diego080782 escribió: | ||
Hola Daserra neso douche a razon, a carreira fana do primeiro o ultimo. Este ano o ser Copa de España tivemos que por o corte en 5h30. O chegar esa hora falouse co juez e o cronometrador para que aumentaran porque sabiamos que inda habia xente correndo e queriamos que todos aparecesen. Sei que se ampliou o plazo pero non sei o momento exacto no que o cronometrador o parou. |
mariano escribió: | ||||
Boas , eu son un dos que chegou, tarde , pero chegei, creo que con salir na lista de chegados ,incluso sen o crono , non lle faríamos mal a nadie, ademais algún que chegou fora de tempo pudo ser debido a pararse e votar unha man a compañeiros, que nos últimos kms eu topei varios... Po ano se todo vai ben contade conmigo .. |
diego080782 escribió: | ||||||
Hola Mariano. Pasame o dorsal e xa o arranxamos que xa falei cos xuices e xa teño a 3 persoas pra meter. O certo e que contaba que ocisport metera a todo o mundo inda que non chegara nos cortes como facemos todos os anos pero o final non foi asi. En canto teñamos a clasificacion actualizada xa vola paso de novo |