Foros ›
I Trail Concello de O Pino 14-06
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Mendeselassie

Maratoniano
Maratoniano
7/03/10
285 Carreiras
307 Mensaxes
Bertamirans
Respostar citando Envío Dom, 14 Xuñ 2015, 16:33
Asunto: Re: I Trail Concello de O Pino 14-06

Magnífica carreira, nestes tempos nos que se busca facer os trails cada vez mais duros, agradécese de vez en cando un no que practicamente se pode correr en todo o trazado, sobraba algo de asfalto pero supoño que non se podería unir as pistas de mellor maneira...
Espero que se repita para o ano, e como crítica constructiva decir que non estaría mal sair conxuntamente coa BTT (sairon unha hora antes), xa que cando chegamos a retirar os dorsais tan so quedaban camisetas XL e nos avituallamentos as bicicletas arramplaran practicamente con toda a froita e as barritas...
Polo demais todo perfecto, un lote de agasallos por tan so 5 euros de inscripción, asi que so me queda felicitar a organización e en epecial a Derek por sacalo adiante e agardar que se consolide no calendario...
Rezar Bailar Aplauso

Cuando bajas drop, ya no hay stop...
Josekioto

Maratoniano
Maratoniano
29/12/12
0 Carreiras
321 Mensaxes
BOIRO
Respostar citando Envío Dom, 14 Xuñ 2015, 16:49
Asunto: Re: I Trail Concello de O Pino 14-06

estupenda carrera en estos tiempos , totalmente de acuerdo con mendeselassie....lo unico la talla de camisetas...pero eso me sobra,
bonito trazado dureza la justa....corrible,
la unica pega que me perdi .....pero estaba perfectamente marcada . de 10
fui mirando al de delante supongo q perdi una baliza
para el año a resarcirme y por el podium ..jejejeje
enorabuena a la organizacion.
RadicalMarc1

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
6/10/13
77 Carreiras
889 Mensaxes
O Burgo/Castelo/Caldebarcos
Respostar citando Envío Dom, 14 Xuñ 2015, 20:12
Asunto: Re: I Trail Concello de O Pino 14-06

Mendeselassie, penso que só había camisetas XL; eu participei na BTT e cheguei as 9 e tamén derónme unha XL.
silvia_calvo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/10/08
0 Carreiras
76 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Xuñ 2015, 20:20
Asunto: Re: I Trail Concello de O Pino 14-06

Muchísimas gracias a la organización de esta carrera. Perfectamente señalizada, avituallamientos perfectos y apoyo al corredor en todo el recorrido. Así da gusto. Solo me ha sobrado un poquito de asfalto (tomadlo como critica constructiva, por favor), pero no conozco la zona y no sé si será posible evitarlo en futuras ediciones. Lo dicho, haceis que el esfuerzo y el dolorcillo de piernas merezcan la pena.
Mendeselassie

Maratoniano
Maratoniano
7/03/10
285 Carreiras
307 Mensaxes
Bertamirans
Respostar citando Envío Dom, 14 Xuñ 2015, 20:42
Asunto: Re: I Trail Concello de O Pino 14-06

RadicalMarc1 escribió:
Mendeselassie, penso que só había camisetas XL; eu participei na BTT e cheguei as 9 e tamén derónme unha XL.

Non cho discuto pero pareceume ver xente o remate da carreira con tallas mais pequenas, igual me engano... E mais, a camiseta dame igual, teño moreas, gustoume mais o detalle da bufanda tubular, e algo diferente... E so dicía o da saida conxunta para estar en igualdade de condicións coa BTT, sobre todo no tema dos avituallamentos, tiñamos un par deles señalizados como do Trail e as bicicletas paraban igual, o cal xa non e culpa da organización senon de cada un, eu pasei entre os 20 primeiros e xa quedaba pouca cousa, non sei o que lle quedaría para os últimos... De todolos xeitos son pequenos detalles a mellorar, que como xa dixen espero que se tomen como críticas constructivas e que non desmerecen en absoluto unha para min magnífica proba...Saudos

Cuando bajas drop, ya no hay stop...
pugagarcia

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/02/11
0 Carreiras
200 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Xuñ 2015, 20:56
Asunto: Re: I Trail Concello de O Pino 14-06

para ser a miña primeira participación nunha proba deste tipo, satisfeito, pois cheguei a meta.
Eu tamén me desorientei durante un km +- e tiven que dar volta, pero a culpa maiormente foi miña por non fixarme ben nos sinais.
Agardo que non sexa o último, iso si as pernas non están acostumadas a estas distancias e agora protestan.
Parabéns derek, eu tiven sorte e nos avituallamentos cando eu pasei, había de todo.
avazsua

Foreiro infantil
Foreiro infantil
16/04/12
18 Carreiras
69 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Xuñ 2015, 6:19
Asunto: Re: I Trail Concello de O Pino 14-06

Derek PARABÉNS
Novatilla total e paseino de cine...DISFRUTEI A TOPE
Parabéns polo esforzo que fas
E....outra que se perdeu así como un km e algo, jajajaja, estaba perfectamente sinalizado pero por ir mirando ás musarañas perdín unha marca, pero o meu xa é defecto do animal: pérdome en todas partes...jajaja.
O de perderme foi máis que satifacción: COMPLETEI 27 km e 300 metros...jajaja...cousa que nunca tal fixera no monte.
AGRADECIDA DEREK. Organización estupenda.
SusanaRial

Maratoniano
Maratoniano
7/11/11
20 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Xuñ 2015, 7:23
Asunto: Re: I Trail Concello de O Pino 14-06

Boa organización e proba que, como xa se dixo nalgún outro comentario, era corrible case na totalidade do percorrido, o cal se agradece ás veces despois de tanto trail duro como se está a facer en Galicia actualmente.
A min gustoume e creo que estivo moi ben sinalizada e con voluntarios en varias zonas do percorrido. Eu viña de correr no Pindo a tarde anterior polo que ás miñas pernas sobráronlle sobre 6 km jejejeje...
En canto aos avituallamentos, eu non tiven problema porque eu só necesito beber e tiven auga en todos e incluso froita.
Parabéns Derek. Podes estar satisfeito.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 15 Xuñ 2015, 17:14
Asunto: Re: I Trail Concello de O Pino 14-06

Hola a tod@s!!!

En primer lugar agradecer a tod@s vuestra presencia en este evento. Sé que tenemos muchas cosas que mejorar, eramos novatos y estoy seguro que el próximo año intentaremos mejorar los detalles que creo que hay que mejorar, que bajo vuestro testimonio son las siguientes:

- Tema avituallamientos. Se estructuraron de forma que tuvieseis un primer avituallamiento con agua, un segundo con fruta (manzana / plátano) y barritas; un 3º con agua y trozos de fruta (manzana y plátanos) y un 4º con frutos secos, fruta y bebida isotónica. El fallo pudo estar en que hubo gente que se pasó cogiendo de la ruta BTT y a los del final les faltó. También contribuyó que se nos estropearon muchos plátanos al tener que cogerlos el viernes.

- Tema camisetas: la camiseta en realidad no se iba a dar, pero teniamos un buen remanente y se le dió a todo el mundo (por eso lo de las tallas). Lo que sí se iba a dar era la braga.

- El tema de la ruta. Tomo nota de lo que me decís, de verdad.

Así que en resumen, muchas gracias a todos/as por venir. El próximo año intentaremos pulir estos detalles.

Nos vemos campeon@s!!!

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Mendeselassie

Maratoniano
Maratoniano
7/03/10
285 Carreiras
307 Mensaxes
Bertamirans
Respostar citando Envío Lun, 15 Xuñ 2015, 19:09
Asunto: Re: I Trail Concello de O Pino 14-06

Aplauso Aplauso Aplauso

Cuando bajas drop, ya no hay stop...
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1931 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Lun, 15 Xuñ 2015, 22:10
Asunto: Re: I Trail Concello de O Pino 14-06

Gracias por todo a Derek y demás colaboradores. A mi me ha gustado, con creces, así que para el año espero volver.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 18 Xuñ 2015, 11:34
Asunto: Re: I Trail Concello de O Pino 14-06

con un pouco de retraso pero...

GRACIAS!! a tod@s @s que traballaron e colaboraron na organización.

Paseino ben. Todo PERFECTAMENTE sinalizado, avituallamento a intervalos regulares e suficiente (eu fun dos últimos e non me faltou agua e un cacho de mazá e plátano) e xente nos cruces que podía haber problemas.

O percorrido ademáis é "para todos los públicos".

Os da bicicleta tamén moi respetuosos. Esto non é cousa da organización, pero non foron nin un nin dous os que avisaban con tempo, frenaban ou deixabanche pasar se ías máis rápido, ... así que quería tamén agradecer o comportamento cívico.

-- Chámame "ghose"





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos