Mar, 09 Out 2007, 23:45
Asunto: Variación.
Somos populares, todos somos populares, salvo Nimo, e poucos máis, TODOS somos populares, explícome:
O 95% por cento das carreiras apróximadamente ten un cariz claramente competitivo: contra a nosa marca en 10.000.- metros, contra a nosa marca en 21.095 metros, contra a nosa marca en 42.195 metros, contra a nosa marca no ano anterior do San Martiño, da Volta á Muralla, ou da Pedestre de Compostela. Contra ese corredor que coñecemos porque compartimos ritmos, respiración e costas en moitas carreiras, contra os nosos temores, contra as nosas aspiracións... sempre competindo: o cal non está nada mal, porque o ser humano está marcado polo espíritu de superación, pola procura dos límites e por manter un nivel moi digno ao chegar a unha idade determinada.
Dito o anterior, é fermoso que nalgunha prova poñamos o espíritu de equipo como primeira prioridade (sen deixar de correr coma un condenado), fomentemos a aportación xenerosa dos máis e dos menos rápidos: todos contamos, todos aportamos. Despois de ter corrido centos de provas en tódalas distancias, sempre en solitario, a experiencia dos relevos pareceume fermosa, solidaria xenerosa, e igualitaria.
Eu fun doblado por un membro dun equipo de lebres: pero o meu equipo fixo un tempo moi digno de 3:37 minutos. De feito eu no primeiro maratón que corrín levoume 4 horas e 9 minutos (32 máis)
Por tanto, xunto as ducias de carreiras que temos no calendario para nos provar, é moi benvida unha prova deste tipo: cos seus defectos que os tuvo. Ben é certo que ao ser a I Edición debemos ser benévolos na análise e avaliación.
E non vou contar a comida posterior de 25 membros do Pato Blanco, onde o equipo saiu claramente fortalecido, compartindo mesa e mantel xente do Pambre, Grixó e Rubiás (Ramirás) de Ourille, Ledime e San Martiño do Mes (Verea), Vilanova, Mourillós e Celanova (Celanova), O Freixo (Outes), Noia (a do Berberecho), Alenza (Castro Caldelas), Doniz (Cartelle), Cedeira (a dos percebes), Lugo (a da Muralla), Ourense capital, Serois (A Limia), Cortegada,... Isto é o realmente importante.