Mér, 28 Out 2015, 8:43
Asunto: Re: Trail Terra da Auga - Mondariz (25/10/2015)
Eu son novo no foro, como podedes ver, pero non podo evitar entrar para comentar esta proba porque vexo actitudes moi comprensivas cunha proba que desbordou erros por todas partes co apoio (ata agora ninguén dixo nada) explícito da FGM.
Podería entender erros de balizase e de distancia como os vistos neste caso nunha organización amateur sen apoio de ningún tipo, pero unha proba que supostamente está organizada (ou supervisada cando menos) pola FGM non pode ter este tipo de erros.
En moitos lados estase a criticar a outras organizacións porque son empresas e cobran moito, e aquí se lles perdoa porque é a primeira vez que organizan un trail. Ademáis, ¿non son unha empresa? Preguntoo porque a min hai informacións que non me cadran...igual porque non sei quen son... ou porque hai informaciós opostas. No
cartel existente na páxina web da FGM por que a organización corre por conta de Trak7, Concello de Mondariz e FGM. Na web da proba tamén consta como organizador Trak7, pero non atopamos en ningún lado en internet referencia a empresas con ese nome, e todo volve a remitir ao presunto clube de montaña Trak7.
Se realmente se trata dun clube, iso quere dicir que a web da FGM está sen actualizar dende hai tempo porque
o famoso Trak7 non aparece...como tampouco outro do que agora me acordo e que vende por ahí que é un clube... e que organizou non unha, senón 6 probas este mesmo ano a modo de circuito mui coñecido. De ser así pediría unha actualización xa, para que os afeccionados saibamos sempre de que mans nos estamos a fiar.
Sobre o papel da FGM e dun clube que sí consta na web da FGM (o Xistra de Vigo) que presuntamente colaborou nas labores de balizaxe da carreira (suponse que seguindo os criterios técnicos que se lle presumen, como o valor na mili) teño moito que criticar xa que ó formar parte esta proba da Copa Galega e ser un clube con experiencia (os dous Trails Montes de Vigo e algunhas andainas teñen organizado, cando menos) non deron nen de lonxe a talla que se lle debería pedir a unha proba con carácter "oficial".
Solo un detalle que di moito. Se neste mesmo foro puxeron isto 5 días antes da proba
Trailmontea escribió: |
Dando los últimos retoques. 6 días para la salida.
¿De verdad que os lo vais a perder...?
Solo quedan 4 días de inscripción.
|
¿houbo revisión do percorrido antes da proba ou quedou todo listo 5 días antes? ¿Foron os cazadores os culpables da catastrofe ou a confianza excesiva da organización e a FGM? E aínda máis...¿contaba esta proba coas debidas autorizacións das comunidades de montes e da Consellería do Medio Rural? Coido que, coa lei de montes na man, se no mesmo lugar e data coinciden batidas ou partidas de caza non pode haber outro evento deportivo por razóns evidentes de seguridade. Entón, ou non estaba autorizada a proba ou os cazadores incumpriron tamén a normativa e non deron aviso. ¿Abonda con que unha organización avise á outra? Puido pasar algo moi grave e non pasou, pero dende logo confianza non me deron nengunha.
E xa non falo da escasez dos primeiros avituallamentos... nen da cervexa previo pago ou só auga ó final, cando unha das presuntas patrocinadoras é unha coñecida empresa local que elabora entre outras, unha especie de isotónica, unha especie de té e unha especie de bebida de cola.