Dom, 19 Xul 2015, 9:29
Asunto: Re: IV Circuito de Carreiras CORRESAN 2015
Hola a tod@s.
O tema que se comenta das camisetas eu escoiteino o recollela no obradoiro, un señor que iba diante miña pediulles a S que era a que solicitara no momento da inscripcion e dixeronlle que solo habia a L, e en palabras literales a señora que as repartia dixolle as queixas directas polo ordenador nos non sabemos nada, repartimos o que nos dan. Por outro lado o viernes non se podian recoller no centro comercial compostela porque non chegaran e había que recollealas o día da carreira ben no centro hasta as 8 ou na plaza do obradoiro, eu recollina no obradoiro dixenlles si a podia recoller o finalizar a carreira e a mesma persoa de antes negouse dicindo que non sabía se iba estar alí o final da carreira. Curiosamente un rapaz cunha camiseta de fontes do sar, dille si lle garda unha mochila e a señora gardalla sen ningún problema. E a min obligoume a ter que ir de volta o campus e chegar o obradoiro a 2 minutos de empezar a carreira.
Polo que resumindo sen extenderme mais o percorrido de acordo con todos moi fermoso de 10 , pero a organizacion quedalle moito que mellorar (entrega de camisetas,ropeiro, avituallamento final, etc) , para aprender un pouco que visiten carreiras coma a media de palas melide ou a 10K de cambados.Animo e a seguir adiante.
Solo expoño a miña humilde opinion, coma unha crítica constructiva , porque tamen e verdade que a organizacion de un evento desta indole , conleva moitas horas de esforzo que ninguen paga.
Saudos.