Foros ›
Autor
Mensaxe
Fonghi

Maratoniano
Maratoniano
7/12/06
0 Carreiras
330 Mensaxes
Ponteareas/Vigo
Respostar citando Envío Mar, 11 Set 2007, 10:51
Asunto:

Moitas Grazas Aguita, dende logo a información está completísma!
De onde a sacaches? ( se se pode saber), estiven buscano por intenet e non atopaba nadiña
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Mar, 11 Set 2007, 13:19
Asunto:

De nada
Pues la informacion la saque de un mail que me envio la organizacion; es lo que tiene participar en ediciones anteriores, nos tienen fichados.
Saludos

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
tocho_gr

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/08/05
0 Carreiras
238 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 11 Set 2007, 22:49
Asunto:

Ola, levo tempo pensando en facer unha media aínda que o meu lamentable estado de forma non me asegure rematala (a semana pasada fixen 14.5 km e pensei que morría, non quero pensar nos 21). Tiña pensado participar na media de Pontevedra que ten pinta de ser moi comoda (agás se sopra vento). Vendo o reglamento so teño unha dúbida que é con respecto o de mellor marca en media-maraton en 2006 ou 2007, ¿hai que ter participado nalgunha media antes ou esto so e para os federados, que e o que supoño eu, aínda que nesto de organizar de carreiras un se pode atopar de todo.

Saudos a todos
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Set 2007, 13:30
Asunto:

Boas tocho_gr.
Non é necesario ter participado previamente nunha media. Foi a miña primeira media (o ano pasado) e daquela non puxera nada nese apartado.
Saúdos e a ver se nos vemos alí....
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3874 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Mér, 12 Set 2007, 19:31
Asunto:

ESPERO VOLVER A PARTICIPAR POR 3ª VEZ EN LA MEDIO MARATON DE PONTEVEDRA Y SI TODO VA BIEN, ALLI VEREIS OTRA VEZ LA CAMISETA DE CORRER EN GALICIA, HACIENDO HONORES A Ã?STE FORO XOIXE 1971.


U ¿como te vá? ¿que tal en Villagarcía?

YA VEO QUE TE ESTAS VICIANDO CON LAS MEDIO MARATON, PUES NO TE VI EN MEAÃ?O, ¿ESO QUIERE DECIR QUE 6,5 KM PARA TÍ NO ES NADA? TU A LO GRANDE. 21 KM Y PIERNAS PARA QUE OS QUIERO

NOS VEMOS EN PONTEVEDRA,

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Xov, 13 Set 2007, 1:40
Asunto:

Pois claro que nos teñen fichados. E se a organización corre por conta da Sociedade Ximnástica de Pontevedra eu xa estou fichado por partida doble. O Señor Touza que me presentou Mafalda seica é un cargo do clube... así que a inscribirse toca. Esta semana arranxo todo, que logo se me pasa e pasa o que pasa. Avergoñado Avergoñado
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Set 2007, 9:33
Asunto:

xoixe escribió:
U ¿como te vá? ¿que tal en Villagarcía?

YA VEO QUE TE ESTAS VICIANDO CON LAS MEDIO MARATON, PUES NO TE VI EN MEAÃ?O, ¿ESO QUIERE DECIR QUE 6,5 KM PARA TÍ NO ES NADA? TU A LO GRANDE. 21 KM Y PIERNAS PARA QUE OS QUIERO
No, no, eso quiere decir que para llegar entre los del final me vale tanto una de 6,5, como una de 10, como una media Avergoñado .
En Meaño no me viste porque preferí probar suerte en la Maratón de montaña de Manzaneda (ya le tenía ganas desde el año pasado), y donde confirmé mi tremenda "regularidad", llegando una vez mas entre los últimos :wink:.

En Vilagarcía (mira que ya hace) bien, porque a pesar de lo cargado que iba acabé.

Si no hay novedad, nos veremos en la salida en Pontevedra.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5759 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Set 2007, 13:47
Asunto:

Después de mi letargo veraniego voy a intentar que esta media sea el inicio de la temporada. Buff,.. espero acabarla dignamente, d momento y con 2 semanas de entreno suave me cuesta hacer 1 hora a trote cochinero. En fin, se acabaron las excusas. A ponerse las pilas!!! Saludos.
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Mar, 18 Set 2007, 12:46
Asunto: consulta

Alguén me pode dicir se hai servizo de gardarroupa?
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Xov, 20 Set 2007, 10:54
Asunto: Autorresposta

Conseguin falar por telefono cos organizadores e me dixo que estaban vendo se poñer un servizo onde gardar a roupa no propio estadio.
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Mér, 26 Set 2007, 18:06
Asunto:

Este tema esta parado y faltan 11 dias para la media de Pontevedra, como andais de preparacion y animos?
Ir poniendo objetivos para animar esto.
Por mi parte aun estoy dudando de participar, todo depende del fin de semana; y en caso de ir saldre a disfrutarla, alguien se apunta a un rodaje largo...... el 07/10/07 en Pontevedra?
Saludos

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
BARRACHINA

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/06/05
0 Carreiras
456 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mér, 26 Set 2007, 19:19
Asunto:

En principio espero ir a Pontevedra, ya por tercer año consecutivo, y en cuanto a los objetivos pues no los tengo claro. MI idea sería bajar mi mejor marca allí de 1:42 pero lo veo dificil . El año pasado ya lo intenté y me fui a 1:46 ( q le vamos a hacer)
Lo dicho, salvo cambios de última hora espero poder estar, y como tengo una pequeña duda no me inscribo hasta última hora.
Saludos y espero q nos juntemos como siempre unos cuantos forer@s.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 27 Set 2007, 0:56
Asunto:

Pues a no ser cambio alguno de última hora, espero veros a todos por Pontevedra el domingo 7. Objetivo, en principio ninguno. Haber si me quito de encima este catarrillo de principio de otoño. Un saludo.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Xov, 27 Set 2007, 9:13
Asunto:

Yo tb seré de la partida, aunque aún no me he inscrito.
En principio, creo que me lo tomaré como un rodaje largo, la tarde anterior tengo una boda ¡en Allariz!... y yo no soy de los que le ponen la comida delante y se cortan...en fín, trataré de no pasarme.
Pero entre unas cosas y otras, llegaré tarde a Vigo, me levantaré cansado, etc. Con lo que no creo que esté para darle zapatilla.
En fín, abro lista:
Aguita
Banderas
Bareixa
Barrachina
Derek
Fonghi
Franki
Tocho_gr
U
Xoise
Yomismo

Si omito a alguien, que me disculpe Sorriso
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Ven, 28 Set 2007, 1:16
Asunto:

Eu non vou a enganar a ninguén a estas alturas da miña vida, así que o meu obxectivo é rematala o mellor que poida, xa que levo pouco tempo entrenando máis ou menos en serio... e tampouco con moita intensidade, así que con rematar en torno a 1h. 50' xa me dou un canto nos dentes Avergoñado Avergoñado

Aguita, por min vale unha rodaxe pachangueira ese día. Apúntame.

Por certo a ver se me inscribo dunha vez, que xa está a rematar o plazo (o día 2 se non me trabuco Demo sorrindo Demo sorrindo

Aguita
Banderas
Bareixa
Barrachina
Derek
Fonghi
Franki
Tocho_gr
U
Xoise
Yomismo


Poño a lista para facilitar as cousas, porque xa estaba anotado.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos