Foros ›
Autor
Mensaxe
maillotamarillo

Maratoniano
Maratoniano
28/11/14
90 Carreiras
439 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Set 2015, 14:34
Asunto: Re: EMPRESAS CRONOMETRADORAS

Independientemente de las empresas, hay que ver lo que corre el cronometro, los minutos caen como losas...
Javier_1

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
2/04/13
200 Carreiras
1541 Mensaxes
Arteixo
Respostar citando Envío Mér, 09 Set 2015, 14:45
Asunto: Re: EMPRESAS CRONOMETRADORAS

No tuvisteis en cuenta al tío con el crono de mano cantando los tiempos mientras otro mira los dorsales conforme vamos llegando.
Creo mas que suficiente para carreras populares que no sean muy numerosas y dejarse de pijerias.
Normalmente puede ser casualidad pero es donde se respira mejor ambiente.
maillotamarillo

Maratoniano
Maratoniano
28/11/14
90 Carreiras
439 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Set 2015, 14:49
Asunto: Re: EMPRESAS CRONOMETRADORAS

Pues si, todo un arte...
xb74

Maratoniano
Maratoniano
18/01/13
50 Carreiras
380 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Mér, 09 Set 2015, 16:52
Asunto: Re: EMPRESAS CRONOMETRADORAS

Ccnorte creo que son, a día de hoxe, os mellores en case todas as facetas, a hora de apuntarse, páxina web, rapidez para ver os resultados...
O único que lle mete algo de caña é Emesports, algo inferior en todos eses puntos, pero superior a hora de vestir o evento, o servicio que da de vallas, camión, speaker... e moi bon.
O resto de empresas están a un nivel inferior, pero creo que hai algunha moi valida.
Mención aparte a federación galega, poderia ter copado o mercado se quixera, pero esta moi lonxe ainda das duas primeiras.

O último tuercebotas/ Ad Cerne
natacion

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/09/10
0 Carreiras
276 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Set 2015, 18:47
Asunto: Re: EMPRESAS CRONOMETRADORAS

Desde Prueba-T os animamos a exponer vuestras opiniones lo más realistas posibles. Para nosotros serán una gran referencia en nuestro afán de mejora continua.
Nos debemos a los deportistas y queremos ser capaces de ofrecer los mejores servicios dentro de nuestras posibilidades.
Nosotros también somos participantes en eventos deportivos desde hace muchos años y, bajo nuestra experiencia, intentamos ayudar siempre al organizador y a los deportistas.

Un saludo.
Xakola

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/03/14
7 Carreiras
113 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Set 2015, 21:13
Asunto: Re: EMPRESAS CRONOMETRADORAS

Póñoas por orde de mellor a peor para min, e so podo opinar cas que participei.

A mellor que probei de largo ChampionChipNorte. Os chips son os máis cómodos, a web vese como a máis profesional, da seguridade anotarse a través dela, logo inclúen un maior número de datos, o video. Pero bueno, entereime que son carísimos. Que a carreira sexa con eles para min é un punto positivo. Gústame. Compreilles ademáis o chip amarelo.

Emesport está ben e da sensación de profesionalidade tamén, da seguridade apuntarse con eles. Moi bo o mail indicando o posto de chegada. Como negativo deles valoro que os chips son pouco cómodos e incluso poden facer dano de non poñerse de todo ben. A verdade é que son moi bos e non están lonxe de ChampionChipNorte

FGAtletismo está ben, os chips nos dorsais son cómodos e un síntese seguro na pasarela de pago tamén. Como contra, na carreira de Cambre houbo xente sen resultado... así que parece que iso de que teñen problemas de cronometraxe (que ao final é o máis importante) é algo certo.

Cronotec da pouca seguridade anotarse a través da súa web, que se ve moi pouco profesional (por exemplo unha empresa que quera dar aspecto de seriedade non pode ter como contacto un mail nun dominio gratuito, neste caso gmail). Quitarlle o fondo negro xa foi un acertiño
Running4ever

Maratoniano
Maratoniano
20/05/13
100 Carreiras
25 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Set 2015, 22:22
Asunto: Re: EMPRESAS CRONOMETRADORAS

Para mi el duelo de este año en cuanto a cronometraje se refiere, fue el de championchip (el campeón), contra emesports (el aspirante).

Emesports este año entro fuerte, de las carreras en que he participado la mayoría las cronometró esta empresa. Se nota que le ponen ganas, el despliegue que montaron en la nocturna de Santiago (santyago) fue impresionante, llevaron de todo, tenían 3 camiones y más personal que correos casi..., y el espeaker menudo showman, que motivación, solo le faltaba bailar. Personalmente la única pega que le pongo es la tarjeta en el pie, se me hace algo incomoda para poner en los cordones, solo la ato por un borde y me va dando botes. Y luego esta la rapidez en colgar los resultados, claro está.... en eso championchip es la lider.


Championchip.... que decir del mitico chip amarillo de championchip que tantas alegrias nos ha dado. Este año lo tuve casi parado. Sera por el precio que cobran por cronometrar supongo; emesports y cronotec le han comido muchas carreras. Lo que más me gusta es que el chip es muy comodo y es personal (el amarillo), y luego que en tu perfi de usuario quedan guardados todos tus resultados de las carreras que has corrido, tienes acceso a ellos con un clic.

PD: menudo estudio de mercado tienen aqui con nuestras opiniones eh!!!, jajajajajajj, y gratis...
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 09 Set 2015, 23:11
Asunto: Re: EMPRESAS CRONOMETRADORAS

Muy bien explicado compañero.Al igual que tú,el chip amarillo es más cómodo que la minitarjeta.Y los resultados que te queden de por vida en tu perfil,otro puntazo.
Pero por ambiente y por darle ese toque especial a las carreras,vence emes por décimas.Aunque estan ambos muy parejos la verdad.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 10 Set 2015, 4:38
Asunto: Re: EMPRESAS CRONOMETRADORAS

emesports son os que levan o camión da panorama non?

a min gústame o sistema do chip no dorsal (a veces non teño onde agarrar o chip ou tarxeta) que creo que teñen varias empresas, polo demáis non teño queixa con calquera. Bueno si, que lle den a volta ao casete, que estou pelín aburrido de Thunderstruck Demo sorrindo
As webs poden gustar unhas ou outras pero un formulario é un formulario, e con ningunha tiven problemas para realizar inscricións ou pagos.

Os tempos na web dame igoal se están "hoxe" ou "mañá", pero pensaba que todos gardaban os datos para sempre no historial. Pensando

edito: agora que sacades o tema, son o único que ten problemas co contrasinal da carreirasgalegas? No hai manera chico Muro , cada pouco teño que restaurar o contrasinal pois non me acepta o que lle poño

-- Chámame "ghose"
eumealto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/02/14
12 Carreiras
483 Mensaxes
Muras
Respostar citando Envío Xov, 10 Set 2015, 10:12
Asunto: Re: EMPRESAS CRONOMETRADORAS

De ChampionChip gústame todo menos o xeito de publica-las clasificacións na web, sen posibilidade de descargar PDF como fai a Federación. Para min este xeito é moito máis lexible, e unha vez descargado tes a seguridade que nun futuro non van a desaparecer.
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
941 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 10 Set 2015, 10:47
Asunto: Re: EMPRESAS CRONOMETRADORAS

papero escribió:
Yo prefiero championchip y no emesports por varios motivos:
- Me resulta mas facil anotarse a las carreras.
- El video de meta.
- Los resultados quedan guardados y accesibles por varios años, en Emesports a los 3 meses ya no aparecen.

En contra championchip es que algunas de las personas que realizan los cronometrajes son bastante despotas, no todos, pero...

Exacto. Y añado:

Rapidez en los resultados y formato del chip.

lestrove escribió:
Emesport no tiene nada que envidiar a Champion.Además el primero tiene una mejor página web que el segundo.
¿Mejor web? Pensando Busca resultados de hace unos meses, a ver que tal... O filtrar según la modalidad de la prueba.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 10 Set 2015, 11:42
Asunto: Re: EMPRESAS CRONOMETRADORAS

Si,mejor web. Satisfecho
Entro,quiero localizar una determinada carrera,Dios mio,tengo que hacer numeros para encontrarla.
En Emes entras,y ya aparecen todas de golpe.
Es mi humilde opinión.No por ello mejor.
petro

Novo foreiro
Novo foreiro
29/03/12
0 Carreiras
32 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Xov, 10 Set 2015, 14:17
Asunto: Re: EMPRESAS CRONOMETRADORAS

Me quedo con Championchip, el amarillo es de largo el más cómodo, Emesport muy bien también y el chip-dorsal da problemas
mario.R

Montañés
Montañés
15/01/11
240 Carreiras
322 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Xov, 10 Set 2015, 16:38
Asunto: Re: EMPRESAS CRONOMETRADORAS

Na miña humilde opinión valoro moito as empresas cronometradoras que sacan pronto os resultados,hai algunha por ahí, q prefiero non citar que acostuma a sacalos a partir das 23:00 da noite,cousa que desmotiva bastante.
Juanponte

Novo foreiro
Novo foreiro
1/10/11
1000 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 10 Set 2015, 17:01
Asunto: Re: EMPRESAS CRONOMETRADORAS

A mi de championchip me falta que añadan otro sistema de pago diferente a la tarjeta para los que no tenemos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos