Lun, 26 Out 2015, 23:08
Asunto: Re: IV Carrera Popular y Canicross "Alejandro Gomez"
Como tema aparte do anterior so quero comentar, o pouco tacto, ou o pouco don de xentes, o mal día, ou outras cousas maiores que se me ocorren decir, pero que vou omitir, do "encargado" do STAND de
"Coca-Cola".
En serio, nos meus 14 meses de carreirs populares non encontrei unha persoa tan mal encarada, e con malos modos.
Que conste por Anticipado que no fondo da cuestión tiña razón, pero non nas formas (En coller un Powerade, para unha nena, que eran para os "corredores", e non para os familiares, nen nenos nen inscritos que non corren). Flipei, pois desposi de pasar todos, todos os corredores, e de repetir me acerquei a perdir un, pois había moi bo ambiente coa Organización e o rapaz, que no fondo tiña razón, non tivo en ningún momento nas formas, nen nas palabras.
Non ía decir nada do tema, pero xusto cando marchaba, antes da entrega de premios, eu ía andando coa Nena, e o ""encargado" do STAND de
"Coca-Cola", lle dixo a muller dun corredor o seguinte, na distancia de uns 10m:
¡Que tal! ¿xa leva para toda a semán? Colla un pouco maís!
(Ou algo moi similar)(Estaba desmontado o arco de saída, a cara visible de "Coca-Cola" nese intre.)
A señora que acababa de sacar fotos da carreira, e que levaba varias bolsas con roupa dun corredor, se acercou e lle ensinou as bolsas, e o susodicho personaxe, lle seguiu increpando !!
Nese intre lle dixen eu a Señora, que o deixara, que tiña un mal día, e vai él, e se me encara a menos de 50 cm de min, recordándome o de antes (eu coa nena da man), e él con malos modos, decíndome o mesmo que me había dito.
Eu so lle dixen, que no fondo da cuestión tiña razón, e eu antes, non protestei nen nada, simplemente me fun. E indicandolle que os modos non eran baixo ningún modo correctos, nen os modos nen os xestos que expresaba.
Nese intre decidín irme, e a muller Creo que se chama Maribel, e sube fotos por aquí de vez en cando, nos marchamos falando do mal compartamento de alguén que está de cara o público, e incluso da forma de encarse. Na segunda vez, me dou a impresión que esta persoa buscaba jaleo, se é algún que coñezo non quedaría así..
pd: So como curiosidade, creo que en Total na proba de 10k e 5k, había 30 particpantes, despois de chegar a última, e pasar case 5m, fun buscar a bebida, que vos aseguro que había bebida por o menos para uns 150 corredores. E repito, non fondo do razonamento tiña razón. Dous non pelexan se un non quere.. ou algo así decía....
Creo que todo isto, sen enterarse ninguén, ou case ninguén salvo os 3 implicados e a miña pequecha.