Xov, 13 Set 2007, 19:19 Asunto: IX Carreira Popular de ViveiroHola a todos @s foreir@s de novo!!! quero invitarvos dende a organización desta carreira a que veñades o vindeiro 22 e 23 de setembro. Recordavos tamén que aínda quedan libres prazas de albergue.
Xov, 13 Set 2007, 20:36 Asunto:
se non hai novidades de última hora, ésta vai ser a miña primeira carreira da "temporada"...
ata estou ilusionado... coma un neno pequeno.
saúdos sexo, zume de melocoton & rock'n roll
Dom, 16 Set 2007, 18:14 Asunto:
Eu apuntome, xa que agora estou en Viveiro aproveitarei para ir a esta carreira e a ver se alguen por fin me di donde podo entrenar en Viveiro. Estou semi-desesperado. Que aspecto tendría el mundo si todo fuera tan solo práctico y lógico?
Sería posible sentir la luz y el aire cada mañana?
Podríamos alcanzar la libertad tan solo pulsando un botón?
Ven, 21 Set 2007, 21:23 Asunto:
Sinto con toda a miña alma non poder correr, tiña moitisimas ganas pero non vou poder porque agarrei unha gripe que me está a matar por dentro. Espero que haxa mais eventos porla zona e poder disfrutalos. Que aspecto tendría el mundo si todo fuera tan solo práctico y lógico?
Sería posible sentir la luz y el aire cada mañana?
Podríamos alcanzar la libertad tan solo pulsando un botón?
Mar, 25 Set 2007, 15:13 Asunto:
Hola a todos unha vez mais, queremos pedirvos desculpas polos erros cometidos e agradecervos a vosa participacion, e queremos agradecer tamén a colaboracion á xente de clube que axudou e en especial á xente que non era do clube como Piti, Teresa Corral ou Pamela Rodriguez.
Un saudo e unha aperta.
Hasta a proxima edicion da carreira
Última edición por lunaplateada o Mar, 25 Set 2007, 19:20; editado 1 vez
Mar, 25 Set 2007, 19:07 Asunto:
gracias a ti, lunaplateada, e a tódolos membros da organización...
foi un placer participar na vosa carreira por primeira vez, e máis contando con un día tan soleado coma o que tivemos...
demasiadas costas para o meu gusto, pero moi contento de que fora esta a miña 1ª carreira da temporada e de reencontrarme de novo con vellos amigos e foreiros...
un saúdo e ata a próxima. sexo, zume de melocoton & rock'n roll
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos