Foros ›
CHANDREXA TRAIL-COPA DE ESPAÑA Y CAMPEONATO GALLEGO (12-07)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
mariano

Maratoniano
Maratoniano
18/01/11
0 Carreiras
441 Mensaxes
rianxo
Respostar citando Envío Mar, 14 Xul 2015, 10:32
Asunto: Re: CHANDREXA TRAIL-COPA DE ESPAÑA Y CAMPEONATO GALLEGO (12

diego080782 escribió:
Daserra escribió:
Con mais de seis horas houbo corredores e corredoras que chegaron a meta. É unha pena que non os poñan na clasificación. Para min teñen tanto mérito como o primeiro. E penso que as carreiras se fan con todos.

Hola Daserra neso douche a razon, a carreira fana do primeiro o ultimo. Este ano o ser Copa de España tivemos que por o corte en 5h30. O chegar esa hora falouse co juez e o cronometrador para que aumentaran porque sabiamos que inda habia xente correndo e queriamos que todos aparecesen.

Sei que se ampliou o plazo pero non sei o momento exacto no que o cronometrador o parou.

Boas , eu son un dos que chegou, tarde , pero chegei, creo que con salir na lista de chegados ,incluso sen o crono , non lle faríamos mal a nadie, ademais algún que chegou fora de tempo pudo ser debido a pararse e votar unha man a compañeiros, que nos últimos kms eu topei varios...
Po ano se todo vai ben contade conmigo ..
diego080782

Organización
Organización
28/11/08
0 Carreiras
993 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Xul 2015, 10:35

mariano escribió:
diego080782 escribió:
Daserra escribió:
Con mais de seis horas houbo corredores e corredoras que chegaron a meta. É unha pena que non os poñan na clasificación. Para min teñen tanto mérito como o primeiro. E penso que as carreiras se fan con todos.

Hola Daserra neso douche a razon, a carreira fana do primeiro o ultimo. Este ano o ser Copa de España tivemos que por o corte en 5h30. O chegar esa hora falouse co juez e o cronometrador para que aumentaran porque sabiamos que inda habia xente correndo e queriamos que todos aparecesen.

Sei que se ampliou o plazo pero non sei o momento exacto no que o cronometrador o parou.

Boas , eu son un dos que chegou, tarde , pero chegei, creo que con salir na lista de chegados ,incluso sen o crono , non lle faríamos mal a nadie, ademais algún que chegou fora de tempo pudo ser debido a pararse e votar unha man a compañeiros, que nos últimos kms eu topei varios...

Hola Mariano. Pasame o dorsal e xa o arranxamos que xa falei cos xuices e xa teño a 3 persoas pra meter.

O certo e que contaba que ocisport metera a todo o mundo inda que non chegara nos cortes como facemos todos os anos pero o final non foi asi.

En canto teñamos a clasificacion actualizada xa vola paso de novo

acumulandokm.blogspot.com/
www.carrerachandrexatrail.es
M: 2h38'44"-- MM: 1h18'09'' -- 10km: 35´48´´ -- 5km ruta: 17´25´´
Daserra

Novo foreiro
Novo foreiro
19/09/11
200 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Xul 2015, 13:52
Asunto: Re: CHANDREXA TRAIL-COPA DE ESPAÑA Y CAMPEONATO GALLEGO (12-07)

Como dice Mariano, o poñer a todolos chegados nas listas non creo que lle faga mal a ninguén, nin creo que sexa un traballo extra para os que estaban na chegada.
Eu creo que é un problema de sensibilidade. En cuanto chegan os bos, os demais xa non importan.
Teño estado en carreiras nas que se aplaude mais ó último que ó primeiro. No maratón des sables pon os pelos de punta a chegada do último corredor aplaudido polo resto dos participantes.
Esta misma fin de semana no triatlón de Vitoria, os gañadores esperan en meta para entregarlle ó último a txapela de recoñecemento. E este ano o último chegou en casi 16 horas.
¡Que pouco houbera costado poñer a todos na clasificación en Chandrexa!
mariano

Maratoniano
Maratoniano
18/01/11
0 Carreiras
441 Mensaxes
rianxo
Respostar citando Envío Mar, 14 Xul 2015, 20:11

diego080782 escribió:
mariano escribió:
diego080782 escribió:
Daserra escribió:

Hola Mariano. Pasame o dorsal e xa o arranxamos que xa falei cos xuices e xa teño a 3 persoas pra meter.

O certo e que contaba que ocisport metera a todo o mundo inda que non chegara nos cortes como facemos todos os anos pero o final non foi asi.

En canto teñamos a clasificacion actualizada xa vola paso de novo

Gracias diego080782, o meu dorsal e "122" e tardei mais de 6hr, e premio xo levei ,que me aplaudiron ben cando chegaba e tamén me agradeceron os que lle dei auga nos kms finais e tamén encontrarlle unha minicamara a outro compañeiro....... Guiño
Un saúdo

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos