Foros ›
IV Maratón Coruña42 2015 (19/04/15)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
jose1420

Maratoniano
Maratoniano
2/01/13
0 Carreiras
96 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Abr 2015, 17:30
Asunto: Re: IV Maratón Coruña42 2015 (19/04/15)

lihto escribió:
yo hoy tambien corri el 10,y luego fui fotografo de vuestro esfuerzo y vuestro sufrimiento,quiero agradeceros lo primero,todos los momentos de emocion que me habeis hecho pasar en aquella glorieta donde estaba,quiero acordarme lo primero de los compañeros,roger y ruben,los 2 con sendas MMP,ruben sobretodo, de menos a mas y acabando muy fuerte sin prepararlo especificamente,fernando de betanzos en su 30 maraton y emocionado como iba disfrazado de romano,ines con un tiempazo sub 3.30,bea ,mi eterna profe de tenis otra sub 3.30,elia por debajo de las 4h,moncho desde porriño al que no le iban las piernas,alvaro,juan,charli,que en el km 40 ya no podia correr,y llego como un campeon,norris y su tirada larga,isaias,y mis animos para quique que imagino que ,como me contaba antes de salir,no pudo llegar a meta,a todos,enhorabuena,seguro que dejo alguno en el tintero,disculpadme,sois unos cracks
Estabas na rotonda dos surfistas?????
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4743 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Dom, 19 Abr 2015, 17:35
Asunto: Re: IV Maratón Coruña42 2015 (19/04/15)

en la anterior,en los salesianos

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
gugon

Maratoniano
Maratoniano
10/01/11
24 Carreiras
259 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Abr 2015, 17:36
Asunto: Re: IV Maratón Coruña42 2015 (19/04/15)

Soy BiCorredor Maratoniano o BiAndador Maratoniano.....

La manera segura de no lograr un objetivo es no intentarlo.... Si lo intentas aunque sea de casualidad es probable que lo consigas....

Hay mucho negocio estupido en esto del Running( Antes conocido como Footing, Antes como Jogging y antes como simplemente correr.... )Sigo sin tener un pulsometro, un reloj gps, unas medias de compresion, unos "tenis" de 200 euros y demas parafernalia.... Para conseguir tus objetivos solo necesitas una cosa que no venden en las tiendas.... Vencer a la Pereza y a tu Mente......


Gracias a Organizacion, VOLUNTARIOS e instituciones publicas por hacer posible una Maraton en esta esquina del atlantico o en este centro del mundo.

Gracias Tambien a tantos anonimos que en la mañana de hoy decidieron en vez de ir a otros lados, ir a darnos animos a los corrimos.

Tiempo 4:37:23

Corre con Alma.
pazolesky

Maratoniano
Maratoniano
14/01/13
0 Carreiras
693 Mensaxes
Fenés de adopción, pero de Ferrol
Respostar citando Envío Dom, 19 Abr 2015, 17:44
Asunto: Re: IV Maratón Coruña42 2015 (19/04/15)

Objetivo conseguido: 3:28 ! sub 3:30, pensé que no tendría el cuerpo hoy para lograrlo pero después de descansar bien todo el fin de semana ya al levantarme me encontré fuerte y con ganas. Bajé 6 minutos de la anterior marca de Oporto (maratón que, bajo mi punto de vista una vez corridas las dos, tenía un recorrido bastante más duro que el de hoy).
Impresionante el público, no tengo palabras, impresionantes también los voluntarios. Los globeros de 3:30, aunque llevaban prisa que debieron entrar en 3:26 o 27, también muy bien animando y hablando continuamente.
Todo perfecto, no puedo poner ningún pero, es un orgullo tener una maratón tan bien organizada en Galicia.
ulrich

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/02/10
50 Carreiras
522 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 19 Abr 2015, 17:47
Asunto: Re: IV Maratón Coruña42 2015 (19/04/15)

Yo corrí la de 10, con un buen resultado para mi expectativas y después me quedé en la calle Real animando a todo el que pasaba a mi lado, sois unos auténticos cracks del primero al último. Gracias por haberme hecho disfrutas una grandísima mañana de domingo Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Educaesp

Novo foreiro
Novo foreiro
17/11/13
10 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Abr 2015, 17:47
Asunto: Re: IV Maratón Coruña42 2015 (19/04/15)

GRACIAS CORUÑA!!!!! Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Debut con 3:34, no me lo creo!!!1 Bailar Bailar Bailar
jose1420

Maratoniano
Maratoniano
2/01/13
0 Carreiras
96 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Abr 2015, 17:48
Asunto: Re: IV Maratón Coruña42 2015 (19/04/15)

lihto escribió:
en la anterior,en los salesianos
Puede ser subido al muro de la entrada del Parking o justo después.....al pasar por allí vi una cara familiar y al ver tu foto de perfil me di cuenta!!!
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4743 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Dom, 19 Abr 2015, 17:49
Asunto: Re: IV Maratón Coruña42 2015 (19/04/15)

en la entrada del parking,si,pero yo a ti no te conozco,por lo menos por tu nick

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
pazolesky

Maratoniano
Maratoniano
14/01/13
0 Carreiras
693 Mensaxes
Fenés de adopción, pero de Ferrol
Respostar citando Envío Dom, 19 Abr 2015, 17:49
Asunto: Re: IV Maratón Coruña42 2015 (19/04/15)

jose1420 escribió:
lihto escribió:
en la anterior,en los salesianos
Puede ser subido al muro de la entrada del Parking o justo después.....al pasar por allí vi una cara familiar y al ver tu foto de perfil me di cuenta!!!
Yo sí que lo vi, esa pañoleta es inconfundible!
jose1420

Maratoniano
Maratoniano
2/01/13
0 Carreiras
96 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Abr 2015, 18:02
Asunto: Re: IV Maratón Coruña42 2015 (19/04/15)

lihto escribió:
en la entrada del parking,si,pero yo a ti no te conozco,por lo menos por tu nick
Non , no , no nos conocemos y por las fotos que sacaste justo me pasate a mi...jajajaja
marirun

Novo foreiro
Novo foreiro
19/04/15
0 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Abr 2015, 18:14
Asunto: Re: IV Maratón Coruña42 2015 (19/04/15)

primera maraton terminada, cansadisima pero feliz por terminar. No pude bajar de las 4 horas, habra que prepararse mas para la próxima
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Dom, 19 Abr 2015, 18:28
Asunto: Re: IV Maratón Coruña42 2015 (19/04/15)

Pois eu feliz a pesares de non facer nin marca, nin cumprir obxectivos xa que non ostiña Sorriso
Satisfecho Satisfecho
Esta é a crónica que fixen rápidamente para a miña páxina do face:

"Logo de ter pulverizado a miña marca en maratón por dúas veces no 2014 o corpo e a cabeza pedíanme descansar de preparar carreiras tan exixentes así que decidín tomalo con calma e facer quilómetros por puro pracer, pero enton o corpo revelouse e colleu un constipado de tres semanas, o sair del colleu outro mais pequeno, logo fun aprender esquiar e no segundo día comprobei que son menos flexible do que semella (que é bastante) con resultado de rotura de fibras e imposibilidade de correr nun tempo e, por si fora pouco, ao regreso de Andorra tamén sufrín un virus que deixoume tumbado unha semana. Impresionante Sorriso
Muro Muro Muro

Peroooooo, levaba quince anos correndo a VIG-BAY e non podía deixar de correr a número dezaseis, co cal decidín comprobar si coa forza mental e sen adestramento era quen de rematala: e fun quen de facelo :-); e de perdidiños ao río !!! e si probaba a correr tamén a maratón de Coruña tamén lesionado e sen apenas quilómetros ???
Angel Angel

Pois foi !!!!
Satisfecho

3h e 38m despois de dar a saída entrei pola Meta sen ter parado de correr en ningún momento e coa dor controlada aínda que a partires do 32 notei a falta de quilómetros nas pernas. Iso sí, isto non tería sido posible si non levara ao meu lado toda a carreira a dous grandes compañeiros e amigos: Papabaloo e Javi Seoane que por muito que eu insistía en que foran mais rápido eles agardaban e tirabans de mín (eu quería que marchasen para poñerme a camiñar pero non goubo xeito, ufff !!! ).
Muerto Muerto

Moitas grazas compañeiros !!!
Satisfecho

O mais duro foi chegar camiñando dende María Pita ata o hotel Sorriso pero agora xa coma novo e con retos maiores e para os que estou mellor preparado no meu campo de traballo Sorriso

E para rematar isto, os meus parabéns para o meu bo amigo e irmán Beauvais. Compañeiro, había tempo que estabas sobradamente preparado para baixar das 3 h pero facía falla que se deran dúas circunstancias: o día perfecto para correr e alguén que te levara con cabeza e non coas presas túas das anteriores maratóns Sorriso Parabéns e aperta. Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

E que dicir dos compañeiros da Canuda Quique Estevez Im-presionante e Bernardo Duran fantástico (aínda que na próxima vou volver mellorar a túa marca jajajajajaja Aplauso Aplauso

..e tampouco esquezo o apoio de moitos amigos e compañeiros do foro pero en especial de Banderas e Pi Pi C por estar mandando tan boa enerxía.

A decimooitava será en Valencia Bailar Bailar Bailar
Beeper

Novo foreiro
Novo foreiro
22/09/14
10 Carreiras
6 Mensaxes
Burela
Respostar citando Envío Dom, 19 Abr 2015, 18:54
Asunto: Re: IV Maratón Coruña42 2015 (19/04/15)

Primeira maratón e obxetivo cumplido...acabala, ser finisher. Non acadei o tempo que esperaba (sobre 4h), xa que me quedei sin combustible sobre o km 27, pero gracias ós animos do publico e voluntarios puiden seguir tirando ata meta (4h 25min). É a miña primeira maratón i estou encantado coa organización, os grupos que animaban as ruas, o público, o percorrido... de feito levaba os auriculares no peto por si se facia monótona pero non é facil aburrirse. Menuda festa
Alvaro12

Foreiro Senior
Foreiro Senior
21/12/09
0 Carreiras
512 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Abr 2015, 19:26
Asunto: Re: IV Maratón Coruña42 2015 (19/04/15)

Muchas gracias por los ánimos Lihto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Felicidades a la organización!! y a todos los que han acabado la maratón y la carrera de 10km..y a los que lo han intentado sin resultado, no pasa nada, a por la próximaaaaaa.......
Montrove

Maratoniano
Maratoniano
12/05/07
125 Carreiras
229 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Dom, 19 Abr 2015, 19:27
Asunto: Re: IV Maratón Coruña42 2015 (19/04/15)

Crónica persoal. Primeira na que fago de compaña para unha amiga (5ª muller absoluta):
zapasdo42.blogspot.com...ebeda.html

zapasdo42.blogspot.com.es/





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos