Foros ›
XXXVIII Carreira Pedestre Popular de Santiago
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Ven, 23 Out 2015, 7:36
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Pedestre Popular de Santiago

Non é normal que os pequenos teñan que pagar os 3 eurazos igual cos maiores, non me parece nada ben. Non sei doutra carreira na que teñan que pagar os menores.
De todos os xeitos disfrutaremos a tope o domingo polas rúas de Compostela, vémonos!!!

"Há sítios no mundo que são como certas existências humanas: tudo se conjuga
para que nada falte à sua grandeza e perfeição. Este Gerês é um deles."

Miguel Torga, Diário VII
jaimec

Maratoniano
Maratoniano
29/08/10
0 Carreiras
238 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Out 2015, 7:59
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Pedestre Popular de Santiago

Alguien puede informar sobre el tema de las duchas, ¿funciono bien en años anteriores? ¿hay muchas colas?
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5734 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Out 2015, 8:01
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Pedestre Popular de Santiago

Esta carrera será muy especial. Antes del pistoletazo d salida todos podremos recordar a un compañero de todos nosotros, q estaba anotado, pero ya no podremos verlo. Contigo estará nuestro pensamiento amigo, antes, durante, y al acabar la carrera. Hasta siempre, Fer.
eumealto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/02/14
12 Carreiras
483 Mensaxes
Muras
Respostar citando Envío Ven, 23 Out 2015, 8:30
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Pedestre Popular de Santiago

yomismo escribió:
Esta carrera será muy especial. Antes del pistoletazo d salida todos podremos recordar a un compañero de todos nosotros, q estaba anotado, pero ya no podremos verlo. Contigo estará nuestro pensamiento amigo, antes, durante, y al acabar la carrera. Hasta siempre, Fer.

Pónseme a pel de galiña velo na lista de inscritos e con dorsal asignado, igual que comprobar que hai apenas un mes compartimos carreira en Boimorto (Bueno, compartir é un decir, que el quedo de 4º e eu de 103º) Non o coñecía persoalmente pero consideroo coma un colega máis de toda esta gran familia que formamos os que nos gustan as carreiras. Un gran abrazo e o meu máis sentido pésame ós seus amigos compañeiros e familiares.
lucusrunner

Maratoniano
Maratoniano
20/08/09
0 Carreiras
659 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Ven, 23 Out 2015, 9:55
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Pedestre Popular de Santiago

Al final dan un día espléndido, por lo que aprovecharé para ir después de la carrera a Pobra do Caramiñal
¿me podéis decir donde se ubican las duchas y donde se puede dejar una mochila para irte a duchar después de la carrera ?

gracias
Zuecoveloz

Novo foreiro
Novo foreiro
24/09/15
0 Carreiras
17 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Out 2015, 11:27
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Pedestre Popular de Santiago

lucusrunner escribió:
Al final dan un día espléndido, por lo que aprovecharé para ir después de la carrera a Pobra do Caramiñal
¿me podéis decir donde se ubican las duchas y donde se puede dejar una mochila para irte a duchar después de la carrera ?

gracias

Lo puedes leer en el Reglamento de la carrera:

Pabellón de Santa Isabel en Galeras y el de Lorenzo la Torre

Saludos!!
Zuecoveloz

Novo foreiro
Novo foreiro
24/09/15
0 Carreiras
17 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Out 2015, 11:30
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Pedestre Popular de Santiago

jaimec escribió:
Alguien puede informar sobre el tema de las duchas, ¿funciono bien en años anteriores? ¿hay muchas colas?

A mi también me interesa, alguien nos puede informar de como funcionaron el tema de duchas en años anteriores? ¿Hay muchas colas?
Matveiev

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/08/07
0 Carreiras
303 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Ven, 23 Out 2015, 11:55
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Pedestre Popular de Santiago

Ostras, acabo de alucinar con la noticia del fallecimiento de Fernando Abad :-(.
Coincidí por primera vez con él en el duatlon cross de Vimianzo en el 2014 y efectivamente fue 4 de la general y primer senior en Boimorto.
Mi más sincero pésame desde aquí a sus familiares y que descanse en paz.
Me gustaría si es posible que se le rindiese un pequeño homenaje con un minuto de silencio el domingo antes de la salida.
Pabaca

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/11/14
2 Carreiras
55 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Out 2015, 12:25
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Pedestre Popular de Santiago

Zuecoveloz escribió:
jaimec escribió:
Alguien puede informar sobre el tema de las duchas, ¿funciono bien en años anteriores? ¿hay muchas colas?

A mi también me interesa, alguien nos puede informar de como funcionaron el tema de duchas en años anteriores? ¿Hay muchas colas?

O ano pasado non había moita cola cando fun eu, co fría que saía a auga rápido se alixeira o tema.
PacoKipketer

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/09/15
0 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Out 2015, 13:35
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Pedestre Popular de Santiago

Pabaca escribió:
Zuecoveloz escribió:
jaimec escribió:
Alguien puede informar sobre el tema de las duchas, ¿funciono bien en años anteriores? ¿hay muchas colas?

A mi también me interesa, alguien nos puede informar de como funcionaron el tema de duchas en años anteriores? ¿Hay muchas colas?

O ano pasado non había moita cola cando fun eu, co fría que saía a auga rápido se alixeira o tema.

jajaja ya te digo caralloooo
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5734 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Out 2015, 14:31
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Pedestre Popular de Santiago

Matveiev escribió:
Ostras, acabo de alucinar con la noticia del fallecimiento de Fernando Abad :-(.
Coincidí por primera vez con él en el duatlon cross de Vimianzo en el 2014 y efectivamente fue 4 de la general y primer senior en Boimorto.
Mi más sincero pésame desde aquí a sus familiares y que descanse en paz.
Me gustaría si es posible que se le rindiese un pequeño homenaje con un minuto de silencio el domingo antes de la salida.

Cuento con que se hará.
tomatecolorado

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/07/13
0 Carreiras
869 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Out 2015, 15:04
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Pedestre Popular de Santiago

Pabaca escribió:
Zuecoveloz escribió:
jaimec escribió:
Alguien puede informar sobre el tema de las duchas, ¿funciono bien en años anteriores? ¿hay muchas colas?

A mi también me interesa, alguien nos puede informar de como funcionaron el tema de duchas en años anteriores? ¿Hay muchas colas?

O ano pasado non había moita cola cando fun eu, co fría que saía a auga rápido se alixeira o tema.

Y hace 2 años en Santa Isabel más de lo mismo... El agua helada pero bueno, así recuperas antes Silbar Silbar Silbar
Yo esta vez ya voy metalizado para eso...
lucusrunner

Maratoniano
Maratoniano
20/08/09
0 Carreiras
659 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Ven, 23 Out 2015, 15:14
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Pedestre Popular de Santiago

ok, para los que no conocemos Santiago, distancia a las duchas desde la meta y donde podemos dejar la mochila

gracias
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Out 2015, 18:12
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Pedestre Popular de Santiago

Al de santa Isabel llegas en 10 minutos andando ,nosotros lo que hacemos es dejar la mochila en el coche hay un parquin al lado del Pabellon(es de pago pero es q ese día es difícil encontrar donde aparcar.
Pabellon de Sta Isabel en calle galeras .espero haberte ayudado
joselug

Maratoniano
Maratoniano
13/09/09
170 Carreiras
425 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Ven, 23 Out 2015, 19:26
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Pedestre Popular de Santiago

eumealto escribió:
yomismo escribió:
Esta carrera será muy especial. Antes del pistoletazo d salida todos podremos recordar a un compañero de todos nosotros, q estaba anotado, pero ya no podremos verlo. Contigo estará nuestro pensamiento amigo, antes, durante, y al acabar la carrera. Hasta siempre, Fer.

Pónseme a pel de galiña velo na lista de inscritos e con dorsal asignado, igual que comprobar que hai apenas un mes compartimos carreira en Boimorto (Bueno, compartir é un decir, que el quedo de 4º e eu de 103º) Non o coñecía persoalmente pero consideroo coma un colega máis de toda esta gran familia que formamos os que nos gustan as carreiras. Un gran abrazo e o meu máis sentido pésame ós seus amigos compañeiros e familiares.

Que está carreira sirva de homenaxe para ese compañeiro. Unha forte aperta para os seus achegados. D. E. P.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos