osovan escribió: |
Boas a todos!!! xa queda pouco para a carreira! (empezan a verse os nervios jaja) Despois de leer a web de itrekkers darriba abaixo varias veces, e de leer este foro, teño unha mínima dúdibda. Eu non vou levar gps, básicamente porque non o teño, e os que me poderían deixar, non aguantan 24 horas jaja. A posibilidade de perderse no recorrido é mínimo? estarán tólos cambios de camiños, cruces, etc ben señalizados? A partir do track que mandaron no mail, tiña pensado sacar fotos a todo o recorrido e levalas no móvil, que poida que sexan 50 ou 60 fotos, pero espero non ter que usalas a cada momento. (básicamente polo da batería) Alguén vai levar algún tipo de axuda por se acaso?? |
CesGti escribió: |
eu levarei gps por se acaso. pero en calquer andaina ou trail hai unha regla basica para non perderse. si ves que andas 300m ou pasas un cruce sin ver marcas e que vas mal. retorna sobre os teus pasos e busca marcas da ruta para correxir o error. en moitisimas carreiras de montaña se perde xente,pero quitando algun caso concreto os motivos sempre son os mismos,despistes. ir falando con outro,ir moi cego... o final prestando atencion e suficiente. |
agiz3 escribió: |
Yo llevaré el track en el reloj ya que lo tenemos para usar en caso de emergencia, pero la idea es limitarme a seguir las marcas como en cualquier carrera. En la primera edición éramos poquísimos corriendo (quizá 8 ???) de hecho cuando llegamos todavía empezaban a montar "la llegada" y no tenían nada previsto (nos abrieron el pabellón a las seis y pico de la mañana)...La única responsabilidad fue nuestra, claro, porque en su primera edición era una "andaina" que algunos decidimos hacerla corriendo. En esta ocasión, ya está prevista la llegada de corredores, ya que contempla las dos modalidades. Ya os digo, si el año pasado estuvo bien, me parece que este año va a estar genial. Fijaos, por dar un ejemplo, el año pasado, al ver que había correodres, no nos faltó de nada en ningún avituallamiento (y eso que llegamos horas antes que cualquier andarín), incluso por la noche se preocuparon de tenernos "localizados" moviéndose con coches en cruces con carreteras, etc...Para mi fue un lujazo de organización, por eso digo que este año, al ser el mismo equipo, seguro que estará genial también. |
CesGti escribió: | ||
por curosidade,en canto completou o percorrido o primeiro corredor?? |
osovan escribió: |
Boas a todos!!! xa queda pouco para a carreira! (empezan a verse os nervios jaja) Despois de leer a web de itrekkers darriba abaixo varias veces, e de leer este foro, teño unha mínima dúdibda. Eu non vou levar gps, básicamente porque non o teño, e os que me poderían deixar, non aguantan 24 horas jaja. A posibilidade de perderse no recorrido é mínimo? estarán tólos cambios de camiños, cruces, etc ben señalizados? A partir do track que mandaron no mail, tiña pensado sacar fotos a todo o recorrido e levalas no móvil, que poida que sexan 50 ou 60 fotos, pero espero non ter que usalas a cada momento. (básicamente polo da batería) Alguén vai levar algún tipo de axuda por se acaso?? |