Dom, 12 Xul 2015, 9:33 Asunto: Re: I Trail Encontro Monte Pindo (11/07/2015)
nunha palabra
NORABOA por todo, recorrido, balizamento, avituallamento abundante, recibimento en meta... a presenza de Pedro Nimo, debutastes a lo grande ahora a polo II Trail!!!!
como todas as carreiras da costa de Carnota, impresionante!
saúdos
mario.R Montañés
15/01/11
240 Carreiras
329 Mensaxes
Galicia
Dom, 12 Xul 2015, 9:41 Asunto: Re: I Trail Encontro Monte Pindo (11/07/2015)
Noraboa a organizacion,percorrido precioso e con pouco asfalto,ben sinalizado e con bos avituallamientos sen dubida para repetir.
No personal contento de haber disfrutado da carreira e poder quedar entre os 10 primeiros.
Dom, 12 Xul 2015, 11:18 Asunto: Re: I Trail Encontro Monte Pindo (11/07/2015)
Moitas grazas ACRD Pedramar por facer esta carreira, e noraboa a todos os implicados na organización, xa que dende o meu punto de vista saiú todo perfecto. Lástima non me poiden quedar ao rodaballo.
Foi un día xenial coa familia e amigos, pola maña en Boca do Río e pola tarde Pindo arriba e abaixo mentrás me esperaban na praia de San Pedro. As vistas dende o alto impresionantes, e a última baixada pois casi unha atracción de parque temático tipo montaña rusa, ata que peguei a zoupada e a partires de ahí xa me relaxei para ir en tiovivo.
Un saúdo e repito as grazas e parabéns a organización.
yagocorcu Novo foreiro
12/03/13
5 Carreiras
19 Mensaxes
Mar, 14 Xul 2015, 9:06 Asunto: Re: I Trail Encontro Monte Pindo (11/07/2015)
Noraboa! Preciosa carrera.Noraboa a organizacón
krrkrrktpillo Montañés
11/01/09
0 Carreiras
859 Mensaxes
A Coruña
Mar, 14 Xul 2015, 22:47 Asunto: Re: I Trail Encontro Monte Pindo (11/07/2015) Buff, Todo Súper Ben. Eu fixen a Andaina pola mañán- mediodía e o Trail pola tarde e só podo daros as gracias polo ben que fixéstedes todo. O Trail precioso, para correr, para disfrutar, con seu punto de dureza e tecnicidade. Avituallamientos moi bos e ben atendidos . En fin, cómo se notan as ciudad ben feitas!!
E o resto das actividades (barco, guías, comidas) igualmente moi ben, que non so de zancadas vivimos. RUN & FUN
email: greenpapillon2005 @ yahoo.es
Xov, 16 Xul 2015, 18:24 Asunto: Re: I Trail Encontro Monte Pindo (11/07/2015)
Hola
aquí vos deixo unhas fotos de Jorge Parri, atopeinas na paxina de Facebook dedicada o Trail
AVISO QUE SON ESPECTACULARES!!!! das mellores que vin desde que participo neste mundo do monte
Moitas gracias Jorge!!! www.facebook.com/event...388059868/
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos