onde_iras escribió: |
Espero que a preparacion vaia ben !! eu estou a levala mellor do que pensaba , o calor podese combatir sen problemas en vigo jaja . O problema é que non temos un media maraton 3 semanas antes, a modo test (como cando preparei a maraton de barcelona , foi a coruña21) |
Pestortos escribió: |
Como o levades???, queda xa pouco máis de un mes! Alguén foi xa a alguna vez o aeroporto de Oporto???, algunha idea de cal e a mellor opción para deixar o coche??? |
Kurty escribió: |
Se vos vale de axuda, eu volei este verán dende o Aeroporto e deixei o coche neste aparcamento que está situado a pouco máis de 100 mts. do aeroporto. Por só 5€ día, leváronnos en furgoneta ata o aeroporto e cando regresamos, como chegabamos as 11:30 da noite, por 2€ a maiores me trouxeron o coche ata a porta de chegadas; así só metemos as maletas no coche e tira para casiña, que ainda tiñamos unha tirada. Reservei 3 semanas antes de partir, e paguei con tarxeta cando lle deixei o coche na nave. www.parking4you.pt/ |
Otro tema , a la hora de tomar el gel , el agua que dan es en vasito de plastico o botella ? Jaja . imagino que en vasito , lo que es bastante incomodo jaja , un saludo |
Si , dan gel en el Km 27.5 , en la web de la maratón aparecen los sabores que van a repartir por si quieres probarlos antes. La bebida isotónica es también de la marca PowerBar. |