Mar, 08 Set 2015, 7:48
Asunto: Re: Coruña10 del 11-10-15
En canto ao tema de suprimir a carreira de pitufos. a min me da igual e non sabría decir si está ben ou mal, pero podo comprender que se faga tanto na Coruña 10 como en outras carreirras que moven moita xente. A organización sabe ben que é unha medida impopular, o que pasa que é un marronazo
As carreiras de pitufos son bastante caoticas e dificiles de controlar, teño visto nenos que apenas saben andar, algún que chora, outros que caen, outros van da man ou no colo dos seus pais, incluso teño visto algún que vai no cochecito co seu dorsal e todo. E o peor de todo, os pais... imaxino que a maioría procura mantela sangue fria, pero sempre hai algún que se pon histerico e non escoita nin ve nada que non sexa o seu fillo.
Hai moita tensión en esas carreiras.
Visto dende a distancia a veces ata resulta gracioso
Ben, si somos francos eu diría que a maioría dos nenos non lles fai moita ilusión estas carreiras, e algúns incluso van a contragusto. Penso que o maior obxetivo que cumplen estas carreiras de pitufos non é o de promocionalo deporte senon e o de satisfacer o ego dos seus pais.
Supoño que esta ultima frase miña tamén é impopular
Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted