Foros ›
SantYaGo10K : 1ª carrera nocturna homologada (09/05/15)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
richiarg

Maratoniano
Maratoniano
19/12/13
108 Carreiras
323 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2015, 20:18
Asunto: Re: SantYaGo10K : 1ª carrera nocturna homologada (09/05/15)

viendo las fotos, me di cuenta del cacao mental que tuvo mucha gente con el tema de las 2 vueltas. sin duda eso si se podria intentar mejorar para la proxima edicion, ya me parecia a ki que habia gente entrando en meta caminando, y yo decia es imposible que alguin entre antes caminando que una que va corriendo jajajjaj
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2015, 20:37

Emesport me acaban de mandar un email con los tiempos parciales corregidos.
astert

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/04/05
0 Carreiras
109 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2015, 21:34

richiarg escribió:
viendo las fotos, me di cuenta del cacao mental que tuvo mucha gente con el tema de las 2 vueltas. sin duda eso si se podria intentar mejorar para la proxima edicion, ya me parecia a ki que habia gente entrando en meta caminando, y yo decia es imposible que alguin entre antes caminando que una que va corriendo jajajjaj

Sí, por ejemplo, hacer que la gente lea el reglamento de carrera y vea el recorrido Disimulando
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2015, 21:35

Hola a tod@s.

Después de leer vuestros comentarios decir que, como en cualquier gran prueba hay un poco de todo.
Viendo desde dentro todo, deciros y aseguraros que el Club Fontes do Sar lo ha dado todo y más para que pudiesemos ver una gran carrera, preciosa y espectacular.
Es una primera edición, ojo, queda un largo camino por recorrer aún, pero han apostado fuerte, muy fuerte. Y estoy seguro que año tras año está carrera se convertirá en un referente en Galicia.

Avante Santiago 10K!!

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1938 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2015, 21:59

derek escribió:
Es una primera edición, ojo, queda un largo camino por recorrer aún, pero han apostado fuerte, muy fuerte. Y estoy seguro que año tras año está carrera se convertirá en un referente en Galicia.

Hoy en el gimnasio al que voy, a poco más de 25 kms. de Santiago, todo el mundo comentaba lo espectacular de esta carrera, tanto los que corrieron, como los que se encontraron con la prueba y se quedaron de espectadores, hasta los que oyeron comentarios de amigos en el trabajo. No me imagino la expectación que habrá levantado entre la gente que vive en Santiago.

Creo que empieza a tener todas las papeletas para ser un referente.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2015, 22:06

Y para el año haberá que aumentar el cupo a 3.000 participantes. Sorriso
Martiño454

Novo foreiro
Novo foreiro
29/01/15
0 Carreiras
17 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2015, 22:28

Pois para min foi unha carreira que me deixou moi contento. A organizacion genial, os colaboradores moi amables e todo moi ben. Se me obligan a por un pero, seria simplemente decir que as lebres (globos) nn iban o ritmo correcto e moi xente levou a sorpresa o pasar por meta, incluido eu. Polo demais repito que moi contento, ademais por 6 euros de inscripcion disfrutar da carreira e levar unha camisola e mochila pois e un puntazo!! Pola miña parte xa queda a fecha reservada po ano que ven!! Meu parabéns a organizacion e colaboradores.
P.D: o subidon escuitando a cancion de sheppard xusto antes da saida foi todo un acertazo!! Ríndose
jotaeme

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/06
0 Carreiras
1056 Mensaxes
OURENSE / A CORUÑA
Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2015, 22:35

lestrove escribió:
Y para el año haberá que aumentar el cupo a 3.000 participantes. Sorriso

... sí, sí... despois queixate de que casi levas por diante a 4 que iban andando... Imaxinate 1000 mais por esas ruas estreitas.. Si vas como un loco... !!!.. jajaja Nono Nono

A verdade e que foi unha gozada de percorrido pra os que imos na zona media do pelotón...

O ano que ven repetimos. Parabéns ós amigos do Fontes do Sar..

5000 m. ----- 19.41 .....5 k Leyma 2017
10000 m. ---- 41.43 .... San Martiño 2011
21097,5 m -- 1.31.37.... MMViana - 2020
42195 m. --- 3.19.24 .... Berlín / Oporto - 2017
richiarg

Maratoniano
Maratoniano
19/12/13
108 Carreiras
323 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2015, 22:38

astert escribió:
richiarg escribió:

Sí, por ejemplo, hacer que la gente lea el reglamento de carrera y vea el recorrido Disimulando

totalmente de acuerdo, yo si lo lei, y en ningun lugar pone circuito a 2 vueltas, si es verdad que da el nombre de las calles. tambien lo tendria que leer algunos de la organizacion, ya que tambien el las fotos tambien se ve a muchos corredores sin dorsal, en esta y en todas las carreras, y la verdad ya cansa verlos correr sin que nadie de la organizacion les diga algo y que entren en meta como si nada... eso tambien lo pone el reglamento

ART. 2: Circuito
El circuito será medido y homologado por la Real Federación Española de Atletismo (RFEA) y discurrirá por el casco urbano de la ciudad de Santiago de Compostela.

El circuito estará cerrado al tráfico y será acotado con vallas u otros elementos en los tramos en los que no exista una delimitación natural. Será obligatorio para los participantes circular siempre dentro de la zona acotada, estando prohibido el paso por aceras, setos centrales o zonas ajardinadas, si no se indica lo contrario. El no cumplimiento de esta norma, o el recortar distancia sobre el trazado oficial, podrá suponer la descalificación del infractor.

Los únicos vehículos que podrán seguir la prueba serán los oficialmente designados por la organización.

ART. 8: Uso de dorsales y chips
Los dorsales son personales e intransferibles, debiendo ir colocados durante todo el transcurso de la prueba en la parte frontal del cuerpo, de forma totalmente visible y sin dobleces.

El chip también es personal e intransferible y deberá ir colocado en los cordones de la zapatilla o en un soporte adecuado para el tobillo.

No serán admitidos por la organización corredores que no estén inscritos o corran sin dorsal y chip o correspondientes a otra carrera.

El incumplimiento de cualquier punto de este artículo será motivo de descalificación y se obligará a abandonar el trazado en defensa de los derechos de los corredores legítimamente inscritos.

Última edición por richiarg o Lun, 11 Mai 2015, 22:50; editado 1 vez
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2015, 22:41

Coño Jota,e que non saben ir pola sua dereita.Nada,polo medio e medio e en paralelo.E Alexis que viña detrás miña al puto gas... "Cuidado por favor" Sorriso
Foi genial con todo eso.No me pierdo la segunda edición nin de coña!! Sorriso
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Mar, 12 Mai 2015, 6:52

Non quero ser agorero, pero son o único que pensa que si se aumenta o número de participantes,xa non digo en 1000 como moitos piden, este percorrido se queda obsoleto? Estiven vendo a carreira dende fóra, e coa xente que había xa houbo algún que outro encontronazo entre os da "andaina" e os que viñan correndo na segunda volta,non me quero imaxinar con máis xente ainda...
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Mar, 12 Mai 2015, 7:32

Non quero ser agorero, pero son o único que pensa que si se aumenta o número de participantes,xa non digo en 1000 como moitos piden, este percorrido se queda obsoleto? Estiven vendo a carreira dende fóra, e coa xente que había xa houbo algún que outro encontronazo entre os da "andaina" e os que viñan correndo na segunda volta,non me quero imaxinar con máis xente ainda...
adrivigl

Maratoniano
Maratoniano
24/07/13
0 Carreiras
97 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Mai 2015, 7:42

Eu penso que para ser unha primeira edición non se pode pedir máis. Para min o único mellorable podería conseguir un recorrido de unha soa volta. O problema sería que en Santiago...o problema e que ampliar o recorrido implicaría que a carreira xa tivese algunha costa máis cousa que a min non me importaría xa que xa se viu que non he unha carreira para facer marcas...e podería apuntarse mais xente.
madytos01

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/04/08
115 Carreiras
207 Mensaxes
SCQ
Respostar citando Envío Mar, 12 Mai 2015, 9:10

derek escribió:
Hola a tod@s.

Después de leer vuestros comentarios decir que, como en cualquier gran prueba hay un poco de todo.
Viendo desde dentro todo, deciros y aseguraros que el Club Fontes do Sar lo ha dado todo y más para que pudiesemos ver una gran carrera, preciosa y espectacular.

Avante Santiago 10K!!

Por suposto que se recoñece e agradece o traballo do Clube Fontes do Sar!!! Faltaría máis, algunha vez párome a pensar o estrés que ten que acarrear organizar un evento destas magnitudes e debe ser bastante agobiante...

Bravo pola 1ª de moitas máis edicións!!!
Aplauso Aplauso Aplauso
Andre11

Novo foreiro
Novo foreiro
3/07/13
13 Carreiras
32 Mensaxes
Foz
Respostar citando Envío Mar, 12 Mai 2015, 22:06

Noraboa a organización pola preciosa carreira que vivimos o sábado! Aplauso Aplauso
Un ambiente de 10, con toda a xente polas rúas e incluso unha charanga, espectacular!

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos