DoctorSlump escribió: |
El domingo nos acercaremos a conocer esta carrera de las de antes. Doy por sentado que no entrará en el circuito, pero recuperaremos los puntos en un furancho. |
Kurty escribió: |
A hora pon que é as 11:30? Pero a que hora é a de 10Kms. xa que estou pensando en ir, xa que esta é unha carreira das de antes. Graciñas. |
juandertaker escribió: |
A carreira ten checkpoinst nos que che dan unhas cintas que logo debes entregar en meta para saber que pasaches por todolos "controles" |
sanmikel escribió: | ||
Non coñecía esa forma de control, pero así sei como eran as carreiras antes.. Pero non me refería a iso por controlar, so me refería a informatizala para incluíla no circuito, e pasar un excel sen moito choio. So intentaba que puidese ter unha puxado de participantes mais, e facela máis recoñecible no foro. Grazas J"uandertarket"
|
Publicado por Xoixe: Dom, 20 Abr 2014, 16:42 escribió: |
El próximo domingo 27 de abril se disputará en la parroquia de Oubiña (Cambados) el XXV maratón popular "Memorial Manuel Mariño Castro". www.correrengalicia.or...e=20140427 Hoy me hice el recorrido corto de una vuelta (4,75km aprox). Llovía abundante pero aun así mi viejo nokia resistió para hacer unas cuantas fotos del circuito. Llevé dos gps, el del Nokia que me marcó una distancia de 4,93km? www.sports-tracker.com...6uaaa2mqhn y el del Garmin que me registró 4,77km. connect.garmin.com/act.../483457915 Me fío mas del Garmin aunque ninguno es fiable al 100% Las fotos están en el enlace del sports-tracker |