Foros ›
SECTOR NATACIÓN NO TRIATLÓN DE PORRIÑO
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 26 Mai 2015, 17:35
Asunto: SECTOR NATACIÓN NO TRIATLÓN DE PORRIÑO

Ola triatletas, algún de vós me pode asesorar sobre o sector de natación no triatlón de Porriño, dixéronme na organización que estará a marea chea ou baixa para que non haxa corriente e que co neopreno non hai problema. ¿qué opinades? algún que fora me pode aconsellar. Saúdos. Indiferente
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 26 Mai 2015, 17:38
Asunto: Re: SECTOR NATACIÓN NO TRIATLÓN DE PORRIÑO

Ah, olvidávase, a natación vai a ser no porto deportivo de Tui, é decir: no río Miño ó seu paso por Tui. Saúdos.
Ferreiro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/12/03
0 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Mai 2015, 17:54
Asunto: Re: SECTOR NATACIÓN NO TRIATLÓN DE PORRIÑO

O ano pasado foi a natación máis sucia de todos os triatlóns que fixen ata o de agora, golpes, patadas, manotazos, abríronme o neopreno... demasiada xente na auga, moitos nervios e moito cafre. Polo demáis circuito sen complicacións, o ano pasado con moito vento había pequenas ondas que molestaban un pouco pero non ten moito máis, orientación fácil, saída dende a auga un pouco complicada pola xente, a primeira boia está demasiado preto quizáis, e logo as correntes que non se notan pero creo que algo hai. Espero que este ano a xente vaia máis tranquila e non se repita a historia.
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Mér, 27 Mai 2015, 5:51
Asunto: Re: SECTOR NATACIÓN NO TRIATLÓN DE PORRIÑO

Estou co compañeiro Ferreiro. A natación no río e bastante complicada. Ao ser saída desde a auga e ao estar todos amontonados,cando dan a saída comezas a levar e dar(inconscientemente) golpes por tódolos lados. Río abaixo vas coma un tiro,pero se non te defendes un pouco na auga a natación contracorrente podese facer larga.Quitando eso,o de Porriño,xunto co de Allariz foi un dos mellores triatlons aos que fun o ano pasado.
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 27 Mai 2015, 6:30
Asunto: Re: SECTOR NATACIÓN NO TRIATLÓN DE PORRIÑO

Grazas, vou a pensalo, aínda quedan uns cuantos esta temporada e xa debutei en Oleiros polo que para empezar non está mal. Saúdos.
Cangas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/09/12
0 Carreiras
59 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 27 Mai 2015, 12:06
Asunto: Re: SECTOR NATACIÓN NO TRIATLÓN DE PORRIÑO

Hola,es cierto que en el agua hay golpes(yo creo que nadie sale a golpear)pero es un triatlón para no perdérselo...bici,sube/baja,carrera llanita...este año repito.
MIKOKO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/09/10
0 Carreiras
280 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 27 Mai 2015, 13:45
Asunto: Re: SECTOR NATACIÓN NO TRIATLÓN DE PORRIÑO

Yo lo hice el año pasado y quedé encantado. Este año repetiré.
Lo de los golpes y aglomeraciones en la natación igual que en cualquier otro triatlón.
Yo siempre me coloco al final del todo y en la parte mas abierta con respecto al primer giro. Después remonto por le exterior a mi ritmo. Algún golpe siempre acabo llevando pero evito bastante bien las "montoneras y golpes a mansalva".
En cualquier caso no veo en la natación ninguna dificultad a mayores que en cualquier otro triatlón.
Distinto sería si hubiese que cruzar el rio como en el triatlón da amizade, ahí si que tiene su truquillo lo de la corriente.
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Xov, 28 Mai 2015, 14:42
Asunto: Re: SECTOR NATACIÓN NO TRIATLÓN DE PORRIÑO

O que menos me gusta do triatlón son os golpes que recibes na natación, cousa que non pasa nas travesías a nado, e o único problema do de Porriño é que ó ser unha distancia tan curta e tanta xente moitos saen en plan desbandada. Eu optarei por colocarme atrás e separado e logo si se pode remontar fareino. En sí nadar no río Miño non ten nada de especial nin de dificultade e estou afeito a facelo moito xa que o teño ó lado da casa.
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 29 Mai 2015, 11:25
Asunto: Re: SECTOR NATACIÓN NO TRIATLÓN DE PORRIÑO

Grazas Mincha, vou a considerar a miña participación en función coma sempre da familia, en canto á natación non me preocupan os golpes, de momento saio ó final pois ainda son novato. O que me preocupaba era o tema da corriente pero si non hai pois perfecto. Un saúdo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos