades correndo ata "Os Milagres", tiña medo do que se podería organizar despois de un día de descanso voso.
Eses 30km que tedes por diante co Morito descansado poden ser infernales, pero eu aposto polo Jonki, home "pateado" por o cabalo e "succionado" por a perika. E lento pero resistente, sobre todo cando en ese percorrido hai que subir tanta costa.
A xornada pode ser apoteosica, que digo, memorable se ademais Vidalix acaba "chimpado" por Alvarito. Xa me imaxino a Vidalix o resto da xornada dicindo sen parar ¡¡que hijo de pu.... me chimpo el Alvarito!! e tamén ¡¡tengo las piernas niqueladas!!.
A por certo, pudenme percatar do ben que volve ir a relación entre o Jonki e a "pirulo-girl", debe ser por aquelo de que chega o inverno e volve funcionar o servicio de taxi.
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Mér, 12 Set 2007, 20:55
Asunto:

Desde logo e unha sorte poder entrenar con este grupeto........ Ríndose Ríndose non hai maneira de aburrirse por longo que sexa o entreno,..... sempre que se corre con amigos Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo .............
salgueiro

Novo foreiro
Novo foreiro
16/05/06
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Set 2007, 15:41
Asunto:

Vou contar a derradeira fazaña de Afiador.
Correu a maraton de montaña de Penedos do Lobo acadando unha meritoria 9º plaza a unhos 18 minutos do gañador. Ata aqui todo normal, pero imaxino que a meirande parte dos corredores chegarían a proba con bastante preparación. Pois el por circuntancias levaba duas semanas sen adestrar. Tendo que atender polo día a sua explotación gandeira e pola tarde-noite facer de improvisado camareiro por cuestions familiares. Durmindo 4 horas.
Outro, eu mesmo, xa non se presentaría a saida dunha carreira, e moito menos a unha maraton de montaña.
Sentiame na obriga de conta-lo, pois Afiador e demasiado modesto como para facelo. Estou seguro que esta tempada que vai comezar vai ser a do seu despegue en canto se centre adestrando, e sobre todo cando se faga malo, malo, requetemalo na competición.
Eu sempre lle digo que hai que ter instinto agresivo na competición, e que se ten que vir "al lado oscuro" onde fai tempo que eu habito e non me vai mal, e deixarse de cursiladas coma "que la fuerza te acompañe", pois a forza e vil e traiconeira e sempre te abandona no peor momento da carreira.

Este consello vai tamen para Vidalix e Vicman que ainda estan moi tenros, no asi para O Morito que lle abonda maldade para dar e tomar.
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Ven, 14 Set 2007, 18:51
Asunto:

Eu flipo como se desmelenou eiquí o Salgueiro, ten leña pra todos. Foi comezar e non parar. Pero ten coidadiño, non vaia ser que botes leña de máis para que nos fagamos malos, malísimos, peores incluso, e de tanta leña sexamos nós os que te demos lume e máis lume a ti despois, eh? Salgueiriño.

Con todo o cariño, VicMan

P.D: Vidalix non é malo porque non pode, que se non... sería o máis malvado, malévolo, ruín e zancadilleiro das carreiras; esas patas niqueladas, sempre esas patas niqueladas... en fin, eu confío en que "explote" definitivamente nos próximos dez anos, ou ben como atleta ou ben nalgún verán de sobrepeso, sempre lle quedará unirse a escola do Cuchillero.

P.D.2: Canto vos vou "achar" de menos, entrenar entrenarei mellor seguro, agora que me vou aburrir máis e non divertirme tanto tamén é seguro.
vidalix

Novo foreiro
Novo foreiro
7/05/07
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Set 2007, 14:18
Asunto:

Amigo Salgueiro, lo de la mala leche no es tan necesario como tu te crees, puede que a gente mediocre como tu y algún que otro cuchillero os haga falta maldad para rendir en las competiciones, pero en mi caso no es necesario, porque yo tengo mucha calidad y una clase innata. En cuanto al amigo vicman, decirle que el día en que desniquele las patas va a flipar.
Saludos cordiales

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos