anarky escribió: |
Eu estou na situación contraria, xa estou inscrito pero fáltame perfilar os detalles da viaxe, así que estou aberto a suxerencias de hoteis, kalandraka . Agora mesmo estou fastidiando dunha rodilla que me dá que non me vai deixar correr un tempo, pero espero estar listo para febreiro e descubrir de primeira man esta maratón. PD: TORIMAN, parece que nos decantamos polos mesmos maratóns, pq eu tamén estiven en Barcelona e agora toca Sevilla |
anarky escribió: |
Eu estou na situación contraria, xa estou inscrito pero fáltame perfilar os detalles da viaxe, así que estou aberto a suxerencias de hoteis, kalandraka . Agora mesmo estou fastidiando dunha rodilla que me dá que non me vai deixar correr un tempo, pero espero estar listo para febreiro e descubrir de primeira man esta maratón. PD: TORIMAN, parece que nos decantamos polos mesmos maratóns, pq eu tamén estiven en Barcelona e agora toca Sevilla |
TORIMAN escribió: |
Pues parece que si, Anarky!! Nos vamos siguiendo los pasos mutuamente Yo para este año había pensado en probar alguno fuera de España, pero como estoy estrenando reciente paternidad, al final me decanté por algo más cercano, aunque haya avión de por medio, y como Valencia al ser en Noviembre se me hacía muy largo el año, me decidí por Sevilla, bastante llanito según dicen.... Yo aún no tengo ni inscripción, ni hotel, ni billetes de avión.... a ver si en las próximas semanas empiezo a cerrar temas.... Por no tener, a día de hoy no tengo ni claro el plan de entreno... |