Costas escribió: |
Nos primeiros kilómetros da carreira pensaba que o trazado fora diseñado polo tradicional sistema de soltar unha cabra e ir marcando detrás dela, pero según iba pasando o tempo decateime que mais que unha cabra o animal empregado fora un xabalí, jajajaja. Mimadriñaqueridiña!!!! papamos mais lama que nun spa deses modernos. Menos mal que xa nos limpábamos ó cruzar o río coa agua polo peito, jejeje. Si teño que escoller unha palabra para definir a carreira é a de BRUTAL!!! Con maiúsculas. Si xa 44km con 3000m+ supoñen unha carreira dura, nesta ocasión a dureza viña marcado polo propio terreo, xa que se iba mais tempo co cu arrastro que correndo. Como di Magono, había que empregar as uñas para jabear monte arriba e non matarse monte abaixo. Eu disfrutei da carreira como un enano, ainda que nos últimos kilómetros xa me sobrou lama e o único que quería era rematar. O da última petada no km 40 era para matar a alguén, pero bueno, xa está feito, jejeje. Unha carreira diferente, brutal, de correr pouco e sufrir moito, perigosa en certos puntos, sobre todo tal e como iba o Lor despois das chuvias dos últimos días. A marcaxe seguíase con facilidade e os avituallamentos estaban ben situados. Eu mais que un bocadillo houbese agradecido un pouquiño de xamón e unhas cerveciñas, jejejeje. Unha das poucas cousas que non me gustaron é que había moitas balizas vellas en varios tramos, como si fosen as do ano pasado. Entendo que o curro de balizar e desbalizar e duro e ingrato, pero si por algo se ten que caracterizar o trail é por deixar o medio ambiente natural no mesmo estado que antes da carreira. As balizas e posibles residuos teñen que ser eliminadas sempre nun prazo prudencial. Polo resto, noraboa ós organizadores polo curro que se pegaron e a nivel persoal contento de habela rematado e un pracer entrar en meta co gran Magono. Longa vida ó Trail do Lor!!!! |
AlbergueQuiroga escribió: |
Gracias!!! As cintas son desta mesma semana pero son de moi mala calidade e tivemos que remarcar por que coa auga e o sol poñianse brancas. Doble traballo |
norris escribió: |
Eu dudei para o corto hasta ultima hora, pero Aquiles dixome que era imposible, e haber si me deixa ir UTPE... Quedo jodido pero ten que ser asi, para o ano repito si ou si... Sorte a todos e disfrutade, pois a carreira ben o merece !!!! |