Foros ›
Trail Terra da Auga - Mondariz (25/10/2015)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Xistra

Novo foreiro
Novo foreiro
29/06/15
0 Carreiras
22 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 23 Out 2015, 18:41
Asunto: Re: Trail Terra da Auga - Mondariz (25/10/2015)

Parece que o sábado pode chover, pero que o domingo está bo para correr. Creo que o imos pasar moi ben os que axudamos a marcar e os que corredes. Unha proba que pinta moi ben.
Sorte e a pasalo ben... que diso se trata!!
Trailmontea

Novo foreiro
Novo foreiro
1/09/15
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Out 2015, 21:48
Asunto: Re: Trail Terra da Auga - Mondariz (25/10/2015)

Ya están las clasificaciones.

Clasificaciones
Trailmontea

Novo foreiro
Novo foreiro
1/09/15
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Out 2015, 22:04
Asunto: Re: Trail Terra da Auga - Mondariz (25/10/2015)

Nuestro agradecimiento a todos los participantes en el Trail Terra da Auga, esperamos que aquellos corredores que se vieron afectados por la falta de refuerzo de personal en un cruce de carrera acepten nuestras disculpas.
Queremos mostrar nuestra repulsa y desprecio a esos otros usuarios del monte, que se dedican a quitar y cambiar cintas antes y durante el desarrollo de las carreras, y que provocaron la demora en la llegada al control de ese punto, desluciendo un prometedor día de Trail y volviéndolo en algo desagradable para algunos corredores y organización.

Gracias por vuestra participación y comprensión.
Gondomar

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/09/11
30 Carreiras
762 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Out 2015, 22:50
Asunto: Re: Trail Terra da Auga - Mondariz (25/10/2015)

En primer lugar algo que quiero destacar es los animos de los hombres de los quats y los voluntarios de los avituallamientos,el recorrido precioso.
Por otro lado,yo soy uno de los que se perdio en el km 9 y me encontre con otros 2 corredores perdidos,el motivo la falta de una cinta ya que era un sendero en el que habia que girar a la derecha por un terraplen y la cinta apenas se veia y deberia haber una cinta larga que corte el sendero por el que segui yo y me obligo a hacer 3km extra.este fallo no creo que fuera por que otros pseudocorredores o gente quito las cintas ya que a lo largo se los primeros 20km vi este fallo muchas veces.
Por otro lado algo que me dejo descontento es que en el reglamento de la pagina ponia que cada 5km habria un cartel indicando punto quilometrico,que en esta carrera solo vi 3, y avituallamiento que al final no fue cada 5km. Y lo que considero peor es el fallo de la distancia que al parecer el desfase fue muy grande desde 7km a 11km que indican otros. En mi caso en total hice 49km entre el desfase y el fallo de la cinta.

Pese a esto gracias por dejarme acabar la carrera y una mencion especial al dorsal 000 Fabian que me acompaño a partir del km 13 y me ayudo en los tramos dificiles y me apoyo toda la carrera.Gracias
mauxo

Novo foreiro
Novo foreiro
22/05/14
1 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Out 2015, 22:59
Asunto: Re: Trail Terra da Auga - Mondariz (25/10/2015)

Bueno una primeira vez sempre se cometen fallos, hai que millorar aspectos, e sobre todo se son 35 km, son 35 km, no casi 42¡¡¡. A sinalización en bastantes cruces escasa, os avituallamientos non se correspondia co que puña no regulamento e estes eran algo escasos os primeiros, so había auga. Un trail por esa zona , non se pode facer un día de caza, hubo cans que morderon os corredores, hubo tiros de cazadores na subida o Coto de Eiras.
Hay que anotar os comentarios dos corredores que somos os que facemos a carreira, reflexionar, e non voltar a cometer erros, saudos
Trailmontea

Novo foreiro
Novo foreiro
1/09/15
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Out 2015, 23:19
Asunto: Re: Trail Terra da Auga - Mondariz (25/10/2015)

Acollemos de bo grado as vosas críticas, co ánimo de mellorar está carreira que pensamos que vale a pena manter. As asociacións de cazadores foron avisadas, pero en vista do éxito nese sentido, o mais seguro é que si se volve a facer cambie a data de celebración, ainda que os que non respetan as normas establecidas non sexan os corredores.
kosoto

Maratoniano
Maratoniano
27/05/10
0 Carreiras
74 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Out 2015, 10:56
Asunto: Re: Trail Terra da Auga - Mondariz (25/10/2015)

Bo día
Non me parece un fallo establecer nun primeiro momento que hai 35 km e pasarse aos 42. Creo que esa información debe terse de antemán para que os corredores decidamos se nos interesa ou non
Sinceramente paréceme unha falta de respecto e unha tomadura de pelo
Saúdos
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Lun, 26 Out 2015, 11:06
Asunto: Re: Trail Terra da Auga - Mondariz (25/10/2015)

En primeiro lugar quero romper unha lanza en favor da organización, sendo a primeira vez, e sen saber exactamente que pasou con algunhas cintas, hai que darlle unha oportunidade.

Eu persoalmente non me confundin en ningún momento (fixen o trail), como tamen sucedeu con xente que correu o mini, si tiven muitos momentos de dudas a hora de saber si ia ben ou non, sobre todo nos 4 kilometros de pista antes do enlace das provas, pois tiña duda de si iria ben, ou iria no sentido contraio a mini, cando cheguei o enlace das provas, había ali unha parexa xoven, que confirmou que ia ben, e iso xa me deu tranquilidade, pois e o fin das cintas: confirmar que vas polo camiño certo.

O percorrido foi mui bo, exceptuando os 2km de asfalto uns 2 km antes de meta; gustoume muito os tramos de rio, as baixadas tecnicas, as subidas duras entre as grandes rochas, etc, vese que se traballou a limpeza dalguns camiños, a apertura de camiños novos, e a recuperacion de outros que tiñan que levar muitos anos sen que nadie pasara por eles,noutros facialle falta un pouco mais de limpeza, pero isto e trail, e cun percorrido tan largo, e mui dificil ter todo limpo; a xente dos cruces e dos avituallamentos, moi amables e simpaticos, ainda que votei de menos xente en algun punto conflictivo.

Pra ser a primeira edicion estuvo mui ben; a ter en conta, pra seguinte, o tema balizaxe.

Remato preguntado pola clasificacion femenina do mini trail: se a que esta colgada na web e correcta, a entrega de trofeos non se fixo ben; ainda que nos explicaron, amablemente, que hubo un pequeno lio, gustariame saber se e definitiva, pois para alguen que non esta habituada a subir o podium, facialle ilusion levar un trofeo, que o final non levou, graciñas, pro ano esperamos volver.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Lun, 26 Out 2015, 11:41
Asunto: Re: Trail Terra da Auga - Mondariz (25/10/2015)

Bueno, pois a pesar de que hoxe non son capaz de andar con normalidade e de que baixar unhas escaleiras pareceme un exercicio de maxima dificultade quero decir que sufrin moito e que polo tanto disfrutei moito. Non son habitual do trail, o meu habitat é outro, de todolos xeitos gustanme estas probas.

Perdinme unha vez e media (media é porque foi pouco tempo Guiño pero seguramente tivo que ver a miña falta de experiencia, ainda que ó mellor alguns voluntarios mais non viñan mal.

O recorrido foi precioso; de feito esta mañan ó levantarme pensaba; saberei chegar eu solo hasta o tramo do rio e os muiños Guiño .

Evidentemente tamen me dou unha maraton o GARMIN, pero bueno pola miña banda, si me volve a encaixar penso repetir.

Unha ultima cousa, para a xente que ia a pelo como min (craso error) os primeiros avituallamientos foron algo escasos; pero xa digo ese é outro erro que debo evitar.
joseantonio

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/12/11
0 Carreiras
158 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Out 2015, 13:55
Asunto: Re: Trail Terra da Auga - Mondariz (25/10/2015)

Como críticas, y que la organización se las tome como constructivas... cierto que el marcaje mejorable y así lo hablé con varios corredores: había zonas en las que había que estar super atento a la próxima baliza de lo lejos que se encontraban entre sí y el caso del cruce en las pistas es muy grave, de verdad, y es que no puede ser que llegues a un cruce y haya balizas tanto hacia derecha como izquierda. Mi compi y yo no nos lo podíamos creer... Hacia dónde vamos? Pito pito gorgorito... Decidimos que hacia la derecha y tuvimos suerte.

El resto de cosas ya se comentaron más arriba: realidad y reglamento en pocas cosas coincidieron (en avituallamientos y distancias).

Lo bueno: mucho trabajo por parte de organización se ha visto en la preparación de algunas zonas y el recorrido ha sido precioso.

Os animo a que mejoréis y que sigáis y es que la zona de Mondariz se lo merece.
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1026 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Out 2015, 14:36
Asunto: Re: Trail Terra da Auga - Mondariz (25/10/2015)

Boas, tal e como se dixo ata agora houbo cousas boas e cousas a mellorar.
No positivo o trazado (agás o derradeiro tramo de subida polo asfalto). Moi bonita a zona pegada ó rio e a dos muiños. Zonas técnicas e outras para correr maís.
No negativo o feito de que 42 kms non son 35 kms, e menos en monte onde poden supoñer facilmente 45 min maís de proba.
Tamén o mencionado anteriormente sobre a marcaxe. Poñer xunto cas cintas algúnha estaca con unha flecha marcando a dirección houbera solucionado moitos dos problemas.
Na subida principal nas zonas das rochas puxestes cordas agás,o meu modo de ver, na zona maís complicada que era xusto cando pasabas da pista a dita zona.
Recoñecer o gran traballo de desbroce que se fixo para ésta proba, para poder deixar transitables os camiños.
Penso que se mellorades certas cousas tedes unha gran proba que se podería consolidar no calendario.
Un saudo e ánimo.
Leónidas

Novo foreiro
Novo foreiro
6/11/13
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Out 2015, 9:19
Asunto: Re: Trail Terra da Auga - Mondariz (25/10/2015)

coutadastrailteam.blog...u-fin.html
Leónidas

Novo foreiro
Novo foreiro
6/11/13
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Out 2015, 9:20
Asunto: Re: Trail Terra da Auga - Mondariz (25/10/2015)

coutadastrailteam.blog...nueva.html
Pulcinella

Novo foreiro
Novo foreiro
28/10/15
0 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Out 2015, 9:43
Asunto: Re: Trail Terra da Auga - Mondariz (25/10/2015)

Eu son novo no foro, como podedes ver, pero non podo evitar entrar para comentar esta proba porque vexo actitudes moi comprensivas cunha proba que desbordou erros por todas partes co apoio (ata agora ninguén dixo nada) explícito da FGM.

Podería entender erros de balizase e de distancia como os vistos neste caso nunha organización amateur sen apoio de ningún tipo, pero unha proba que supostamente está organizada (ou supervisada cando menos) pola FGM non pode ter este tipo de erros.

En moitos lados estase a criticar a outras organizacións porque son empresas e cobran moito, e aquí se lles perdoa porque é a primeira vez que organizan un trail. Ademáis, ¿non son unha empresa? Preguntoo porque a min hai informacións que non me cadran...igual porque non sei quen son... ou porque hai informaciós opostas. No cartel existente na páxina web da FGM por que a organización corre por conta de Trak7, Concello de Mondariz e FGM. Na web da proba tamén consta como organizador Trak7, pero non atopamos en ningún lado en internet referencia a empresas con ese nome, e todo volve a remitir ao presunto clube de montaña Trak7.

Se realmente se trata dun clube, iso quere dicir que a web da FGM está sen actualizar dende hai tempo porque o famoso Trak7 non aparece...como tampouco outro do que agora me acordo e que vende por ahí que é un clube... e que organizou non unha, senón 6 probas este mesmo ano a modo de circuito mui coñecido. De ser así pediría unha actualización xa, para que os afeccionados saibamos sempre de que mans nos estamos a fiar.

Sobre o papel da FGM e dun clube que sí consta na web da FGM (o Xistra de Vigo) que presuntamente colaborou nas labores de balizaxe da carreira (suponse que seguindo os criterios técnicos que se lle presumen, como o valor na mili) teño moito que criticar xa que ó formar parte esta proba da Copa Galega e ser un clube con experiencia (os dous Trails Montes de Vigo e algunhas andainas teñen organizado, cando menos) non deron nen de lonxe a talla que se lle debería pedir a unha proba con carácter "oficial".

Solo un detalle que di moito. Se neste mesmo foro puxeron isto 5 días antes da proba

Trailmontea escribió:
Dando los últimos retoques. 6 días para la salida.
¿De verdad que os lo vais a perder...?
Solo quedan 4 días de inscripción.


¿houbo revisión do percorrido antes da proba ou quedou todo listo 5 días antes? ¿Foron os cazadores os culpables da catastrofe ou a confianza excesiva da organización e a FGM? E aínda máis...¿contaba esta proba coas debidas autorizacións das comunidades de montes e da Consellería do Medio Rural? Coido que, coa lei de montes na man, se no mesmo lugar e data coinciden batidas ou partidas de caza non pode haber outro evento deportivo por razóns evidentes de seguridade. Entón, ou non estaba autorizada a proba ou os cazadores incumpriron tamén a normativa e non deron aviso. ¿Abonda con que unha organización avise á outra? Puido pasar algo moi grave e non pasou, pero dende logo confianza non me deron nengunha.

E xa non falo da escasez dos primeiros avituallamentos... nen da cervexa previo pago ou só auga ó final, cando unha das presuntas patrocinadoras é unha coñecida empresa local que elabora entre outras, unha especie de isotónica, unha especie de té e unha especie de bebida de cola. Enfadado Enfadado
Costas

Novo foreiro
Novo foreiro
22/10/13
0 Carreiras
38 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 06 Nov 2015, 10:52
Asunto: Re: Trail Terra da Auga - Mondariz (25/10/2015)

Me parece lamentable que casi dos semanas después de haberse realizado la prueba, la mayor parte del recorrido continúa aún sin ser desbalizado. A todos los organizadores se les llena la boca a la hora de manifestar su respeto por el medio ambiente cuando es el momento de captar "clientes", pero luego muy pocos lo demuestran.

En este tipo de pruebas, dejar el entorno tal como estaba antes de la misma debe ser una obligación, y más todavía cuando está involucrada la Federación Galega de Montañismo. Luego nos parece mal cuando se deniegan autorizaciones por parte de la administración o por parte de los propietarios de los terrenos.

En este caso particular, me consta que en breve los organizadores van a recibir una notificación oficial que les va a picar en el bolsillo por pasarse sus obligaciones por el forro.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos