Foros ›
XXVI Maratón Popular de Oubiña 10K 26/04/2015
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 06 Abr 2015, 6:55
Asunto: XXVI Maratón Popular de Oubiña 10K 26/04/2015

Boas, tiña interés en saber algo maís desta proba.

Está anunciada no calendario do circuito, e vexo que está pendente de incluír no circuito.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 06 Abr 2015, 7:08
Asunto: Re: XXVI Maratón Popular de Oubiña 10K 26/04/2015

Bueno, poño o que recopilei.

Carreira gratuita, o menos ata o ano pasado así foi.
Moi popular, e parece que sen tempos, nen clasificacións. (unha pena, aínda que fose con cronómetro)

Enlace o calendario do circuito, onde está un pouco máis de información: No calendario do Circuito Info

Enlace de "Xoixe" do cicuito (1 volta) Garmin Maraton de Oubiña

No facebook da asociación, non poñen información de momento. Facebook asociacion SanVicenteDeOubiña

Se alguen ten algo máis de información, ou pode tela, que a comparta, grazas.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 20 Abr 2015, 6:43

Cartel da proba,

DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mar, 21 Abr 2015, 8:11

El domingo nos acercaremos a conocer esta carrera de las de antes. Doy por sentado que no entrará en el circuito, pero recuperaremos los puntos en un furancho.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 21 Abr 2015, 8:19

DoctorSlump escribió:
El domingo nos acercaremos a conocer esta carrera de las de antes. Doy por sentado que no entrará en el circuito, pero recuperaremos los puntos en un furancho.
No furancho, se te descoidas, perdes os puntos... Coitadiño con tráfico.

Intentei que entrase no circuito. Envielle 2 mails a organización, e incluso lle escibín por o facebook. Interesándome por se querían incluíla no circuito, e ofrecendolle un portatil, unha impresora e un software para facer as clasificacións, dunh xeito moi fácil. Ou incluso con cronómetro de man.
Pero non me contestaron, é tampouco vou ser un pesado.
Contactei con algún compañeiro do foro que é de Cambados, para ver se contactaba con eles, pero non foi posible.
Xa nin me atrevín a chamarlle o teléfono que teñen no calendario.

Eu non teño nin idea de com será, a carreira, so vin as fotos do ano pasado.
Eu tamén irei, non me vou liar. Teño unha carreira histórica, das de antes, así que quero saber que é iso.

Espero que nos vexamos...
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Mar, 21 Abr 2015, 17:37

A carreira ten checkpoinst nos que che dan unhas cintas que logo debes entregar en meta para saber que pasaches por todolos "controles"
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
493 Carreiras
3776 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Abr 2015, 19:42

A hora pon que é as 11:30? Pero a que hora é a de 10Kms. xa que estou pensando en ir, xa que esta é unha carreira das de antes.

Graciñas.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
493 Carreiras
3776 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Abr 2015, 20:50

Kurty escribió:
A hora pon que é as 11:30? Pero a que hora é a de 10Kms. xa que estou pensando en ir, xa que esta é unha carreira das de antes.

Graciñas.

Xa me contesto eu, buscando nos post doutros anos xa resolvín todas as dudas.

Carreira as 11:30 h. para todos. E podes escoller 5 ou 10Kms.

Si podo hei de ir, ademáis como non hai que anotarse días antes non hai problema de asistencia.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 21 Abr 2015, 20:54

Kurty, se ves a miña terra, espero ter tempo a por o menos invitarte a un café, ou a unha caña despois, non veñas con presa!!!
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 21 Abr 2015, 20:58

Non coñecía esa forma de control, pero así sei como eran as carreiras antes..

Pero non me refería a iso por controlar, so me refería a informatizala para incluíla no circuito, e pasar un excel sen moito choio. So intentaba que puidese ter unha puxado de participantes mais, e facela máis recoñecible no foro.

Grazas J"uandertarket"

juandertaker escribió:
A carreira ten checkpoinst nos que che dan unhas cintas que logo debes entregar en meta para saber que pasaches por todolos "controles"

juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Xov, 23 Abr 2015, 20:48

sanmikel escribió:
Non coñecía esa forma de control, pero así sei como eran as carreiras antes..

Pero non me refería a iso por controlar, so me refería a informatizala para incluíla no circuito, e pasar un excel sen moito choio. So intentaba que puidese ter unha puxado de participantes mais, e facela máis recoñecible no foro.

Grazas J"uandertarket"

juandertaker escribió:
Non cho decía a ti, deciao en general para os que ides que non vos colla de sorpresa ver a xente no medio da carreira repartindo cintas Mr. Green Bueno, fai 2 anos que non vou, antes era asi, imaxino que asi seguira, durante 3 anos consecutivos que fun, foi asi
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Xov, 23 Abr 2015, 21:32

Copio a información que puxo o gran "Xoixe" o ano pasado, coa primeira volta do circuito en garmin.
Publicado por Xoixe: Dom, 20 Abr 2014, 16:42 escribió:
El próximo domingo 27 de abril se disputará en la parroquia de Oubiña (Cambados) el XXV maratón popular "Memorial Manuel Mariño Castro". www.correrengalicia.or...e=20140427

Hoy me hice el recorrido corto de una vuelta (4,75km aprox). Llovía abundante pero aun así mi viejo nokia resistió para hacer unas cuantas fotos del circuito. Llevé dos gps, el del Nokia que me marcó una distancia de 4,93km? www.sports-tracker.com...6uaaa2mqhn y el del Garmin que me registró 4,77km. connect.garmin.com/act.../483457915

Me fío mas del Garmin Ríndose aunque ninguno es fiable al 100% Ríndose Ríndose Ríndose

Las fotos están en el enlace del sports-tracker

tiojuan

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/10/11
0 Carreiras
807 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Dom, 26 Abr 2015, 17:56

Hola, hoy en Oubiña me lo pasé genial, la carrera se las trae, el trazado tiene varios repechos con sus bajadas que no te dejan recuperar, todo lo contrario,te asfixia aún mas.
Carrera bonita y popular popular organizada por los vecinos de la parroquia, que desde aquí mi aplauso ,respeto y gracias por tan buen comportamiento.
Encantado de saludar a tantos amigos corredores, LUPE( felicidades,ni con gripe ni sin fuerzas te rindes,tu cara era la cara de que hago corriendo, estoy mejor en cama, pero con todo ahí estuvo )nos vemos en la próxima, MAXI (solo te vi de salida,jajaja),ALICIA (felicidades,esa camiseta te da alas? ),LUCAS ( te veia el culo pero cualquiera te coge),SUSI ( que alegría verte recuperada y con trofeo),saludo a los INCANSABLES, XOIXE ti nin coxo deixas de correr (bravo),DR (Dani para los amigos,siempre está ahí ),Mary ,Nandopr (no corrieron pero participaron con su presencia ),DORO,DIEGUITO ( que subir a por trofeo le sigue dando vergüenza jajaja parece mentira saludo),MONTSE (felicidades,incombustible),MANOLO Y CELINA (cada carrera es un podium ),Marcelino,KINKI y su inseparable ROBERTO ( muy bien Robert),saludos también a los compis del Atenas,hoy también conocí a SANMIKEL ( un placer,bueno me reconoció el a mi je,un saludo) y tantos otros que seguro me dejo atrás, perdón no tengo ahora mismo mucho tiempo para escribir, pero aunque no los escriba seguro que les saludé esta mañana.
Pues eso,un fuerte abrazo a todos/as y espero coincidir en la próxima.
Chaooo.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
493 Carreiras
3776 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Abr 2015, 18:24

Ao final, ainda que me levantei con tempo para dar ido. Non houbo maneira, a puñetera espalda deixoume dobrado unha vez máis.
Nani_cq

Novo foreiro
Novo foreiro
27/10/14
0 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Abr 2015, 19:16

Como comentan por aqui arriba, unha carreira organizada polo gran traballo dos veciños. Unha carreira das de antes, esencia de autentico popular, gratuita, pero que dou para todo! Bebida comida e trofeos, e hasta un chandal que se sorteaba entre todos.
Felicitacions!!

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos