Foros ›
ENTRENAMIENTOS de los populares
Foros de debate / Entrenamientos y técnica
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Dom, 09 Set 2007, 2:28
Asunto:

xolinha escribió:
Que fenóme este Lestrove, non para!!! Nótase a boa racha de sol que temos.
Pois hoxe tocoume correr por Vigo un trote dunha hora dende a estación de tren ata Castrelos (unhas cantas voltiñas) e unha vez familiarizada co terreo, de volta pra casa. Mañán cun pouco de sorte voltarei a Castrelos e a partires do luns a correr por Santander Guiño
En Santander coidaod co galego, que son españois Xolinha, de Lestrove so dígoche unha cousa: Ã? O MEU Ã?NICO ÍDOLO, O MODELO A SEGUIR EN TODO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 09 Set 2007, 9:21
Asunto:

Chacal escribió:

Pasao ben Lestrove que ti podes, mañá xa nos contarás algo se ainda quedanche forzas, espero que si, saúdos

De momento xa me levantéi as 9:00 da mañán,e iso que fun pa piltra as 6:15 da madrugada...e tira po Vilar como mandan os cánones.Hoxe último dia de vacacións,e como tal haberá que botar o resto,si o tobillo responde claro. Guiño

E para ti Xolinha,animos por terras cántabras,que seguro que vas facer cátedra cos teus maxestuosos entrenos. Moi feliz

Gracias por quererme tanto Chacal,xa sabía eu que o noso foi un flechazo o mesmo dia que nos coñecemos. Avergoñado Guiño
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Set 2007, 13:06
Asunto:

Xolinha la zona de playas virgen del carmen o algo asi esta que se sale para entrenar , animo y traete unas anchoas para probar Guiño .
Remontando el veranito ya vuelvo a rodar por debajo de 150 pulsaciones a buen ritmo , ayer fue el primer dia que le meti caña y me encontre de lujo , un saludo a todos.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Dom, 09 Set 2007, 19:01
Asunto:

lestrove escribió:
Chacal escribió:

Pasao ben Lestrove que ti podes, mañá xa nos contarás algo se ainda quedanche forzas, espero que si, saúdos

De momento xa me levantéi as 9:00 da mañán,e iso que fun pa piltra as 6:15 da madrugada...e tira po Vilar como mandan os cánones.Hoxe último dia de vacacións,e como tal haberá que botar o resto,si o tobillo responde claro. Guiño

E para ti Xolinha,animos por terras cántabras,que seguro que vas facer cátedra cos teus maxestuosos entrenos. Moi feliz

Gracias por quererme tanto Chacal,xa sabía eu que o noso foi un flechazo o mesmo dia que nos coñecemos. Avergoñado Guiño
Ainda teño demostrarche todo o meu amor que levo dentro Lestrove, pero o flechazo era dos que fan época Ríndose Abraiado
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 09 Set 2007, 19:21
Asunto:

Pois hoxe non puden facer apenas nada,soio 40 minutos cos pes arrastro polo areal do Vilar.
Ademais de durmir 3 horas o tobillo dixo que non.
E con elo retirada para o fogar,pois empezou a caer unha densa néboa que xa facia frio.

!! Rematou o vran,o frio está próximo,a choiva virá,e Lestrove decaerá !! Triste
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Dom, 09 Set 2007, 21:11
Asunto:

lestrove escribió:
Pois hoxe non puden facer apenas nada,soio 40 minutos cos pes arrastro polo areal do Vilar.
Ademais de durmir 3 horas o tobillo dixo que non.
E con elo retirada para o fogar,pois empezou a caer unha densa néboa que xa facia frio.

!! Rematou o vran,o frio está próximo,a choiva virá,e Lestrove decaerá !! Triste
Hoy me has decepcionado Lestrove, pero mañana me darás una verdadera lección, saludos
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Lun, 10 Set 2007, 23:52
Asunto:

Hacia mucho tiempo que no intervenía en este post, hoy hice un entrenamiento suave: 11Km en una hora ,y ya la luz no daba para mas, casi no veía donde ponía los pies, es lo que tiene correr por el monte.
Las sensaciones fueron bastante buenas.
En fin que vamos poquito a poco comenzando la pretemporada.
Saludos compañer@s

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
aaleex

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/10/06
0 Carreiras
75 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 12 Set 2007, 3:04
Asunto:

Por favor, hay algun grupo en Viveiro, Xove ou arredores?

Que aspecto tendría el mundo si todo fuera tan solo práctico y lógico?
Sería posible sentir la luz y el aire cada mañana?
Podríamos alcanzar la libertad tan solo pulsando un botón?
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Set 2007, 18:00
Asunto:

A pesar del calor sofocante el lunes rode a 4´15 el km unos 45´ y ayer fueron series, la mas decente fue un 2km a 7´40 , poco a poco me voy notando mejor al rodar.
Saludos a todos.
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Set 2007, 21:19
Asunto:

Por motivos de trabajo que no vienen al cuento estoy fuera de mi entorno y lugares de entrenamiento por lo que paso a comentar lo que me ocurre:
La ciudad la conozco pero distancias nada de nada y tengo que basar mis entrenamientos en fartlek (siempre hago el de Bubela , progresiones ..... y sobre todo el pulsometro ; por lo que he podido leer a la plana de foro sobre pulsometros y distancias es sabido que la distancia es importante , pero estoy notando que con 1 rodaje largo a la semana y con este tipo de entrenamiento estoy cogiendo un ritmo muy bueno (ritmo que no conseguia con mi antiguo entrenamiento ).No se si me explico , ¿puede ser que mis rutas y circuitos anteriores , al tenerlos tan rodados no lograba avanzar y con este cambio sin tenerlo todo calculado al milimetro me este ayudando?.
Tambien puede ser que el estar fuera de casa me este volviendo majaron y haga el autodilago ese de los deportistas , Ríndose Ríndose Ríndose .
Saludos y salud para todos.

Por cierto ¿hay otro fartlek a parte del que comenta bubela en la pagina 2 de este post, gracias de antemano?.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 21 Set 2007, 22:20
Asunto:

Asi foi o entrenamento de hoxe Venres 21
1º sesion:4 kms.
2º sesion:6 kms.
3ª sesion:4 kms.
4ª sesion:8 kms.
Hoxe sentinme pletórico,mismamente na última sesion permitinme o luxo de facer un par de kilometros a 3'18" e 3´21" respectivamente. Moi feliz Moi feliz Moi feliz
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Xov, 27 Set 2007, 22:05
Asunto:

Hace mucho que no escribía aquí, pero hoy si. Llevo entrenando bastante bien 33 días seguidos en este momento y en estos últimos ías estoy marcando mis mejores tiempos en casi todos los recorridos que suelo hacer, como no hace demsiado calor y no tengo nuevas lesiones de momento, jeje, pues todo sale de cara. Hoy casi 10 km. para 39 min. justos, saludos
Corredor_negreira

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/11/06
37 Carreiras
359 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Ven, 05 Out 2007, 0:41
Asunto:

Aqui se pode apreciar a miña clara mellora!!

Fecha : 17/04/07

Distancia 14.400 metros
Tiempo 1:16:00
Velocidad 11,368 km/hora
Ritmo 5:17 min/km

04/10/07

Distancia 14.400 metros
Tiempo 56:08
Velocidad 15,392 km/hora
Ritmo 3:54 min/km

Vos creedes que con estes tempos se pode conseguir facer 10 km a 3' 35''
ou a 3'40'' ?

Negreira esta a vista : 36 dias[/b]
Corredor_negreira

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/11/06
37 Carreiras
359 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Ven, 05 Out 2007, 0:42
Asunto:

Edito por repetir
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 05 Out 2007, 1:25
Asunto:

Corredor_negreira escribió:

Vos creedes que con estes tempos se pode conseguir facer 10 km a 3' 35''
ou a 3'40'' ?

!! Ainda non Corredor_negreira,ainda non !! Guiño
Vaite tranquilo de momento,non vaia ser que te atragantes.Ou ti non sabes o dito que di:"O que moito abarca,pouco apreta". Guiño

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos