Foros ›
Dor planta pe dereito. Posible FascitisPantar
Foros de debate / Lesiones, salud y alimentación
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Xov, 08 Out 2015, 19:22
Asunto: Dor planta pe dereito. Posible FascitisPantar

Escribo por recibir algún consello, pois aínda non o teño moi claro.

O luns o levantarme, me empezou unha dor na planta do pe dereito, non moi forte, pero si molestas. Tamén un pouco o talón de Aquiles.
Tiña cita co fisio, e non lle dou importancia, que esperase.
O luns, martes e mércores, so fixen elíptica. E o martes e mércores masaxei un pouco co unha pelota de tenis.
Hoxe saín a probar a trotar algo livián e dei volta pois sentín molestias, e o enfriar a dor empeorou.

En teoría estaría disposto a parar unha tempada, pero quería ir dentro de 10 días a media de Pontevedra, é despois parar o que faga falta.

¿Como mellorastedes vos desa lesión? ¿Cómo tratala? ¿Se fago elíptica e bici, perdo a forma para dentro de 10 días?

O Martes teño fisio, é esta vez espero que me diga algo máis en serio.
Todo consello será agradecido. Moi feliz
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1312 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 08 Out 2015, 19:45
Asunto: Re: Dor planta pe dereito. Posible FascitisPantar

Sanmikel, se ademáis de ter molestias na pranta do pe, tamén notas algo no talón ou por detrás no tendón dubido que sexa unha fascite, posiblemente a orixe desa dor sexa outra zona e o teu fisio seguro que da ca solución.
matogrosso

Multimedia
Multimedia
24/07/09
101 Carreiras
1348 Mensaxes
Aquae Urente
Respostar citando Envío Ven, 09 Out 2015, 6:50

Yo tuve Fascitis en el pie derecho a consecuencia de una semana de excesiva carga de kilómetros y ejercicios, sentadillas principalmente.
Estaba también pensando en llegar super a tope a una carrera concreta y el pie se rebeló con un dolor que casi no me dejaba apoyar el talón en el suelo. Muy incapacitante.
Paré porque no había más narices(no podía correr ni un metro)...10 días faltaban también y no se fue el dolor por completo hasta el día después de la carrera. Disimulando
Pero bueno yo paré por completo. Piensa que ya habrá otras MM de Pontevedra, que a lo mejor no vale la pena correr el riesgo de que pueda cronificarse.
Que la fascitis es muy p...

Homo homini gallicus canis
SECUN

Novo foreiro
Novo foreiro
27/03/12
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Out 2015, 7:48

Corrí en 2013 la C.P. de San Xoán de Piñeiro sin ningún problema físico ni durante la carrera ni después de ella; pero el día siguiente al levantarme no podía poner un pie en el suelo. En principio pensé en una fascitis plantar y así fue, lo confirmaron dos traumatólogos en meses posteriores, la curé con ejercicios físicos apropiados (más o menos los que aconsejan en las w) que aún sigo haciendo por precuación de vez en cuando. A los cuatro meses empecé de forma muy moderada con diversas actividades físicos de running.
Espero que lo que te pasa no sea nada importante, pero creo que debe de ser la maldita fascitis plantar, en principio te recomiendo descanso e inicio de ejercicos apropiados y esperar decisión médica. A mí con 62 años me llevó cuatro meses curarla, y debí de iniciar las actividades físicas muy pronto o fuerte, porque a partir de ahí tuve y sigo teniendo problemas en el tendón de Aquiles de la misma pierna.
En principio te aconsejo parar.
Te deseo uerte.
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
530 Carreiras
1630 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Out 2015, 8:04

El mejor consejo, aunque es duro: parar de inmediato para recuperarse lo antes posible. Ánimo y a luchar.
gonzalorq

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/04/13
0 Carreiras
94 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 09 Out 2015, 8:40

Ánimo San Mikel! Sobre a lesión non te vou aconsellar porque para iso están os profesionais. Pero por experiencia propia digoche que hai máis carreiras, renunciar a unha é un problema si o tomamos á tremenda pero en realidade haberá outra MM Pontevedra 2016 e seguro que chegarás máis forte do que chegas á 2015.

De tódolos xeitos eu si fose ti, iría o fisio ou o profesional mellor cualificado o que teñas acceso cuanto antes e lle faría estas preguntas a él. Si non te molesta facendo elíptica pois supoño que non te fará mal, pero si tes dor eu pararía de inmediato. E si nestes días recuperas e non hai prescripción médica que diga o contrario eu correría.

O de perdela forma, en dez días non creo que vaias a perdelo traballo de meses.

Dar ejemplo no es la principal manera de influir sobre los demás; es la única manera.
Albert Einstein
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 09 Out 2015, 14:25

Mi lesión no es nada parecida. Es en los isquios pero estoy de acuerdo con el consejo que te dan. Cuando me dió, estaba muy en forma. Seguí una semana más para correr la lugo monumental pese a que esa semana ya me había avisado. Y ya no hubo forma.

Resumen de lo comentado: Carreras y oportunidades para hacer tiempos tendrás muchos. Vale más prevenir y así la recuperación será bastante más rápida.

Espero que te mejores.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 10 Out 2015, 8:51

Grazas, moitas grazas, aínda que son variadas as opcións que me dades.

Onte fun o fisio o final, e en principio so parece unha inflamación leve da planta, e un poouco do talón. Me tocou sesión lixeira, e a verdade e que me calmou. Depois de falar co fisio, non vou correr nada toda a semán, so elíptica e bici. E de aquí a Domingo xa se verá, non o teño claro.
Empezo a facer exercicios e os estiramentos que me dixo o fisio.

Facendo elíptica e bici non doe nada. Veremos como transcorre a semán.
Se teño molestias non farei a Media, aínda faltan 8 días.

Grazas por os consellos.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1312 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 11 Out 2015, 17:59

Eu cansareime de insistir e poida que me volva pesado jajja, pero na miña opinión o 80% destas lesións son mal diagnotsicadas e paramos de correr sen ter motivo.
Teño tido dolor no pe, tibia etc de non poder casi camiñar, e o día seguinte ou mesmo día despois de traterme adestrar normalmente, a outra opción era parar de correr claro, pero case sempre existe un orixe que crea esa molestia, e poucas veces é na propia zona, ter un bo profesional de man que de coa solución é a clave.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 11 Out 2015, 22:01

mac-ray escribió:
Eu cansareime de insistir e poida que me volva pesado jajja, pero na miña opinión o 80% destas lesións son mal diagnotsicadas e paramos de correr sen ter motivo.
Teño tido dolor no pe, tibia etc de non poder casi camiñar, e o día seguinte ou mesmo día despois de traterme adestrar normalmente, a outra opción era parar de correr claro, pero case sempre existe un orixe que crea esa molestia, e poucas veces é na propia zona, ter un bo profesional de man que de coa solución é a clave.

Me apunto a unha recomendación por Vigo e arredores, e un agradecemento.. Rezar
Por privado....
Levo un tempo buscando alguen de confianza e estable. Moi feliz
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1312 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 12 Out 2015, 20:59

Non controlo moito a zona de Vigo nese sentido, pero informome de alguén de confianza e douche a miña opiniòn e contacto por privado.
mateotn

Maratoniano
Maratoniano
27/11/13
0 Carreiras
1524 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 15 Out 2015, 15:47

En la calle Benito Corbal de Pontevedra tienes a Hugo Ogando. Ex trialeta y fisio de ciertos deportistas de nivelazo. Recomendable.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos