Davidgara escribió: |
Nunca he ido pero siempre me hablaron bien de ella, de su carácter festivo. Esta claro que no es una carrera por lo que se ve para los que van a hacer podium y ganar dinero... |
sanmikel escribió: |
A verdade e que non sei quenes son organizadores da carreira, e non sei moi ben como comunicarme con eles. Me resulta extraño que non esté incluída para puntuar no Circuito. Alguen sabe algo? |
Cita: |
Date: 2015-06-22 13:12 GMT+02:00 Subject: Re: XXXII Carreira Nocturna de San Xoan Ante todo, grazas pro contactar con nos. A verdade e que este ano collimos a organización desta carreira case por casualidade, e sen moito tempo para poder planificar con tempo todos os aspectos de promoción da mesma. Tivemos o tempo xusto para poder ofrecer una carreira ben organizada, e non tanto para pararnos en detalles como o que ti mesmo sinalas, de inscribila no circuito. tamen teño que recoñecer que non estou o dia no tema popular, xa que fai tempo que case nos dedicamos en exclusiva o deporte escolar e federado, ainda que fomos nos os creadores desta carreira fai mais de trinta anos, cando non se levaban estas "modernidades" de internet nin as modas das carreiras populares que tanto abundan hoxe en dia. Teremso que reciclarnos... Non sei cales son os trámites para poder insribila no circuito, pero supoño que xa é tarde para facelo nesta edición. Teremos que deixalo para o vindeiro ano. Novamente grazas polo teu interese. Un saúdo. Secretario do AVA |