Cita: |
5.Os atletas participarán cos dorsais e transpondedor da FGA (chip) que se entregarán o 23 de xuño de 19:00 a 20:15 na Lonxa do Concello de Vigo (Praza do Rei). Non se entregarán imperdibles, cada participante deberá traer os seus. |
sanmikel escribió: | ||
Hola, me remito a colgar, o que me respostaron dende a organización da carreira, un pracer unha rápida resposta, e tan boa predisposición:
|
DoctorSlump escribió: |
A ver, no hay que ser tan puristas. Si en la organización dicen que no tienen ningún problema en meterla en el circuito pero que no saben cómo va el tema, y teniendo en cuenta que siempre ha entrado, entiendo que se puede considerar la petición como cursada. Sólo hay que decirles que manden la clasificación dentro de unos días. Digo yo, ¿eh? Que igual ahora protesta alguien porque no se preavisó con una semana de antelación y esas cosas. |
sanmikel escribió: |
Boas, parece que o que non leu o reglamento fun eu. Non se me ocorreu preguntar por 2 cousas básicas: 1.- Gardaroupas 2.- Duchas No reglamento non o pon. ¿alguen sabe algo, ou como foi outros anos? |
Bareixa escribió: |
Resultados: Web Page Name |
Bareixa escribió: |
Resultados: Web Page Name |