kunko escribió: |
Javi dice que se fastidio de los cuadriceps y el mensaje que tu pones dice lo mismo unacamente que cambio lo de roto por no poner cuadriceps. Y ademas no entro en meta para no alterar la clasificacion, lo que es un gran gesto. Animo Javi!!! Y a recuperarse! |
Buenos dias: No tenia intencion de volver a comentar y obviamente seguir ensuciando el hilo de esta carrera, pero tu ultimo mensaje proclama falta de respeto hacia mi. -Te parece normal decir .....y en mi caso "Que vaselina utilizas?" Nada mas, un saludo y por mi zanjo el tema, y si me contestas hazlo con argumentos. Gracias. |
salgueiro escribió: |
Eu non vou entrar en polémicas pero sintome na obriga de defender a honestidade de un gran corredor e mellor compañeiro como é Javi Paredes. Levo coñecendo e correndo con el moitos anos. É desas persoas traballadoras do atletismo que todo o que lograron foi a base de esforzo, sempre con unha humildade e sencillez intachables. Nestes tempos que hai tantos "divos" do atletismo que nunca correron nada nin correrán, él é da vella escola entrenar duro, triunfar competindo e calar. O feito de non pasar por meta define o seu bo comportamento. E por suposto ten todo dereito a retirarse en calquer carreira polo motivo que sexa. Non ten porque dar explicacions a ninguen. Se coñecerades a Javi a metade ca min dariadevos de conta do gran corredor que é pero sobre todo mellor persoa. |
Haces Gracia compañero, simplemente te dejamos hablar solo porque para lo que dices... Un saludo y el que se puso contra las cuerdas fuiste tu solito . |
rubenas escribió: |
Eu aínda non tiven a desgraza de ter que retirarme nunha carreira: Por cansazo, por molestias ou por falta de ganas de acabar. Pero teño ben claro que o día que suceda non vou entrar na meta con boa cara e ganas de troula. Probablemente marche para a ducha ca cabeza baixa... Concordo ao 100% coas palabras do compañeiro Salgueiro. Eu a Javi non lle vin chegar de malos modos a ningures, nunca. É máis, nin sequera lle vexo respostar de malos modos nesa captura de pantalla, outra persoa teríase mosqueado bastante máis. Penso que malinterpretaches algo Xabi. Un saúdo, Rubén. |