Foros ›
Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Out 2007, 16:48
Asunto: que fuiste la primera chica!!!!

REZETKA......di también que fuiste la primera chica de la clasificación individual de mujeres!!!!!...no seas modesta!!!!ejejjejejejjejejeje
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Lun, 08 Out 2007, 23:16
Asunto:

CÃ?MO MOLAN OS RELEVOS!!!, creo q corrín máis rápido (que non é demasiado) q si fora só...
O Martín Fiz este como unha moto ía, que bárbaro...
O recorrido por onde corremos os ourensáns d.p.m., o malo é que os daiquí non somos moito de animar, había moi pouca xente e case ninguén animando Disimulando
O de dar 3 voltas ao recorrido bueno, por relevos ben e correndo aínda menos mal, PERO ANDANDO!!!!... eu creo q sería mellor buscar outros ríos ou zonas para chegar á distancia total, como propuxeron por ahí atrás. Os relevos póñense en 2 ptos diferentes e punto...
Resumindo, bonita carreira, mellorable en datas e recorrido, para o meu parecer.
Por certo creo q eran algo máis que 42,195 m.
Noraboa REZETKA e aos demáis participantes e gañadores.
Edito: Noraboa á organización, non hai queixas
faraon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/06
0 Carreiras
103 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Out 2007, 23:38
Asunto:

Eu tamén fun dos que corrín a maratón por relevos. En principio pareceume simplemente unha boa idea para contar con mais participación, pero hai que recoñecer que é algo moi novedoso , que crea un gran ambente e se fai unha carreira do mais divertido; tamén axuda a que o noso deporte , que peca ás veces de individualista se faga un pouco mais solidario e de equipo. Eu creo que salvo un par de equipos que se fixeron claramente para vencer ( e teñen todos os meus respetos...) os demais formámolos entre os amigotes que corremos xuntos coa única intención de pasar un bo rato...algo que está moi ben.
Canto a organización personalmente non teño queixa e espero que esta sexa só a primeira de moitas edicións da carreira, pero sempra hai un PERO:
Teño entendido que incumpliro as súas propias bases que constaban na inscripción e non deron os premios por categorías os atletas que os gañaron . Aínda que pode non parecer criticable, ou si? creo que a todos se nos esixe ser escrupulosos no cumprimento das normas, todos tivemos que pagar os 10 euriños antes de correr e pasar co chip polos puntos establecidos para aparecer na clasificación...creo por tanto que debemos esixir da organización que cumpla os seus compromisos cos atletas que gañaron as súas categorías e que se disculpe publicamente.

Avergoñado
Northern

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/11/06
0 Carreiras
567 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 09 Out 2007, 0:21
Asunto:

Linneo escribió:
CÃ?MO MOLAN OS RELEVOS!!!, creo q corrín máis rápido (que non é demasiado) q si fora só...

Abraiado .... a mí me gustaría saber qué pensaban los que hacían la maratón completa cuando les adelantabáis los "refrescados"..... si hubiéseis recorrido 21097 sería otra cosa no Pregunta y ya que es por relevos por qué no 30000 metros ó más ?

Linneo escribió:

O Martín Fiz este como unha moto ía, que bárbaro...

Cuánto hizo ? Me parece que como invitado sólo hacía 5000 metros Pregunta

Linneo escribió:

O recorrido por onde corremos os ourensáns d.p.m.,

d.p.m. Pregunta arena que no tierra (no vale cualquier zapatilla), bacheado, mal peraltado, un piso irregular joroba tobillos, un incordio para los peronéos, un desastre de piso para los isquio y lumbares.....el entorno d.p.m. pero mejorable, ahora lo que es el piso una p.m. Demo sorrindo

Linneo escribió:

o malo é que os daiquí non somos moito de animar, había moi pouca xente e case ninguén animando Disimulando

Abraiado

....y aquí me paro, traducir gallego me puede Razz

Saludos
Lucho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/02/06
0 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 09 Out 2007, 11:18
Asunto:

ENHORABUENA a todos los participantes; la verdad es que para mi hizo el día perfecto para correr, algo de fresco, nada de viento y sin sol . Ha sido una carrera muy bonita y el recorrido muy vistoso. Llegué hasta el km. 28 y ahí lo dejé que era más o menos lo que tenía pensado, auqnue me dio mucha pena quedarme "a medias" .

Creo que esta carrera puede tener futuro y que es buena idea lo de compaginar maratón y maratón de relevos, aunque solo sea por lo novedoso y que por ello puede atraer a más gente.

Es cierto que la superficie, como dice Northern, no es la ideal porque no es del todo regular (y así no se puede homologar oficialmente la carrera)pero es más blanda que baldosa o piedra. Imagino que el circuito ideal sería hacer más km. por la ciudad (como en la San Martiño) y después empalmar con el Miño y hacer Vuelta y media.

Y por cierto creo que Martín Fiz hizo una posta entera (14 km) como cualquier relevista no??

Saludos
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Mar, 09 Out 2007, 12:15
Asunto:

Lucho escribió:

Y por cierto creo que Martín Fiz hizo una posta entera (14 km) como cualquier relevista no??
Así é, quedou 1º no 1º relevo, non sei o tempo.
Por certo non estaba mal controlar co chip o tempo nas zonas de relevo.
Saúdos
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Mar, 09 Out 2007, 23:45
Asunto: Variación.

Somos populares, todos somos populares, salvo Nimo, e poucos máis, TODOS somos populares, explícome:
O 95% por cento das carreiras apróximadamente ten un cariz claramente competitivo: contra a nosa marca en 10.000.- metros, contra a nosa marca en 21.095 metros, contra a nosa marca en 42.195 metros, contra a nosa marca no ano anterior do San Martiño, da Volta á Muralla, ou da Pedestre de Compostela. Contra ese corredor que coñecemos porque compartimos ritmos, respiración e costas en moitas carreiras, contra os nosos temores, contra as nosas aspiracións... sempre competindo: o cal non está nada mal, porque o ser humano está marcado polo espíritu de superación, pola procura dos límites e por manter un nivel moi digno ao chegar a unha idade determinada.

Dito o anterior, é fermoso que nalgunha prova poñamos o espíritu de equipo como primeira prioridade (sen deixar de correr coma un condenado), fomentemos a aportación xenerosa dos máis e dos menos rápidos: todos contamos, todos aportamos. Despois de ter corrido centos de provas en tódalas distancias, sempre en solitario, a experiencia dos relevos pareceume fermosa, solidaria xenerosa, e igualitaria.
Eu fun doblado por un membro dun equipo de lebres: pero o meu equipo fixo un tempo moi digno de 3:37 minutos. De feito eu no primeiro maratón que corrín levoume 4 horas e 9 minutos (32 máis)

Por tanto, xunto as ducias de carreiras que temos no calendario para nos provar, é moi benvida unha prova deste tipo: cos seus defectos que os tuvo. Ben é certo que ao ser a I Edición debemos ser benévolos na análise e avaliación.

E non vou contar a comida posterior de 25 membros do Pato Blanco, onde o equipo saiu claramente fortalecido, compartindo mesa e mantel xente do Pambre, Grixó e Rubiás (Ramirás) de Ourille, Ledime e San Martiño do Mes (Verea), Vilanova, Mourillós e Celanova (Celanova), O Freixo (Outes), Noia (a do Berberecho), Alenza (Castro Caldelas), Doniz (Cartelle), Cedeira (a dos percebes), Lugo (a da Muralla), Ourense capital, Serois (A Limia), Cortegada,... Isto é o realmente importante.
etuxia

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/09/06
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Out 2007, 19:35
Asunto:

Hola a todos como van esos entrenos.
Eu estou contento xa que despois dun ano sin participar nunha carreira este domingo debutei, e penso que dunha maneira notable moito mellor do que eu pensaba.
Levo entrenando desde hai dous meses con moito medo xa que non quería recaer da lesión de rodilla, o final uns compañeiros convenceronme de correr a maratón por equipos e animeime.
O final quedamos no posto 12º e non no lo creíamos, para nos era imposible.
Por certo sabedes cantos km tiña o primeiro relevo, a min non me pareceu que tivese os 14 km, ou si.
Un saudo e espero vervos na San Martiño.
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Mér, 10 Out 2007, 21:34
Asunto:

1º relevo 13,5 Km (googleearth)
2º relevo 14,3 Km (forerunner)
3º relevo 14,7 Km (fore+earth)
Máis ou menos, total saen 42,5 Km +/- X metros, non sei o error
Chau
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2007, 10:17
Asunto:

Buenas. Al final complete el maraton. Ritmo tranquilo y suave todo el rato y no forzando cuando adelantaban los de relevos. Lo mejor de todo fueron las buenas sensaciones que tuve, el masaje que me dieron dos fisioterapeutas/masajistas ya que ayudo muchisimo en a recuperacion. Ahora toca empezar otro vez para proximos objetivos.

Saludos a tod@s.
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
276 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2007, 17:29
Asunto:

NORTHERN ,para que o saibas , 6 compañeiros patos blancos que participaron no teu denostado marathon por relevos acaban de regresar de Amsterdam con unhas actuación mais que salientables, entre eles os foreiros CELANOVA (sub 4) e BUBELA ( sub 3 )

FORTITUDINE VINCIMUS

ALL THOSE MOMENTS WILL BE LOST IN TIME,LIKE TEARS IN RAIN

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos