Mér, 06 Mai 2015, 21:36
Asunto: Re: I 5k DO SALMON - A Estrada (10/05/15)
JacoboDC escribió: |
Sendo en A Estrada choca un pouco a escasa implicación do Atletismo Estrada entre os inscritos non? Estou mirando e non se ven corredores |
Na proba popular haberá algún do Atletismo A Estrada, e na proba federada tamén.
É un día complicado sendo un domingo pola tarde... a xente ten as suas familias e faiselle complicado asistir a moitos, además coincide con varias probas como o sábado o 10k de Santiago e o domingo a MM de Vigo. Nos animamos a xente para que asistise, se non o pode facer sentímolo moito e apoiaremos a todos os compañeiros que vaian.
O que si haberá e bastantes rapaces do clube, eses si que non faltarán!!!! o fin e o cabo somos un clube de formación de nenos/as e queremos medrar con eles/as e facernos fortes cando eles sexan absolutos.
Pola miña parte estou inscrito ao Cto Galego, a ver se podo correr que levo máis de duas semanas parado por un accidente que tiven... e sufro de dores moi fortes con simple feito de camiñar
![Triste Triste](images/smiles/icon_sad.gif)
senón tamén sería partida na popular; pero hai cousas, desgracias ou mala sorte as veces, que non se poden controlar.
Sorte a todos os que vaian, tanto do clube do que formo parte coma do resto de deportistas!