Foros ›
VI Medio Maratón "Vila de Petín" (20/09/2015)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
cardamas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/10/14
6 Carreiras
102 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Set 2015, 8:15
Asunto: Re: VI Medio Maratón "Vila de Petín" (20/09/2015)

Pensando Pensando Habeis visto la descalificación de un compañero por haberse inscrito en la popular en la 10k de Vimianzo al mismo tiempo que el gallego?? Enfadado Enfadado
Vues me voy a pensar muy mucho de pagar la inscripción.
teijeiro71

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/03/06
0 Carreiras
144 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Set 2015, 17:02

cardamas escribió:
::-k Pensando Habeis visto la descalificación de un compañero por haberse inscrito en la popular en la 10k de Vimianzo al mismo tiempo que el gallego?? Enfadado Enfadado
Vues me voy a pensar muy mucho de pagar la inscripción.

Al final se aclaró la supuesta descalificación, al parecer era que no aparecia en la clasificación final y debieron arreglarlo.

A mi me tiene pasado varias veces que no aparecer en la clasificación de varias carreras, y no fueron de la FGA.
Y tampoco dramatizo.

Lo primero que debemos hacer los atletas (que creo que se hace) es leernos bien el reglamento y que por desconocimiento cuando son carreras federadas hay un tema que se llama reclamación.
Y lo que cuentas tu sería imposible por que ambas cosas deben ir de la misma mano.
teijeiro71

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/03/06
0 Carreiras
144 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Set 2015, 17:07

Según la organización, la bolsa llevará, un polo manga corta, bebida, fruta y el vale para la comida.
diegovic

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/10/11
9 Carreiras
109 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Set 2015, 12:24

Hola,

Me inscribí a esta media maratón. Me queda un poco lejos, pero mi chica es de allí, así que voy de fin de semana por su tierra.

Me llama la atención el poco movimiento en el foro de esta carrera, pero sobre todo el corto número de inscritos. Acabo de entrar en Carreiras Galegas, y pone que hay sólo 43 inscritos. Me parecen muuuuy pocos para una MM en Galicia, sobre todo habiéndose terminado ya el plazo de inscripción a precio reducido.

Mi pregunta es: ¿vamos a ser tan poquitos populares? ¿Se supone que los federados no salen ahí? Ergo... ¿van a ser todos pros y luego 4 ó 5 que iremos "despacito"? Es que si es así, creo que no me voy a divertir tanto como en otras carreras...
cardamas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/10/14
6 Carreiras
102 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 17 Set 2015, 9:26

Nos vemos en Petín....Parece que viene buen tiempo para el finde.
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Xov, 17 Set 2015, 21:41

pois sí, por desgracia semella que non imos ser moitos... e iso contando co aliciente de que sexa Cpto. Gallego.

unha mágoa... Triste

pese a súa dureza, a que queda a desmán, a que pilla pronto na temporada, sen apenas kilómetros nas pernas... para min esta carreira ten un encanto especial; de feito, de seis edicións, para min vai ser a sexta participación.

espero que o tempo acompañe, como así semella que vai ser, e que os que sexamos da partida a poidamos sufrir/disfrutar a gusto

vémonos en Valdeorras! Bailar

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
tripeco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/12/14
1 Carreiras
127 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 17 Set 2015, 23:07

diegovic escribió:
Hola,

Me inscribí a esta media maratón. Me queda un poco lejos, pero mi chica es de allí, así que voy de fin de semana por su tierra.

Me llama la atención el poco movimiento en el foro de esta carrera, pero sobre todo el corto número de inscritos. Acabo de entrar en Carreiras Galegas, y pone que hay sólo 43 inscritos. Me parecen muuuuy pocos para una MM en Galicia, sobre todo habiéndose terminado ya el plazo de inscripción a precio reducido.

Mi pregunta es: ¿vamos a ser tan poquitos populares? ¿Se supone que los federados no salen ahí? Ergo... ¿van a ser todos pros y luego 4 ó 5 que iremos "despacito"? Es que si es así, creo que no me voy a divertir tanto como en otras carreras...

Los federados no salen ahí no, imagino que no seréis muchos.

Un saludo.
breo777

Novo foreiro
Novo foreiro
9/11/12
3 Carreiras
22 Mensaxes
Petin (ourense)
Respostar citando Envío Ven, 18 Set 2015, 8:05

www.atletismogalego.co...on2015.pdf
diegovic

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/10/11
9 Carreiras
109 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Set 2015, 8:31

Vaia, pois si que imos ser poucos os non federados. Iso a verdade desmotiva un pouco. A maior participación, maior facilidade para inentar manter un ritmo algo máis alto, intentar rebasar ao de diante...

Bueno, pois a disfrutala de todos modos, e sobre todo da comida de despois Moi feliz

Vémonos pasado mañán!
roberto

Maratoniano
Maratoniano
12/12/07
200 Carreiras
292 Mensaxes
xinzo de limia
Respostar citando Envío Ven, 18 Set 2015, 19:29

Entre federados e populares somos sobre 100
cardamas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/10/14
6 Carreiras
102 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 19 Set 2015, 9:22

Muchos ánimos para todos. Será una jornada de atletismo fantástica.
maRKis.puga

Maratoniano
Maratoniano
14/10/08
0 Carreiras
313 Mensaxes
A Estrada
Respostar citando Envío Sáb, 19 Set 2015, 11:49

Hay guardarropa para dejar las cosas en la salida?
diegovic

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/10/11
9 Carreiras
109 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 21 Set 2015, 9:06

Bueno, xa de volta tras un fin de semana marabilloso nas terras de Petín e A Rúa.

Quero da-la noraboa á organización polo trato e bo ambiente que recibimos tódolos atletas en esta gran carreira. É a primeira vez que vou, e tal e como trata o lema da mochila, penso repetir

Dura e fermosa como ela sola, unha primeira metade día que rápida por ir ao carón do río case todo o recorrido, e unha segunda parte moi dura, pero cunhas vistas preciosas do embalse e de A Rúa e Petín. Os últimos 5 km se me fixeron eternos, sobre todo o último por Petín, que no daba visto a meta tras meternos polas rúas, pensando que xa se remataba ao chegar á praza do pobo Moi feliz

A comilona final, exquisita. Os embutidos e o viño (xa coñecido, pero moi rico) riquísimos, e esa paella que ben sentou... de feito repetín (vaia, xa se me meteu o lema da carreira na cabeza!). Recordoume moito a A Ferreirúa, ou como un pobo pequeno e sen moitos medios pero con ilusión pode organizar unha carreira de esas que quedan na memoria e lles gardas un cariño che fan voltar.

Moi ben os avituallamentos líquidos, sobre todos nos kms finais con máis frecuencia, que era onde máis falla facían dadas as costas e o calor que comezaba a facer das súas.

Como digo, a organización moi boa, casi de dez. Pagar 12€ e disfrutar dese recorrido e desa comilona... paréceme difícil de atopar noutras carreiras. Digo casi de dez, porque na miña opinión facía falla algo de avituallamento na meta. Non sei se é cousa da organización ou da federación, pero botei de menos unha bebida isotónica estilo Powerade ou Aquarius e unha fruta ou comida na meta. É a segunda vez que me pasa isto nunha carreira: a de San Xoán de Vigo, e onte. As dúas son de Carreiras Galegas, ¿entón nisto ten máis culpa a federación que a organización?

Tamén tiven un pequeno desencontro con conductores, sobre todo na zona das subidas á torre que está no km 12-13. Era unha zona de curvas onde ás veces por atallar ía polo medio da estrada, e dous conductores de coches me berraron de moi malos modos "apartaivos!". Pero vaia, que entendo que sendo época de vendimia, a xente tb andaba coas súas cousas...

Quería saúdar a dúas persoas que me acompañaron case toda a carreira, que nin sequera sei se postean aquí: Antonio Folgoso e José Benito Gómez. Un placer compartir tantos kms con cachondos mentais así, que non pararon de animarme todo o rato e darme consellos. Espero vervos na MM de Pontevedra nunhas semanas. Sodes moi grandes, chavales!! Aplauso Aplauso

Bueno, e remato xa o ladrillo este. Gracias concellos de Petín, a Rúa e Vilamartín por organizar unha carreira como o fixéstedes vós. Como brindamos os 7 rapaces que corrimos e fixemos a andaina:

¡DE HOXE NUN ANO!

PD: ¿que foi do polo que se comentou nuns mensaxes atrás? Entendo que no seu lugar deron a mochila, ¿non?
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Lun, 21 Set 2015, 21:32

coma sempre, darlle a noraboa á organización e voluntarios que fan posible que esta fermosa e entrañable (pero dura) carreira saia adiante ano tras ano...
rePetinirei!!

Bailar Ríndose

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
cardamas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/10/14
6 Carreiras
102 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 22 Set 2015, 12:18

Yo también quiero dar las gracias a los organizadores de la carrera. Tanto el recorrido como la gente se ha portado genial. Para la próxima poner algo de avituallamiento sólido en los 10k que ha sido lo que más se ha pedido por parte de todos. Y la comida muy bien. Volveré.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos