Foros ›
Ultratrail Picos de Europa, 16 e 17 maio 2015
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Costas

Novo foreiro
Novo foreiro
22/10/13
0 Carreiras
38 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 12 Mai 2015, 22:46
Asunto: Re: Ultratrail Picos de Europa, 16 e 17 maio 2015

Prepárate Guti, que Magono vai estar como un touro despois do Lor e vas ter que atalo con unha corda, jejejeje.

Que a disfrutedes a tope, máquinas!!!!

Twitter: @CorreCarreiros
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Dom, 17 Mai 2015, 18:24
Asunto: Re: Ultratrail Picos de Europa, 16 e 17 maio 2015

pois satisfeito marcho de Onis, nesta primeira edicion do ultratrail dos Picos de Europa.
saimos as 7:00 do pavillon do concello ca musica de ACDC dando animos.
subida con algo de tapon por camiño estreito, uns prados, algo de pista, e de repente montañas.
a paisaxe parecia dos dibuxos de Heidi nos Alpes, con cumes brancas ainda en maio.
trotabamos Adolfo, Norris Uruguasho e eu a bo ritmo.
de Magonito non sabiamos nada.
sufrin moito nas baixadas tecnicas, sobre todo en Culiembro, onde surfeabamos sobre crollos e gravilla, je, je, de maneira interminable.
ahí xa se me escapou o lesioneski Norris e Adolfo.

a subida no canal de Trea mais que interminable.
Sentado nunha pedra me alcanza Magono , e me conta que Uru vai acalambrado.(non pasou o corte e o retiraron no refuxo)
o famoso refuxo de vega de Ario non aparecia nunca, para min que nos colleu medo e se agachou nese circo glaciar.
nalguns tramos pisabamos neve.
unha vez ali, prantei un pino namentres marchaba Luisrn, Magono e cen dos Coutadas cara os Lagos.
Txuki esperou por min e trotamos xuntos un bo rato, pero enseguida, cando se veian os lagos, me dixo ,ata logo Lucas , e non o vin mais.
ahi xa quedei sen forzas, pero con moita moral.
Subir a porra de Enol, chegar a Buferrera , etc, e saber que so quedaban 15 e iba con 40 mins de adianto sobre os cortes, me fixo saber que ia vencer os Picos, non poderian conmigo.
Gamoneo, Demués, Bobia de Arriba e por fin Benia, en 13:40.
toda a pandilla, como sempre, esperandome na meta.
que cracks !!!!
ainda me sobraron 20 minutos !!!!!

a proba esta ben organizada, pena dun recordiño de finisher, que houbera gardado con gusto.
cambiaron un avituallamento, o segundo de Camba, uns kmts para adiante, que me provocou confusion inicial, pero aparte de eso, proba xenial.

algun asturiano me decia que era mais dura que a Traveserina e Xtreme Lagos, pero moito menos que a Travesera.

flipei ca peña que entrenaba polas canales baixando Trea e subindo Culiembro coma si nada.
eu decialles, se pos dorsal fas podium hoxe, e reian.
entereime despois que era peña preparando a Travesera

como ben di Blas, agora xa sei a diferencia entre monte e montaña !!
en duas semanas toca UTAC, e despois descansar un pouco

a ver que contan os demais

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1931 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Dom, 17 Mai 2015, 20:54
Asunto: Re: Ultratrail Picos de Europa, 16 e 17 maio 2015

Noraboa Guti!!! Tamén a miña noraboa a todolos que alí fostes. Sodes todos grandes!!! Aplauso Aplauso Aplauso

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4735 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Dom, 17 Mai 2015, 21:25
Asunto: Re: Ultratrail Picos de Europa, 16 e 17 maio 2015

enhorabuena guti por ese finisher,y gracias por la cronica,esperemos no florezca ese pino..............

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 17 Mai 2015, 23:38
Asunto: Re: Ultratrail Picos de Europa, 16 e 17 maio 2015

Picos de Europa, paisajes increíbles, dureza subiendo, dureza bajando, vacas con cencerros, ... quién se acuerda de eso comparado con encontrarse con Anita en los primeros kms y luego en meta, o con encontrarse al uruguasho antes de bajar a Culiembro (el pobre iba acalambrado y al final le cortaron en Ario), o con encontrarse a Guti sentado en una roca en medio del km vertical del Trea, o con llegar al refugio de Ario y encontrarse a Luis y los Coutadas de Picnic, o con irse del refugio de Ario y ver a Guti en plena plantación conífera, o con compartir la zona de Lagos con dos gallegos (uno era del Sada y el otro iba de negro) no me sé vuestros nombres pero me ayudó vuestra compañía, o con encontrarme con un portugués con el que hice el Cares tres horas después y otra vez más casi en meta, o con llegar a Benia y encontrarse a Diego, Adolfo, Norris y el uruguasho animándote, o ver a la pareja del montepenarrubia animándome (Lugo se dejó ver en Picos), o entrar en meta y ver a Luis y un montón de coutadas, o con ver llegar a Guti cantando y feliz, o con cruzar instantes con gente a la que nunca más volverás a ver y de la que no te acuerdas más que de parte de su ropa (zapatillas, camiseta, mochila, ...) pero con la que cruzas unas palabras o una mirada y te quedas contento un rato.

Por lo demás, me encontré fatal las dos primeras horas, luego me fui encontrando mejor pero en ningún momento disfruté de la carrera, luego el canal del Trea me dejó para pocas alegrías y de ahí a meta sufrir, sufrir y sufrir, sabiendo que acababa pero muy justito. En Ario me quedé sin batería en el Garmin y me faltaban referencias, en los avituallamientos siempre te dicen lo que quieres oír, faltan 8 kms (y en realidad faltan 12 ó 13), falta 4 kms (y son 8), pero cuando ves la meta allí abajo se te empieza a olvidar todo y disfrutas por fin los últimos kms.
mlestonf

Montañés
Montañés
23/01/13
0 Carreiras
456 Mensaxes
Muros de San Pedro
Respostar citando Envío Lun, 18 Mai 2015, 9:10
Asunto: Re: Ultratrail Picos de Europa, 16 e 17 maio 2015

Enhorabuena a todos
asturindómito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/06/14
5 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Mai 2015, 10:16
Asunto: Re: Ultratrail Picos de Europa, 16 e 17 maio 2015

Enhorabuena a todos, Picos es especial, duros pero hermosos... participar ya es un reto... felicidades a todos y mucha suerte para Courel... Guti yes un gallu...
monchimon

Novo foreiro
Novo foreiro
19/10/11
0 Carreiras
31 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Mai 2015, 11:39
Asunto: Re: Ultratrail Picos de Europa, 16 e 17 maio 2015

Aquí os dejo la crónica que ha hecho una de las integrantes del Coutadas Trail Team de la TPE de 33km

coutadastrailteam.blog...vacas.html
jose1420

Maratoniano
Maratoniano
2/01/13
0 Carreiras
96 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Mai 2015, 19:02
Asunto: Re: Ultratrail Picos de Europa, 16 e 17 maio 2015

Eu tamén estiven con un compañeiro , pero no Trai de 30....impresionante....para o ano o largo sen dúbida.....noraboa os que fixestes o Ultra e vaia envidia que me dades!!!!!
Costas

Novo foreiro
Novo foreiro
22/10/13
0 Carreiras
38 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 18 Mai 2015, 19:41
Asunto: Re: Ultratrail Picos de Europa, 16 e 17 maio 2015

Parabéns a todos ós que fóchedes quen de rematar esa dura proba. Coma sempre, o Comando Boimorto dando caña alá por onde pasa, sodes uns máquinas!!!!! Guti, como sigas así vas botar de menos a presión dos escobas, jejeje, xa vas ata sobrado!!!! O de Magono e as carreiras de dureza extrema xa é vicio puro Moi feliz Moi feliz Moi feliz

Os Coutadas facendo equipo coma sempre tamén e deixando o pabellón galego ben alto.

O dito, parabéns a todos e vémonos en breve por terras do Courel.

Twitter: @CorreCarreiros
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Lun, 18 Mai 2015, 20:48
Asunto: Re: Ultratrail Picos de Europa, 16 e 17 maio 2015

Grazas Maxi, Lihto, Asturindomito e Costas ....

o ano que ven todos conmigo en Benia, merece moito a pena !!!!

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
asturindómito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/06/14
5 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Mai 2015, 20:49
Asunto: Re: Ultratrail Picos de Europa, 16 e 17 maio 2015

El año q viene en Picos o en Zegama...
deivi

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/06/11
0 Carreiras
64 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Mai 2015, 9:38
Asunto: Re: Ultratrail Picos de Europa, 16 e 17 maio 2015

Hola magono soy el gallego que iba de negro en la zina de lagos,esto es lo que bueno de las carreras de mmontaña que las puedes compartir y conocer a gente nueva y llevarte una grata sorpresa al leer tu comentario,,,,,,,,y aun me acuerdo te tu frase ,,,,,,CABRONES ME ESTAIS HACIENDO CORRER,,,!!dandote la risa,,,,jajajjaja,,,,un saludo y suerte en el caurel,que no te pierdes una. Aplauso
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 24 Mai 2015, 11:00
Asunto: Re: Ultratrail Picos de Europa, 16 e 17 maio 2015

Gracias deivi, al final os fui perdiendo en la bajada a Demués y ya no os pude seguir más. Los lagos hubiesen sido más duros sin vosotros aunque solo los hubiese hecho más despacio.

Mayo está siendo completo pero ya queda el último obstáculo con el Caurel y después a buscar más ...
asturindómito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/06/14
5 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Mai 2015, 11:04
Asunto: Re: Ultratrail Picos de Europa, 16 e 17 maio 2015

Magono, para relajar después d este mayo, tienes el Caldelas Vegan, 45 km de paraíso... Sois unos titanes...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos